Pienet koirat pois kerrostaloista räksyttämästä.

Anonyymi-ap

Tulee säätää laki, millaisia koirarotuja voi pitää kerrostaloissa.

Pikkuiset räksyt haukkuvat ja häiritsevät hyvässä lykyssä koko päivän. Yötyötä tekevälle se kahdeksan tunnin rakkien räksytys haittaa yöllä väsymyksenä, kun ei ole saanut nukkua rauhassa päivällä sinun koirasi takia.

5

177

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Laki ja varsinkin eläinsuojelaki pitäisi olla tarkempi, nykyään koiran saa kuja vaan. Jos koira haukkuu koko päivän on sillä paska omistaja. Kannattaa puhua omistajalle,jos ei auta koira parempaan kotiin. Outoa on ,ettei Toiset kouluta, tee kunnon lenkkejä ulkona koiran kanssa. Mitä helv.....ottavat koiraa jos on laiska.

• Anonyymi

Haikarinkadulla kolme pikkupiskiä kun räksyttävät pitkin päivää ja myöhään illallakin vielä. Pikkusen hermoja raastavaa. Ja niillä vapaa pääsy parvekkeelle ni sielläkin on kiva sitten huudella ohimeneville ihmisille.

• Anonyymi

Enpä ole kuullut haikarinkadulla piskihaukkua,joskus tuolta rivareista päin kuuluu hauhau....

• Anonyymi

Nuorukaisen pysäyttänyt todistaja ei sen sijaan havainnut alueella nuorukaisen kuvailemia henkilöitä. Todistaja huomasi vain paikalle pysähtyneen pariskunnan sekä nuorukaisen, joka meni imuri kädessään aidan yli. Rakenteilla olevan talon kohdalla leijaili pistävä haju. Liekkejä tai savua ei näkynyt.

Imurin kanssa aidalla taiteillut nuorukainen lähti todistajaa karkuun ja tiputti imurin niille sijoilleen. Todistaja otti nuorukaisen kiinni.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4632
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1927
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1620
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      125
      1144
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1091
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1046
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      943
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      916
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      882
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      848
    Aihe