Tästä aiheesta ei näköjään saa keskustella tällä palstalla.
Työllisyyden kuntakokeilu, suhtautuminen asiakkaisiin? OSA 2
51
1578
Vastaukset
- Anonyymi
Siltä vaikuttaa tilanne olevan. Totuutta ei kestetä, yritetään suojella virkailijoita, tai virkailijaa josta on tehty kantelu eduskunnan oikeusasiamiehelle aikoinaan. Halutaan salata toimintatapoja jotka ovat laittomia. Pitäkää rohkeasti puolenne ja tarvittaessa kannelkaa, vaikka eduskunnan oikeusasiamiehelle, jos muu ei auta.
Kantelu kannattaa, rohkeasti kantelemaan! Asiat ei muutu paremmaksi, jos niihin ei puutu. Vääryyttä ja huonoa käytöstä ei saa hyväksyä!- Anonyymi
Eikä mt ongelmaisen jankkausta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä mt ongelmaisen jankkausta.
Jos sinulla on niitä ongelmia, hae apua ajoissa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sinulla on niitä ongelmia, hae apua ajoissa!
Harmi ettet sinä ole hakenut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harmi ettet sinä ole hakenut.
Sinä tarvitset niitä palveluja, hakeudu avun piiriin...
- Anonyymi
Palvelkaa asiakkaitanne aidolla sydämen palolla. Asiakkaat aistii, jos suhtaudut heihin nurjasti. Olette velvollisia käyttäytymään fiksusti ja noudattamaan lakia. Toimitte virkavastuulla ja olette palveluammatissa, sen täytyy näkyä käytännön tekemisessä. Kannattaa palvella asiakkaat hyvin. Ette saa ohjata asiakkaitanne väärien palvelujen piiriin. Olkaa nöyriä asiakkaiden palvelijoita!
- Anonyymi
Rakkaudellinen suhtautuminen asiakkaisiin kannattaa. Hyvällä yhteistyöllä päästään parhaaseen tulokseen. On koko yhteiskunnan etu, että toimitaan oikein ja asiakkaita kunnioittaen. Tyytyväinen asiakas on ihana palkinto, hyvin tehdystä työstä.
- Anonyymi
Poistoon menee vaikkei mainitse edes nimeä, sanoo vain oman näkemyksensä, tämähän menee Venäjän malille☹️
- Anonyymi
Sensuuri iskee, se on huolestuttavaa. Ollaan kiitollisia eduskunnan oikeusasiamiehestä, joka on puuttunut virkailijoiden laittomuuksiin. Lakia ja hyviä tapoja pitää virkailijoidenkin noudattaa. Lain pitkä käsi ottaa kiinni, hyvä niin.
- Anonyymi
Sylttytehdas ei kestä totuutta. Valitettavasti on paljon vääriä toimintatapoja, jotka eivät ole laillisia. Sananvapaus on iso arvo, josta kannattaa pitää kiinni.
- Anonyymi
Asiakaspalvelu on taitolaji. Asenne asiakkaisiin pitää olla kunnossa. Toimikaa iloisin mielin ja nauttikaa asiakkaiden kohtaamisesta. Pois tyly käytös ja uhkailu. Rakastakaa asiakkaitanne aidosti. Lopussa kiitos seisoo!
- Anonyymi
Kun omaksutte aidon asiakaspalveluasenteen, se on mahtavaa ja tuloksellista. Ystävällinen asiakaspalvelu sulattaa ihanasti asiakkaiden sydämen, sen vaikutukset ovat suorastaan fantastisia. Rakkaus voittaa vihan ja pahuuden. Koskaan ei ole liian myöhäistä oppia hyväksi asiakaspalvelijaksi. Tulette töihin kiitollisena ja nöyränä, palvellen asiakkaitanne iloiten!
- Anonyymi
Aito välittäminen ja huolehtiminen asiakkaista saa hyvää aikaan. Huono käytös ja asiakkaiden ohjaaminen väärien palvelujen piiriin, on tuhoisaa ja rangaistavaa. Virkarikoksista on tuomittu sakkoja ja vankeutta, sekä viran menetyksiä. Typerää toimia väärin ja käyttäytyä huonosti. Onneksi asiakkaat tietää oikeutensa ja velvollisuutensa, osaavat odottaa hyvää palvelua.
- Anonyymi
Käykää tsekkaan eduskunnan oikeusasiamiehen ratkaisuja, eri asioihin. Todella mielenkiintoisia asioita sieltä löytyy. Lakia ja hyviä tapoja, kannattaa myös virkailijoiden noudattaa.
