Tahdot? Toi mun aviomies säätää näköjään vuosia muualle niin ei minunkaan tarvi olla uskollinen.
En jaksa tätä kulissia enään missä itse kidun ja kärsin rakkauden nälkäisenä.....
J me voidaan alottaa suhde jos....
32
1106
Vastaukset
- Anonyymi
Aletaan!
- Anonyymi
Sopii vallan mainiosti. Huomenna klo. 17.13?
Iso J.- Anonyymi
Vain jos pikku nallekin tulee mukaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain jos pikku nallekin tulee mukaan
Hunajaa riittää kyllä.
- Anonyymi
Ole hyvä ja lähesty mua sitten tavalla tai toisella.
FB? Messenger? Siellähän me ollaan jo aiemmin sanoja vaihdettu.😁- Anonyymi
Ne on sama asia nykyään.
Sivusta.
- Anonyymi
Mun linja ei heilu Vaasan veri ei vapise. ....
- Anonyymi
Hittoon Vaasalaiset, tää aloitus on Kymenlaaksoon! 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhyy yhyy ja muutkaan yksityiskohdat ei ny mätsää voi tätä surun päivää nääs😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta ehkä joku sääliö vääntää tämänkin tarinan vielä mutkalle nääs
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole surunpäivä! 😁 Oikein iloinen päivä!
Hän on minusta melkein kivenheiton päässä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä j mies kaipaan sieltäpäin j naista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä j mies kaipaan sieltäpäin j naista.
En ole J nainenkaan....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vois kyllä lähestyä J miestä niin pirkanmaalta ja kun pohjanmaaltakin...
Nii joillaki pyörii J miehiä ympärillä... 😎
Ei kyllä varmasti just se lue näitä jolle voisin viestiä pistellä...
Mut oli hyvä et aloittaja selvensi et kymeesee mener kun minä jo kihisin mustiksena täälä et ei vittu jos en saakkaan J miestä josta tykkään.
- Anonyymi
Sinut minä tahdon M-nainen. Ota asia puheeksi, kun seuraavan kerran tavataan. J-mies
- Anonyymi
Joo, ei ole nyt M nainenkaan joka Jiitä kyselee.....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, ei ole nyt M nainenkaan joka Jiitä kyselee.....
S-mies kyselee Jiitä.
- Anonyymi
Mutta kun ei me koskaan tavata
- Anonyymi
Tämä on yksi keskustelun aiheista sitten kun keskustellaan.
- Anonyymi
Ai että mä olen mies nykyjään? Pystyykö miehetkin synnyttämään? Muutaman kerran sitäkin olen tehnyt. Olen siis ihmemies! 😂
- Anonyymi
Miehiltä puuttuu kohtu siksi mahdotonta ja koitappa synnyttää reilu kolmekiloista lasta mulkun kautta saattas sattua aika vitusti
- Anonyymi
Nähtiinkö tässä yks päivä ihan lähiaikoina?
- Anonyymi
Minä kyllä näin, sinä et huomannut. Juttelit jollekkin maahanmuuttajalle. Se laittoi ajattelemaan...
- Anonyymi
Saattaa hyvinki ol jot juttelin useimmiten ovat kysyneet neuvoja kun ehtineet jotakin liikettä tai virastoa tai jotainvaik ny en Kuopiota sillai hyvin tunne mu melko hyvin tietää mikä missäkin on keskustan alueella
Oliko tämäkään minulle? Minkä ikäinen olet? Mistä päin?
- Anonyymi
Antaa olla......
- Anonyymi
Ollaanks me nyt sit pari? Voinko jo kertoa läheisilleni?
- Anonyymi
Kyl se vai passaa näi poikamiehenä jos vai satut kohtaan tavoittaan jotenkin ja saat järjestettyä aikaa sillai et pääset mun luo ni voidaan puuhailla ihan rauhaksiin mit siu miel tekevi
- Anonyymi
ANTAA OLLA...
- Anonyymi
Ei suhde täällä palstalla synny, varsinkaan näkemättä. Olen nirso, ei minulle kuka tahansa kelpaa. Pitää olla sitä jotain.
Ja jos keskustelisimmekin ummet lammet täällä muiden nähden, niin miten sitten IRL lähestyisimme?
- Anonyymi
Kiitos mutta ei kiitos. En halua loukata ketään ja vieressä on jo joku.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä722419Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721782Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on741474Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461457Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2561429- 841259
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3871232Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421225- 1281185
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3481176