niin ihana huomata et toisella menee hyvin

Anonyymi-ap

hän somessaan käyttää itkunauruhymiöitä. 🙏
häntä ei jäänyt yhtään harmittamaan kun ei halunnut vastata.
Oon hyväksynyt etten kiinnostanut häntä mut etsin vain vikoja itsestäni miks en oo tarpeeksi💔

kunpa itsekin vielä joskus pääsisin näistä itkuista häntä kohtaan

13

58

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      miks ihmeessä sitä vaan haihattelee toiveita mahdollisuudesta kun tiedän et olen hänelle täysin yhdentekevä, näkymätön, mitätön..

    • Anonyymi

      Mene elämässä eteenpäin, äläkä ruikuta.

    • Anonyymi

      No voi voi, mutta kannattaa muistaa se, ettei häntä sitten ole tarkoitettukaan elämääsi. Eli olisi väärä ihminen joka tapauksessa, kun ei ole kiinnostunut sinusta. Parempi, että tulee heti ilmi kuin parin vuoden suhteen jälkeen!

      Elämä voi aina yllättää, ehkä jo huomenna kävelet elämäsi naista päin kadulla.

    • Anonyymi

      Jos jäi jotai hampaankoloon tai johonkin asiaan olisit halunnut vastauksen, miksi et kysy? Jos et saa suoraan kysymykseen vastausta niin tilanne on kai selvä silloin. Ei kannata jäädä arvuuttelemaan tai haikailemaan. Se satuttaa mut vain hetken. Hänellä menee hyvin, miksei menisi sulla? Ajan kanssa pääsee yli jos saa pisteen suhteelle.

      • Anonyymi

        hänen näkemisensä saa mut jälkeenpäin itkemään koska se aina muistuttaa miten yhdentekevä olen hänel. Hän ei edes tietäisi vaik kuolisin.
        Tää nainen on erityinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hänen näkemisensä saa mut jälkeenpäin itkemään koska se aina muistuttaa miten yhdentekevä olen hänel. Hän ei edes tietäisi vaik kuolisin.
        Tää nainen on erityinen.

        Ei varmasti auta mitään juuri nyt, mutta jos aktiivisesti teet töitä sen eteen, että pääset eteenpäin, jonkun ajan päästä huomaat että se ihminen ei enää valloita sun ajatuksia samalla tavalla. Aikaa siihen toki menee.


    • Anonyymi

      Liike on lääke ja aloita vaikka jokin uusi harrastus tai jokin muu mielenkiinnon kohde, josta saat voimaa. Hetken tuntuu pahalta, mutta miksi jäät suremaan ihmistä, joka ei sinusta välitä,ei ole suremisen arvoinen hän. Voit vielä löytää sinulle arvoisesi ihmisen.

    • Anonyymi

      Samoissa ajatuksissa ap. Jotkut päivät ovat jo helpompia. Tuntuu tosi pahalta uskoa tai luottaa enää mihinkään. Pohjimmiltaan uskon että kyllä se tästä. Hän ei halua puhua mitään kanssani. Se on vain hyväksyttävä.

    • Anonyymi

      Kiitos ihanista viesteistä.

      Toivottavasti hän tapaa sen ihmenaisen joka kaiken menneen pystyy muuttamaan. Olisin halunnut pystyä mutten ole tarpeeksi.

      • Jollekkin olet tarpeeksi, eikä meistä kukaan ole ihmenainen ja arki se tulee kaikkien kanssa vastaan alkuhuuman jälkeen.
        Keksi itsellesi mieluisaa tekemistä tai jotain, että saat ajatuksesi hetkeksi muualle. Ei tämä ihminen ole suremisen arvoinen ja turha jäädä enää märehtimään. Eikun nokka kohti uusia tuulia 🙂


      • Anonyymi

        Mitä tarkoittaa "kaiken menneen pystyy muuttamaan"?


    • Anonyymi

      Mulla on mennyt yli 3 vuotta hänen haikailuun.. kun en ole osannut noudattaa oikein hänen ohjeitaan.. Olleet vaikeimmat vuodet mun elämässä, kun vihdoin rakkauteni häneen löysin.. aivan kamalaa..

      • Anonyymi

        Millaisia ohjeita?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      147
      10792
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3063
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      208
      2882
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2147
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1898
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1719
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1686
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1607
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1553
    10. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      83
      1536
    Aihe