Auttakaa kirjan nimi kateissa!

Mikä on sen uuden astrologian kirjan nimi josta löytyy mm.ville valon,vesa-matti loirin ja muiden julkimoiden kartat?Lisäksi siinä on kerrottu mitä tapahtuu vuonna 2005!Muistaakseni kirjan nimi on Valon vuosi 2005 mutta ainakaan akateemisenkirjankaupan sivuilta ei löydy tietoa?!Kummallista vaikka kirjaa myydään kyseisessä kirjakaupassa..tai ainakin myytiin vuoden alussa myydäänköhän enää..Kuka on kirjan tekijä?

3

376

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naked

Tarkoitatko Satu Ruotsalaisen kirjaa? Muistaakseni nimi oli Valon ja värin vuosi tms...

• Naked

Siis tää sen täytyy olla:

Ruotsalainen, Satu:
      Valon ja värien vuosi
      Ovh. 42 €
      Sinun astrologinen tulkintasi

Mitä vuosi 2005 tuo tullessaan eri horoskooppimerkeille? Ja miten se vaikuttaa esimerkiksi Kimi Räikkösen, Ville Valon, Anneli Jäätteenmäen ja Aki Kaurismäen elämään? Saammeko uuden F1-maailmanmestarin Suomeen vai tuleeko muunlaista kansainvälistä menestystä? Kahdentoista tunnetun suomalaisen maalattu, tulkittu ja vuoden 2005 ennusteen sisältävä kartta paljastaa uudenlaisia puolia näistä julkisuuden henkilöistä. Samalla lukija pääsee tutustumaan oman merkkinsä tulevaisuudennäkymiin.

Satu Ruotsalaisen kirja kertoo vuodesta 2005 astrologian näkökulmasta. Jokainen eläinradan merkki saa kuukausikohtaisen katsauksen tulevaisuuteen. Horoskoopin tarkkuutta lisätäkseen tekijä on laatinut merkin alku-, keski-, ja loppuvaiheessa syntyneille oman yksityiskohtaisen ennusteensa. Katso ja tutki, löydätkö yhteisiä kohtalonlinjoja merkkikaimasi kanssa. Ymmärrä myös oman merkkisi lisäksi työnantajasi, puolisosi tai vaikean naapurisi elämän kulkua tämän teoksen avulla.

TV-juontajan ja entisen huippu-urheilijan Satu Ruotsalaisen intohimoinen astrologiaharrastus on nyt nidottu ensimmäisiin kansiinsa.

Oinas – Aki Kaurismäki, Härkä – Krisse Salminen, Kaksonen – Viivi Avellan, Rapu – Hannele Lauri, Leijona – Mattiesko Hytönen, Neitsyt – Jukka Puotila, Vaaka – Kimi Räikkönen, Skorpioni – Markus Pöyhönen, Jousimies – Ville Valo, Kauris – Vesa-Matti Loiri, Vesimies – Anneli Jäätteenmäki, Kalat – Jukka Kajava.
      1. painos • Painovuosi: 2004 • Kovakantinen • Kirjastoluokka

• juu satu ruotsalainen valon ja värien vuosi 2005!
      Kiitos avusta!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1632
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1468
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      35
      859
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      829
    5. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      756
    6. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      36
      749
    7. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      708
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      700
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      42
      699
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      663
    Aihe