- Anonyymi
Empaattinen asenne asiakkaisiin on tärkeää, ylimielinen ja halpamainen toiminta on törkeää, siihen pitää puuttua. Virkailijan pitää käyttäytyä hyvin kaikkien asiakkaiden kanssa, syrjintä on laitonta ja tuomittavaa. Olkaa aidosti ystävällisiä asiakkaitanne kohtaan, asiat sujuu paremmin ja kaikki voittavat. Huono käytös on typerää. Palvelkaa kiitollisin mielin asiakkaitanne!
- Anonyymi
Hyvä kello kauas kuuluu, huono vielä kauemmas, eli kannattaa palvella asiakkaita niin hyvin kuin vain voi. Anna kaikkesi asiakkaillesi ja vähän vielä enemmän. Vilpittömin ja iloisin mielin kun palvelet, saat itsellesi myös hyvän mielen. Kukaan ei ole täydellinen, mutta pyri siihen vilpittömästi. Asenteen merkitys on suuri, asiakkaat huomaa ja aistii, jos asenne on nurja. Kukaan ei ole täydellinen, asiakkaat tietävät sen.
- Anonyymi
Mutta jos se asiakaskaan ei ole täydellinen.
- Anonyymi
Samat kommentit ovat olleet tällä palstalla ainakin sata kertaa. Jaksaa jaksaa. Itse keskustelet itsesi kanssa. Ota lääkkeesi ja lopeta.
- Anonyymi
Hae rohkeasti apua, jos siltä tuntuu. Tärkeää, että otat lääkkeesi oikein...
- Anonyymi
Laki suojelee ihanasti asiakkaita, virkailijoiden mielivallalta. Vääryyttä ja pahuutta ei kannata puolustaa. Tärkeää, asiakkaiden tietää oikeutensa ja velvollisuutensa. Oikeaa työllisyyden hoitoa, ei ole asiakkaiden ohjaaminen väärien palvelujen piiriin. Ette saa kaunistaa työllisyystilastoja väärin. Toimitte virkavastuulla, olette velvollisia noudattamaan lakia ja hyviä tapoja. Asenne pitää olla kohdallaan!
Palvelkaa asiakkaita iloiten, se kannattaa!- Anonyymi
Nämä ovat tärkeitä asioita. Kertaus on opintojen äiti. Työllisyyden kuntakokeilun henkilökunnan tehtävänä, on palvella asiakkaita mahdollisimman hyvin. Hymyä huuleen ja iloista mieltä. Positiivisella asenteella, kun jaksatte palvella asiakkaitanne, niin seuraukset ovat myönteisiä.
Työn iloa jokaiselle!
- Anonyymi
Työnhaku/ aktivointisuunnitelma on tehtävä aidosti yhteistyössä asiakkaan kanssa. Työkykyiset ei kuulu kuntouttavaan työtoimintaan. Eduskunnan oikeusasiamies on joutunut puuttumaan mm. kuntouttavan työtoiminnan väärinkäyttöön. Todella halpamaista ja törkeää toimia vastoin lakia. Perusteettomasti karenssilla ja selvityspyynnöillä, asiakkaiden pommittaminen on tuomittavaa. Kiristys ja uhkailu on laitonta, siitä pitää joutua vastuuseen. Ketään ei saa syrjiä.
Miksi lain noudattaminen ja rehellisyys on niin vaikeaa? - Anonyymi
Suhtautuminen asiakkaisiin kannattaa olla innostunut ja ihanan ystävällinen. Asiakkaat ovat hyviä aistimaan nurjan suhtautumisen. Aito vilpittömyys ja positiivinen asenne asiakkaaseen, tekee myönteisen vaikutuksen. Asiat saadaan paremmin rullaamaan, kun on luottamusta puolin ja toisin.
Rakastakaa asiakkaitanne aidosti!- Anonyymi
Rakkauden voima on valtava. Rakasta lähimmäistä, niin kuin itseäsi. Asiakkaiden sydän sulaa, kun osoitat aitoa välittämistä. Palvelkaa heitä kunnioittavasti ja empatiaa osoittaen. Pois tyly ja koppava käytös. Kylmällä ja ilkeällä käytöksellä, et voita asiakkaiden luottamusta.
Pyri asettumaan asiakkaan asemaan, osoita vilpitöntä välittämistä!
