Pienkone huolto pettymys

Anonyymi-ap

Avant huolto Uusimaa,öljyt vaihto jotain pientä..hinta hirvee.Muutaman tunnin pihatyö.Osat siellä täällä.Korjaa huoltaa muutaman päivän .Tämmöstä nykyaikaa koneen kuin koneen kanssako?Tutustukaa miten nää jutut tehdään,pettyy monikin.Itse osaa nuokin tehdä ilman rahastusta.

12

600

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

vali,vali ja vali.
      Ihme vinkujia ja valittajia hinnoista.
      Jos ei oo varaa huollattaa laiteita nii silloin ei ole myöskään varaa ostaa taiaa pitää laiteita.
      Suosittelen vahvasti menemään yrittäjä kurssille niin huomaatte mistä hinnat koostuu

• Anonyymi

Tärkeintä kuitenkin saada palsta aktivoitua...

• Anonyymi

persaukiset voi mennä töihin eikä tulla tänne vinkumaan hinnoista

• Anonyymi

Hinnoittelu on päin persettä joka paikassa. Suomilisä on maan tapa.

• Anonyymi

Osta avant polta talo!

• Anonyymi

Pikku Avantissa pitää purkaa puolet hydrauliikasta pois sytytystulpan irroittaakseen. Miten joku voi suunnitella koneen noin?

• Anonyymi

Soilis traktorissa 5v takuu ja ilmaiset huollot takuu aikana !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Soilis traktorissa 5v takuu ja ilmaiset huollot takuu aikana !

Onko soilis traktorissa sytyrystulppa? Jännäkakka tulee jännityksestä.

• Anonyymi00010

Nyt kyse mistään hinnoista.Laadusta.Koulutettu konemeganikko maksaa. Maksajan ne autojen kun erihuollot eri hintoja.Tärkein on se työ.Makso vaikka 5 tonnii kerta.Eikä nuo vehkeet mitään kalliita ole.Se vaan että se kunnon huoltoliike löytyy.Uudellamaalla etsin liikettä,en mitään pihayrittäjää.

• Anonyymi00013

Koulutus ja että työn tekee jonkun firman palkkaama ulkopuolinen jolla ei ole kytköstä laitteeseen, koneeseen ei ole koskaan tae ammattitaidosta ja tarkkuudesta.

Siksi suosittelen nuorille 14-20 vuotiaille että kannattaa aina alkaa tutkimaan tekemään itse, oli kyse mistä tahansa. Hanki työkalupakki = oma siihen pikku hiljaa erilaisia työkaluja.

Ihmien elämän tärkein asia käyttää omia käsiä rakentamiseen, asioiden kunnostukseen ja omaa päätä.

• Anonyymi00011

Tuusulassa näköjään tosi hyvä.Moni kehuu.Eikun kone kyytiin ja sinne.On liike..

• Anonyymi00012

Pitäs viiä korjattavaksi ennenkuin vie korjattavaksi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      310
      3069
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      63
      2370
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      126
      2072
    4. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      350
      2051
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      127
      1743
    6. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      67
      1409
    7. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1395
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1357
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      70
      1303
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      81
      1268
    Aihe