Rölli, illan viimeiset hitaat on nyt

Anonyymi-ap

Eli gallubbihalluppipallupi rölli riiviön makuun.

Et vastannut joten uudelleen:

Oikea vai vasen puntti on sun rakkaimpasi koti?

Kun vedät kätösees, mitä käytät kiihokkeena?

A) pornopätkiä netistä
B) netin aikuisviihdesivustojen kuvia?
C) jotain laitonta tai liian pervoo/ sairasta tähän laitettavaksi.. (sairaita fetissejä)
D) ihastukses kuvia?
E) mun palstatekstejä
F) et mitään
G) jotain muuta. Mitä?

onko sulla käsi just nyt munallas ja hinkkaat hanskaas?


Yllätkö ottaan itseltäs suihin? Ootko koskaan kokeillu? Onko edea käyny mieles?

Ootko koskaan maistanu omaa spermaas?

34

105

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Emmä ny jaks noin moneen.

      • Anonyymi

        Älä nyt oo tylsä! Et vaan uskalla vastata. Sua ujostuttaa 😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä nyt oo tylsä! Et vaan uskalla vastata. Sua ujostuttaa 😂😂

        Uskaltaisinpas. Valitse vaikka yksi niin vastaan siihen.


      • Anonyymi

        Arvasin xD

        G. Yleensä vaan mietin jotain kiihottavaa.

        Noni siinäs näit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arvasin xD

        G. Yleensä vaan mietin jotain kiihottavaa.

        Noni siinäs näit.

        Vastaa sit tähän

        onko sulla käsi just nyt munallas ja hinkkaat hanskaas?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastaa sit tähän

        onko sulla käsi just nyt munallas ja hinkkaat hanskaas?

        Ehkä, ehkä ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä, ehkä ei.

        Nyt alkoi ujosteleen 😂😂

        No sitten

        Yllätkö ottaan itseltäs suihin? Ootko koskaan kokeillu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt alkoi ujosteleen 😂😂

        No sitten

        Yllätkö ottaan itseltäs suihin? Ootko koskaan kokeillu?

        Poistatin kylkiluut virossa niinku marilyn manson että pystyisi eli joo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poistatin kylkiluut virossa niinku marilyn manson että pystyisi eli joo.

        Okei! Röllikkä on rikas röllikkä, kun massia teetättää turhia leikkauksi! 🤔

        Mut nyt tulee se tärkein kyssäri:

        Oikea vai vasen puntti on sun rakkaimpasi koti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei! Röllikkä on rikas röllikkä, kun massia teetättää turhia leikkauksi! 🤔

        Mut nyt tulee se tärkein kyssäri:

        Oikea vai vasen puntti on sun rakkaimpasi koti?

        Ei kumpikaan vaan keskellä ja ylhäällä 🤣😂🤣😂 Tajuuks


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kumpikaan vaan keskellä ja ylhäällä 🤣😂🤣😂 Tajuuks

        Tajusin! Sulla on kestostondis!

        Ketä mietit sillon?

        No ei tartte vastata. Tiedän jo et mua se röllikkä miettii aina kun sillä stondaa 😘😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tajusin! Sulla on kestostondis!

        Ketä mietit sillon?

        No ei tartte vastata. Tiedän jo et mua se röllikkä miettii aina kun sillä stondaa 😘😘

        Sitä henkilöä joka väitti että brasilianvaeltajahämähäkki on hyvä lemmikki.

        Taju.. okei et sä heti ainakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä henkilöä joka väitti että brasilianvaeltajahämähäkki on hyvä lemmikki.

        Taju.. okei et sä heti ainakaan.

        Tuhma rölli! Rölli on kokeillu jotain hämähäkki-asentoo pannessaan.

        Millanen se muuten on?

        Onks se joku et toinen kädet ja jalat maassa kannatellen niillä kroppaansa selkä lattiaan päin ja toinen sit päällä toisinpäin? Vai toisinpäin kuin kuusysissä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuhma rölli! Rölli on kokeillu jotain hämähäkki-asentoo pannessaan.

        Millanen se muuten on?

        Onks se joku et toinen kädet ja jalat maassa kannatellen niillä kroppaansa selkä lattiaan päin ja toinen sit päällä toisinpäin? Vai toisinpäin kuin kuusysissä?

        Ei sitä suunnitella mitenkään etukäteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sitä suunnitella mitenkään etukäteen.

        Rölli! hämähäkki -asento on tämmönen!

        ”Hämähäkki
        Daily Star on poiminut tämän asennon Cosmopolitanin halloween-asentojen listalta. Hämähäkissä nainen ottaa ohjat käsiinsä. Tässä asennossa seksikumppani istuu leveälle tuolille tai säkkituoliin ja nainen tulee hänen syliinsä istumaan kasvokkain. Nainen nostaa jalkansa kumppanin takamuksen kummallekin puolelle ja niin sanotusti käy töihin. Käsivarret voi kietoa kumppanin hartioiden ympäri löysästi ja antaa hänen nauttia edessään olevasta näystä. Asentoa voi maustaa pitkillä, suloisilla suudelmilla sekä avaamalla että sulkemalla polvet yhteen, kun itse kokee hyväksi.”


        https://www.nainen.com/halloween-henkiset-seksiasennot-tarjoavat-hekumallisia-hetkia-tutustu-viiteen-asentovinkkiin/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rölli! hämähäkki -asento on tämmönen!

