En ole ostaja enkä myyjä, mutta eikös tuo ole ihan absoluuttisestikin ottaen aika edullinen: https://www.nettivene.com/purjevene/rock/900636 Jos olis Helsinkissä niin kävisin katsomassa.
Ymmärrän kyllä että Rock ei ole niitä kalleimpia käytettyjen markkinoilla ja onhan tuo vähän elämää nähnyt, mutta jo tuo kolmivuotias isopurje taitaa olla ostohinnan väärti?
melko halvalla
20
736
Vastaukset
- Anonyymi
Sisämaalaus on aika hurjan näköinen, ulkoa ihan siistihkö.
- Anonyymi
Se on varmaan uponnut joskus ja sisätila kunnostus on jääny vähä vaiheeseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on varmaan uponnut joskus ja sisätila kunnostus on jääny vähä vaiheeseen.
Uppoaminen kyllä selittäisi noin halvan hinnan.
- Anonyymi
Eihän noilla huonokuntoisena ole mitään arvoa, minkä myyjä onkin kiitettävästi ymmärtänyt. Kuntoon saattaminen maksaa niin paljon, että edullisempaa on maksaa muutama tonni hyväkuntoisesta.
- Anonyymi
Mikä tuossa nyt näyttäisi olevan pahin ongelma? Toki itse en harkitsekaan projektia kun ei ole tiloja eikä taitoja ruveta väsäämään.
- Anonyymi
Viiden tonnin pyynnillä näyttää olevan harvinaisen siisti Rock 20. En ole myyjä enkä ostaja. https://www.nettivene.com/purjevene/rock/897930
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä tuossa nyt näyttäisi olevan pahin ongelma? Toki itse en harkitsekaan projektia kun ei ole tiloja eikä taitoja ruveta väsäämään.
Kuten muutkin ovat todenneet, sisätilat ovat karmeassa kunnossa. Se jo yksin tekee sen, ettei veneellä ole arvoa. Todennäköisesti on paljon muutakin laitettavaa.
Ei se siitä purjehduskelvotonta tee, mutta kun vastaavan todella hienossakin kunnossa olevan myyntihinnat ovat muutaman tonnin luokkaa, niin ei kenenkään kannata tuollaista raatoa ottaa vastaan edes ilmaiseksi. Vaikka siitä poimisi purjetta, moottoria ym talteen, niin sen rungon hävittäminen maksaa ihan oikeaa rahaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuten muutkin ovat todenneet, sisätilat ovat karmeassa kunnossa. Se jo yksin tekee sen, ettei veneellä ole arvoa. Todennäköisesti on paljon muutakin laitettavaa.
Ei se siitä purjehduskelvotonta tee, mutta kun vastaavan todella hienossakin kunnossa olevan myyntihinnat ovat muutaman tonnin luokkaa, niin ei kenenkään kannata tuollaista raatoa ottaa vastaan edes ilmaiseksi. Vaikka siitä poimisi purjetta, moottoria ym talteen, niin sen rungon hävittäminen maksaa ihan oikeaa rahaa.Muutama vuosi sitten keski-pohjanmaalla hieman yli 400€.
Painoa jätteellä oli 3500 kg ja piti mahtua yhteen vaihtolavaan. Tai ois niitä tietysti voinut käyttää useammankin mutta ne tietysti ois maksanut lisää. Puu-lasikuitu vene kyseessä, luokiteltiin lujitemuovijätteeksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viiden tonnin pyynnillä näyttää olevan harvinaisen siisti Rock 20. En ole myyjä enkä ostaja. https://www.nettivene.com/purjevene/rock/897930
Siisti kuin mikä. Mutta rungon väri ei MINUN MIELESTÄNI ole ehkä ihan kuuminta hottia....
Toki jokaisella on oma makunsa.
Sinänsä varmaankin paras myynnissä olevista Rockeista pitkiin aikoihin.
- Anonyymi
Facebookissa olen nähnyt tänäkin syksynä jo pari 25-27-jalkaista venettä annettavana ilmaiseksi pois. Tänä talvena moni haluaa päästä eroon ylimääräisistä laskuista.
- Anonyymi
Rock on ihan kiva vene. Ja varsin merikelpoinenkin.
Pilssiin ruosteista vettä tihkuva köli on rasittava, jos sitä ei ole korjattu.
Hyvästä yksilöstä voisi muutaman tonnin maksaakin.
Ostin itse aikanaan halvan (romun) Rock 20:sen, laittelin sitä vähän ja purjehdin pari kesää. Kivaa oli, mutta rahaa olisi pitänyt upottaa toistakymmentätuhatta (purjeet, pohjaremontti, kylkien kiillotus, perämoottorin uusiminen, navigointimittarit), jotta siitä olisi saanut oikein kivan pelin.
En jaksanut vaan pistin kiertoon. - Anonyymi
On se ja liukuu airot sisällä paremmin.
- Anonyymi
Jos tuo on purjehduskintoinen kuten ilmoituksessa luvataan, niin silloinhan tuo on edellinen. Ei kai sille sitten mitään tarvitse tehdä, ellei halua.
- Anonyymi
On edullinen, piti kirjoittamani.
- Anonyymi
Jos tuo perämoottori toimii OK, on sen arvo jo suurempi kuin koko paketin. Veneestä tietysti tulee paljon riesaa ja kuluja, joten ostajat ovat vähissä tähän aikaan vuodesta.
- Anonyymi
Alkaen 500 € näyttää olevan pynnit 5 hv Hondasta.
- Anonyymi
Iske kiinni, jos näet hyvänä sijoituksena!
- Anonyymi
Sisustasta maalit pois ja uudelleen siisti pinnoitus, sitten rakentamaan sisustan puuosat uusiksi ja teettämään patjat.
Jos vehkeet pysyvät käsissä, tuosta tekee parilla tonnilla veneen.
Sitten uusi genua ja fokka ja ei muuta kuin merelle.
Pari kautta purjehtii ja tekee haluamansa parannukset niin voi olla ihan kivaakin.
Teettämällä tuollaisen kunnostus maksaa aivan liikaa.- Anonyymi
Nuo kun teet, niin hintaa tulee yhtä paljon kuin valmiiksi hyvä, ja duunia ihan älyttömästi.
- Anonyymi
Tai sitten tinkii tämän 1500 euroon ja pääsee suoraan vesille paremmalla veneellä. https://m.nettivene.com/purjevene/guy/902121
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445269Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243450Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992850Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui572672- 1722338
- 252137
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271889Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661855Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391