Onko minkälaisia kokemuksia suomen energia apu firmasta?
Suomen energia apu
10
6405
Vastaukset
- Anonyymi
Ei oikein mitään kun eivät vastaa tarjouspyyntöön
- Anonyymi
Loppupa kirjoittelu kun perusteluja pyydettiin taitaa olla vaan firman mustamaalaamosta ilman mitään perusteluita!!! Lienetkö kilpailevia yrityksiä!!!! Kaikenlaista
- Anonyymi
Kerroppa itse edes jotain hyvää ko. yrityksestä vai oletko kenties yrityksen toiminnassa mukana?
- Anonyymi
Pojat puhuu paljon, kuin Runeberg. Jättävät osan tarjousta auki ja jälkilaskutuksella hoidetaan loput asiakkaan varat. Välillä tuli mieleen, kun olisi kuunnellut postin jakeluauton kuljettajaa!
- Anonyymi
Eise kauas heitä,entisiä rekkakuskejahan he ovatkin ketkä vaan hyppäsi aurinkopaneelibisnekseen vailla mitään tietämystä sähköasennuksista tai ylipäänsä aurinkopaneeleista. Tuommoset firmat missä on myyntimiehiä ja toimihenkilöitä suurinosa firmasta niin pitäisi kiertää kaukaa, tuommosessa on niin paljon välikäsiä ottamassa osuutensa että kannattaa suoraan kysyä sähköasennusfirmalta.
- Anonyymi
Älkää kajotko näihin tekijöihin. Tekivät kauppoja muistisairaille vanhemmilleni, eivätkä ole enää vastanneet puheluihin. Arvostelutkin ovat muokattuja, kaukana rehellisestä kaupan käynnistä!!
- Anonyymi
Ei näytä kovin mairittelevalta
Liikevaihto pudonnut 97% ja liikevoitto 98%. Työntekijätkin näköjään äänestänyt jaloillaan kun henkilöstöä lähtenyt pois.- Anonyymi
näyttää olevan yritys jakautunut useampaan tytäryhtiöön. Kasvua siis hakevat. Regio Myynti Oy, Regio Tukku Oy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
näyttää olevan yritys jakautunut useampaan tytäryhtiöön. Kasvua siis hakevat. Regio Myynti Oy, Regio Tukku Oy
Hyvä konsti hajauttaa riskejä jakamalla toiminta useaan eri tytäryhtiöön. Näin kyllä kannattakin tehdä jos on kovat myyntivolyymit. Ihmiset kilpailuttaa kaikki hankinnat ja vain halvin kelpaa, mutta samaan rahaan pitäis sitten saada parasta ja pitkät takuut yms. Voitot isolla myyntivolyymilla talteen ja tytäryhtiö kiinni. Näin se toimii jos yrittämällä jotain aikoo tienata
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831559Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä681352Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2171323Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2311291Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121100Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041059Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341009Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65973- 89950
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123848