hän somessaan käyttää itkunauruhymiöitä. 🙏
häntä ei jäänyt yhtään harmittamaan kun ei halunnut vastata.
Oon hyväksynyt etten kiinnostanut häntä mut etsin vain vikoja itsestäni miks en oo tarpeeksi💔
kunpa itsekin vielä joskus pääsisin näistä itkuista häntä kohtaan
niin ihana huomata et toisella menee hyvin
13
76
Vastaukset
- Anonyymi
miks ihmeessä sitä vaan haihattelee toiveita mahdollisuudesta kun tiedän et olen hänelle täysin yhdentekevä, näkymätön, mitätön..
- Anonyymi
Mene elämässä eteenpäin, äläkä ruikuta.
- Anonyymi
No voi voi, mutta kannattaa muistaa se, ettei häntä sitten ole tarkoitettukaan elämääsi. Eli olisi väärä ihminen joka tapauksessa, kun ei ole kiinnostunut sinusta. Parempi, että tulee heti ilmi kuin parin vuoden suhteen jälkeen!
Elämä voi aina yllättää, ehkä jo huomenna kävelet elämäsi naista päin kadulla. - Anonyymi
Jos jäi jotai hampaankoloon tai johonkin asiaan olisit halunnut vastauksen, miksi et kysy? Jos et saa suoraan kysymykseen vastausta niin tilanne on kai selvä silloin. Ei kannata jäädä arvuuttelemaan tai haikailemaan. Se satuttaa mut vain hetken. Hänellä menee hyvin, miksei menisi sulla? Ajan kanssa pääsee yli jos saa pisteen suhteelle.
- Anonyymi
hänen näkemisensä saa mut jälkeenpäin itkemään koska se aina muistuttaa miten yhdentekevä olen hänel. Hän ei edes tietäisi vaik kuolisin.
Tää nainen on erityinen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hänen näkemisensä saa mut jälkeenpäin itkemään koska se aina muistuttaa miten yhdentekevä olen hänel. Hän ei edes tietäisi vaik kuolisin.
Tää nainen on erityinen.Ei varmasti auta mitään juuri nyt, mutta jos aktiivisesti teet töitä sen eteen, että pääset eteenpäin, jonkun ajan päästä huomaat että se ihminen ei enää valloita sun ajatuksia samalla tavalla. Aikaa siihen toki menee.
- Anonyymi
Liike on lääke ja aloita vaikka jokin uusi harrastus tai jokin muu mielenkiinnon kohde, josta saat voimaa. Hetken tuntuu pahalta, mutta miksi jäät suremaan ihmistä, joka ei sinusta välitä,ei ole suremisen arvoinen hän. Voit vielä löytää sinulle arvoisesi ihmisen.
- Anonyymi
Samoissa ajatuksissa ap. Jotkut päivät ovat jo helpompia. Tuntuu tosi pahalta uskoa tai luottaa enää mihinkään. Pohjimmiltaan uskon että kyllä se tästä. Hän ei halua puhua mitään kanssani. Se on vain hyväksyttävä.
- Anonyymi
Kiitos ihanista viesteistä.
Toivottavasti hän tapaa sen ihmenaisen joka kaiken menneen pystyy muuttamaan. Olisin halunnut pystyä mutten ole tarpeeksi.Jollekkin olet tarpeeksi, eikä meistä kukaan ole ihmenainen ja arki se tulee kaikkien kanssa vastaan alkuhuuman jälkeen.
Keksi itsellesi mieluisaa tekemistä tai jotain, että saat ajatuksesi hetkeksi muualle. Ei tämä ihminen ole suremisen arvoinen ja turha jäädä enää märehtimään. Eikun nokka kohti uusia tuulia 🙂- Anonyymi
Mitä tarkoittaa "kaiken menneen pystyy muuttamaan"?
- Anonyymi
Mulla on mennyt yli 3 vuotta hänen haikailuun.. kun en ole osannut noudattaa oikein hänen ohjeitaan.. Olleet vaikeimmat vuodet mun elämässä, kun vihdoin rakkauteni häneen löysin.. aivan kamalaa..
- Anonyymi
Millaisia ohjeita?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663215
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai272263Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681849Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t271730Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161401- 281361
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61256Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281240Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101177Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631157