Syyhyn iskiessä neuvotaan, että laitat rasvan yöksi ja uusit sen viikon kuluttua... itse olen kuitenkin todennut toimivammaksi sen, että laittaa rasvan yöksi ja pesee sen aamulla. Sitten pesun jälkeen laittaa rasvan uudelleen päiväksi, ja pesee illalla pois. Samalla tietysti vaihtaa lakanat ja siivoaa muutenkin ohjeiden mukaan...
Paras keino hoitaa syyhy
Anonyymi-ap
1
218
Vastaukset
Hoito pitää uusia nimenomaan viikon päästä siksi, koska silloin punkin munat ovat kuoriutuneet ja kasvavat. Seuraavana päivänä tehtävä hoito tuskin auttaa, koska Nix ei tapa munia. Vasta 10-15 päivän kohdalla punkki on aikuinen ja alkaa munimaan lisää, joten viikon päästä uusittava hoito on hyvin tärkeä.
Nix voi toimia myös yhdestä kerrasta ja hienoa jos niin kävi, mutta se on harvinaista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741