        ”Hämähäkki
        Daily Star on poiminut tämän asennon Cosmopolitanin halloween-asentojen listalta. Hämähäkissä nainen ottaa ohjat käsiinsä. Tässä asennossa seksikumppani istuu leveälle tuolille tai säkkituoliin ja nainen tulee hänen syliinsä istumaan kasvokkain. Nainen nostaa jalkansa kumppanin takamuksen kummallekin puolelle ja niin sanotusti käy töihin. Käsivarret voi kietoa kumppanin hartioiden ympäri löysästi ja antaa hänen nauttia edessään olevasta näystä. Asentoa voi maustaa pitkillä, suloisilla suudelmilla sekä avaamalla että sulkemalla polvet yhteen, kun itse kokee hyväksi.”


        https://www.nainen.com/halloween-henkiset-seksiasennot-tarjoavat-hekumallisia-hetkia-tutustu-viiteen-asentovinkkiin/

        Kiva. Voit sitten halloweenina koittaa jonkun kanssa ja tulla sen jälkeen kertomaan mulle tänne että millaista oli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rölli! hämähäkki -asento on tämmönen!

        ”Hämähäkki
        Daily Star on poiminut tämän asennon Cosmopolitanin halloween-asentojen listalta. Hämähäkissä nainen ottaa ohjat käsiinsä. Tässä asennossa seksikumppani istuu leveälle tuolille tai säkkituoliin ja nainen tulee hänen syliinsä istumaan kasvokkain. Nainen nostaa jalkansa kumppanin takamuksen kummallekin puolelle ja niin sanotusti käy töihin. Käsivarret voi kietoa kumppanin hartioiden ympäri löysästi ja antaa hänen nauttia edessään olevasta näystä. Asentoa voi maustaa pitkillä, suloisilla suudelmilla sekä avaamalla että sulkemalla polvet yhteen, kun itse kokee hyväksi.”


        https://www.nainen.com/halloween-henkiset-seksiasennot-tarjoavat-hekumallisia-hetkia-tutustu-viiteen-asentovinkkiin/

        Röltsitär teetkö tänkin? Halloween-noita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Röltsitär teetkö tänkin? Halloween-noita

        Mä oon seksin suhteen utelias ja leikkimielinen. Mua kiinnostaa kokeilla noita kaikkia koska en ihan tajua tosta tekstistä et miten toi menee. Se pitää tehdä käytännössä et tajuan.

        Noi seisaaltaan tehdyt on vaikeita koska oon 154 cm eli oon aika matalalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon seksin suhteen utelias ja leikkimielinen. Mua kiinnostaa kokeilla noita kaikkia koska en ihan tajua tosta tekstistä et miten toi menee. Se pitää tehdä käytännössä et tajuan.

        Noi seisaaltaan tehdyt on vaikeita koska oon 154 cm eli oon aika matalalla.

        Kuvittelin ton mielessäni ja sanotaan näin että kaikinpuolin se ei toiminut loogisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastaa sit tähän

        onko sulla käsi just nyt munallas ja hinkkaat hanskaas?

        Ei oli jo aiemmin päivällä ja illalla


      • Anonyymi

        Ugh joku käsillä kannattelu. xd


      • Anonyymi

        Botti se vaan oli joka tunnisti seksilinkin. Ei täällä varaa ole mitään oikeaa moderaattoria pitää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Botti se vaan oli joka tunnisti seksilinkin. Ei täällä varaa ole mitään oikeaa moderaattoria pitää.

        😂😂 se on ihminen! Loukkasin moden tunteita kun sanoin sitä tiukkapipoiseksi ja puutteessa olevaksi. Heti poisti kommenttini.

        Ei se oo botti vaan puutteessa oleva ihminen 😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😂😂 se on ihminen! Loukkasin moden tunteita kun sanoin sitä tiukkapipoiseksi ja puutteessa olevaksi. Heti poisti kommenttini.

        Ei se oo botti vaan puutteessa oleva ihminen 😂😂😂

        Sanoit "tiukkis" vaikka oikeasti se on synnyttänyt jo kolme lasta ilman keisarileikkausta.

        (Jep ihan v*tun köykänen)


    • Anonyymi

      A ja b ja si niittä muistikuvia joistain naisista mitä on kohdannut olen maistanut omaa spermaani on kai se hyvä tietää miltä se maistuu jot antaako naisen ottaa poskeen loppuun asti en taivu ottamaan itseltäni suihin olen sitä monasti miettiny mu kun sillai oikein tykkää siitä suihinotosta muutoinkaan

    • Anonyymi

      Eikä ole levossa niin pitkä jottako lahkeeseen tarvii sulloa

    • runkkan sun irl kuville mun 19cm saparoa, huora.

      • Anonyymi

        Mille kuville?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mille kuville?

        Menit jo nukkumaan possu. Vastaa huomenna.


      • Anonyymi

        Pistit sitten puolet petäjäistä mittaan 🤣🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        Menit jo nukkumaan possu. Vastaa huomenna.

        sun pymbba kuville tiätty. horo


    • Anonyymi

      Aina kun stondaa niin ajattelen eläväisesti kuinka työnnän sitä eimiaan

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      187
      1868
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      112
      1026
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      99
      947
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      717
    5. 52
      684
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      544
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      536
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      199
      473
    Aihe