Halonen filmasi eläkkeensä vilungilla suuremmaksi, kumma kun eduskunta tuollaisiakin hyväksyy
https://yle.fi/uutiset/3-6471415
Nyt olisi Halosen jemmassa jo 250 00 € tätä rahaa joka anottu presidentin eläkkeen päälle "ilmaa", joka kaiken lisäksi verotonta.
Kirjoita googleen "Halonen eläke" kyllä kansalaiset tätä kin muistaa.
Laitoin eläkeyhtiöön myös lisäeläkkeen hakemuksen, liite sanoin, että laittakaa eduskunnan hyväksyttäväksi, jos ette suoraan hyväksy. SAAPA NÄHDÄ miten käy ? Myös mukaan Halosen eläkkeestä tietoa "!että näitä on myönnetty"
Tasa-arvoista eläkettä anon, ja luulen saavanikin
Anonyymi-ap
3
110
Vastaukset 3
- Anonyymi
Muutkin saada tasa-arvon takia.
- Anonyymi
Hei boomerit, jäitä hattuun ja ottakaa coolimmin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.742445Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt372027- 1021266
- 491032
- 95946
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.27874- 31770
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,154758- 41695
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?56608