BB-voittaja Jasmiina "Jassu" Yildiz tilittää takki auki Selviytyjistä: "Mulla oli munaa lähteä"

BB-voiton jälkeen Jasmiina Yildiz lähti Selviytyjät Suomi -kisaan Malesiaan. Jassun tie ei ole ollut se helpoin, on lähtenyt taju ja toisella kertaa ensiapujoukot hälytetty paikalle.

Mutta hyvin on vetänyt tämä 25-vuotias lähihoitajaksi ja ravintolatyöntekijäksi valmistunut jyväskyläläinen .

Lue Jasmiinan haastattelu:
https://www.suomi24.fi/viihde/bb-voittaja-jasmiina-jassu-yildiz-tilittaa-takki-auki-selviytyjista-mulla-oli-munaa-lahtea?s24

28

3702

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvä suoritus. 10 pointsia täältä.

      • Anonyymi

        Mites se viime vuotine pistelasku, kummasti tuli lisäpointsit aivan lopus. Ei varmaan koskaan____________________________


      • Anonyymi

        Ihme nainen kun haluu olla mediasssa esillä ketä kiinnostaa ei ketään sori. Turhis


    • Anonyymi

      Yllättävän hyvin Jaasu pärjäs mukana näinkin pitkään. Aattelin et olis pudonnut heti ensimmäisten joukossa.

      • Anonyymi

        000__________________________


    • Anonyymi

      Joo, ihan huippupelaaja valittu sinne..
      Jatkuvasti kauhea valitus kun on nälkä, kylmä, vituttaa.. ihmettelin miten ihmeessä oli vielä mukana kisassa, itse olisin ainakin äänestänyt ensimmäisten joukossa ulos kun ei ryhmäkisoissakaan hänellä ollut hirveesti korsia tuotavana kekoon kun on sitä elopainoakin hieman ylimäräistä

      ibn4 > NÖÖNÖÖ BODYSHAME

      • Anonyymi

        Itse oisin pistänyt tuon valittajan ja kieroilijan heti ulos kisasta!


    • Anonyymi

      Rottailemalla elävä turhis.

      • Anonyymi

        Juuri näin. Masilman turhin tyrkky!


    • Anonyymi

      Onko kellään tietoa, pääsikö toi bb-jassu jatkaa kisaa?

    • Anonyymi

      Aika veitikkamainen ilme. Kelpaisi kyllä tyttöystäväksi ja kumppaniksi tällaiselle kohta kolmenkympin kriisiä välttelevälle miehelle.

      • Anonyymi

        Ai wittumiina. No siinähän kuulisit korvat punaisena jokapäiväistä ihan koko ajan jatkuvaa valitusta ihan joka asiasta, niin hyvästä kuin huonostakin. palvelisi sohvalla makaavaa hyljettä esim. kantamalla jatkuvasti ruokaa pohjattomaan kitaan ja kuuntelisit tämän kaiken lisäksi vielä vittuilua, siinä ois sulholle tonnin työmaa veitikkailmeestä😅😵😜


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai wittumiina. No siinähän kuulisit korvat punaisena jokapäiväistä ihan koko ajan jatkuvaa valitusta ihan joka asiasta, niin hyvästä kuin huonostakin. palvelisi sohvalla makaavaa hyljettä esim. kantamalla jatkuvasti ruokaa pohjattomaan kitaan ja kuuntelisit tämän kaiken lisäksi vielä vittuilua, siinä ois sulholle tonnin työmaa veitikkailmeestä😅😵😜

        En ole osaakaan seuraillut TV ohjelmia missä on ollut. Näin vain näillä suomi24 sivuilla.
        Yhden MTV haastattelun näin jossa kertoili velkaantumisestaan. Vaikutti erittäin mukavalta, näin kun ei enempää tiedä ihmisestä yhtään mitään.
        Taitaa olla jotain maahanmuuttaja alkuperää nimestä päätellen.


    • Anonyymi

      Onkos joku turha julkkis

    • Anonyymi

      Kiintiö tumma vai

    • Anonyymi

      Palijo oli tutkintaa ainaski tor:in puolella, sit loppu resurssit ``

    • Anonyymi

      hän tuntee sen ilkun koulussa yms,,lihavuus..hyvä esimerkki kun arkulaatio toimii.
      oikein haistatella,,,MINÄ OON HYVÄ

    • Anonyymi

      Yle suomen radio toimittaja Olli Haapakangas oli ennen nainen nyt hän on mies.

      • Anonyymi

        Oli tissit ja kaikki


      • Anonyymi

        Pili on vain pissimistä varten. Ei sillä miehen työtä kykene tekemään.


    • Anonyymi

      Jokohan Jasmiina on lopettanut lähihoitajan työt?

    • Anonyymi

      Onko tuo ikinä oikeita töitä tehnyt?

      • Anonyymi

        Minä epäilen että ei ole, ja tuskin tulee tekemäänkään.


    • Anonyymi

      Olen järkyttynyt. Minua, lihavaa lylleröä on haukuttu lihavaksi. Mihin tämä maailma on menossa.

      • Anonyymi

        Mutta onneksi ei sentää haukuttu lylleröksi vaikka onkin wanna-be-julkkis.


    • Anonyymi

      Eikös sen isä oo muslimi joku ja kummaa äiti kait sen ske pomo.

    • Anonyymi

      Mikä riepoo?
      Hyvinhän tämä pärjäs kisoissa.
      Hänestä tykättiin.
      Aika outoo täälä nassuttaa. Jos ei ole langanlaiha niin ei ole mikään vai?
      Höpön höpön!!
      Viime selviytyjissä kisas Shirley. Ja kuinka kävi...hän voitti ja oli laiha nätti ja puol Suomea hakku hänet

    • Anonyymi

      Kuka ihme tämä nainen kun koko aika mediassa valittaa tuntematon en panis en panis.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8366
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2555
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe