Millä arvoilla toiset ovat saaneet kilpirauhaseen lääkityksen?
Itsellä arvot olivat TSH 0.96 ja TV4 22 .
Tunnen väsymystä joka johtaa sitten saamattomuuteen, sydämessä rytmihäiriöitä, punajäkälä puhjennut äskettäin tunnen ajoittain nivelsärkyjä, palelua, paino ei laske vaikka miten yrittäisi. Voisiko nämä johtua noista arvoista?
Kilpirauhasarvot mietityttää
2
243
Vastaukset
- Anonyymi
Noi arvot on kieltämättä aika hyvät mut toisaalta oireet sopii hyvin vajaatoimintaan. Itellä oli arvot silloin paljon vinksallaan. Ehkä olisi paikallaan vielä ottaa uusia labroja ja katsoo mihin suuntaa arvot kehittyy, mutta myös miettiä muita vaihtoehtoja, kuten rautapulaa.
Hashimoto - Anonyymi
Noilla arvoilla ei voi olla vajaatoimintaa! Siis ei aihetta ainakaan Thyroxin-lääkitykseen. Arvojen perusteella liikatoiminta olisi lähempänä, mutta silloin paino putoaisi itsestään, vaikka söisi yötä päivää.
Vaivojesi syy näyttää olevan muualla kuin kilpirauhasessa.
Mitä lääkitystä ajattelit?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831236
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...311100Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39844Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121709- 25655
- 12477
Eikös se mene niin että Jumala loi maailman ihmisille eikä päinvastoin
joten saatana yrittää vääristää ja jota nyt vouhotetaan??? https://keskustelu.kaksplus.fi/threads/bovaer-tutkimuksissa-89457- 3341
Puuilo pittäis tulla Haapaveelle
Kaikki perskatti menee ylivieskaan ja ei Haapaveelle! Miksi ? Ylivieskaan on tullu monet liikkeet ja lissää tullee. Mitä38336Vielä vähän lirttinkiä
tuonne, lirttinkiä sinne, hämmennystä tuohon, sekaanusta tänne, no nii, eiköhän se ala oleen sillä silivoplee taas tältä5204