- Anonyymi
Ole kiitollinen asiakkaista, jotka olet saanut. Kiitollisuus saa sinut käyttäytymään ja toimimaan rakkaudellisesti. Sillä on myönteisiä vaikutuksia kommunikointiin asiakkaiden kanssa. Onnistunut vuorovaikutus, luo hyvät edellytykset hyviin ratkaisuihin.
Ole kiitollinen asiakkaistasi! - Anonyymi
Asenne ratkaisee! Pidä huolta, että asenteesi asiakkaisiin on kohdallaan. Asenne tulee ratkaisemaan onnistumisesi asiakkaiden kohtaamisessa. Tyly asenne ja käytös on typerää. Olet velvollinen käyttäytymään hyvin, kaikkien asiakkaiden kanssa. Et saa syrjiä ketään.
Asenteen merkitys on suuri! - Anonyymi
Ystävällinen käytös asiakkaita kohtaan, pitäisi olla itsestään selvyys, aina se ei valitettavasti toteudu. Ystävällisyys kannattaa, kun käyttäydyt vilpittömästi ja ystävällisesti asiakkaiden kohtaamisessa, se saa hyvää aikaan.
Ole ystävällinen asiakkaillesi! - Anonyymi
Arvosta ja kunnioita asiakkaitasi. Jokainen ihminen on arvokas ja tärkeä. Jos käyttäydyt kylmästi ja koppavasti asiakkaitasi kohtaan, se ei vie asioita eteenpäin.
Arvosta ja kunnioita asiakkaitasi aidosti! - Anonyymi
Kuuntele aidosti asiakastasi ja ymmärrä kuulemasi oikein. Luottamuksellinen suhde asiakkaaseen on tärkeää. Isot korvat ja pieni suu, eli ymmärrä kuulemasi ja älä turhaan viisastele asiakkaallesi.
Kuuntele aidosti asiakastasi! - Anonyymi
Hae aidosti asiakkaan parasta ja toimi sen mukaisesti. Olette palveluammatissa ja toimitte virkavastuulla. Toimi rehellisesti ja lakien, sekä hyvien tapojen mukaan työssäsi.
Hae aidosti asiakkaan parasta! - Anonyymi
Suojatyöpaikat pitäs lopettaa, tulos tai ulos.
- Anonyymi
Kaikki tekevät virheitä, pyydä vilpittömästi anteeksi, jos olet toiminut väärin tai käyttäytynyt huonosti. Terve nöyryys asiakasta kohtaan, voi pelastaa sinut. Rehellisyys ja vilpittömyys saa hyvää aikaan.
Pyydä tarvittaessa anteeksi! - Anonyymi
Ihme jankutusta.
- Anonyymi
Ole aidosti innostunut työstäsi ja anna sen näkyä hyvänä palveluna asiakkaillesi. Olethan iloinen ja ystävällinen kaikille asiakkaille. Reilu suhtautuminen asiakkaisiin, tekee ihanan vaikutuksen, josta asiakkaasi pitää.
Olethan reilu asiakkaillesi! - Anonyymi
Koskaan ei voi korostaa liikaa asenteen merkitystä. Muista pitää asenne asiakkaisiin kunnossa, silloinkin kun on huono päivä. Asenteen merkitys onnistumisessa on suuri, jopa suurempi kuin arvaatkaan.
Asenne pitää olla kunnossa! - Anonyymi
Nauti asiakkaiden palvelemisesta. Sinulla on oikeus nauttia työstäsi asiakkaiden parissa, sen täytyy näkyä myös asiakkaille hyvänä käytöksenä. Osoita vilpitöntä välittämistä ja rakkautta asiakkaillesi.
Nauti asiakkaiden palvelemisesta! - Anonyymi
Et saa purkaa omaa pahaa oloa asiakkaisiisi. Asiakkaat ovat monesti oikeassa, sen on hyvä sinun tiedostaa. Nöyryyttä reilusti peliin. Turha kiukutella ja viisastella asiakkaille.
Pois turha kiukuttelu ja viisastelu! - Anonyymi
Tiedosta elämän rajallisuus, myös omalla kohdalla. Elämä voi yllättää sinutkin. Kannattaa toimia, niin kuin haluaisi itseä kohdeltavan. Luo asiakkaalle toivoa ja uskoa parempaan huomiseen.
Ole positiivinen ja tiedosta elämän rajallisuus! - Anonyymi
Laula niitä lauluja, joihin myös itse uskot. Turha sinun on ohjata asiakkaitasi, väärien palvelujen piiriin, vastoin lakia ja hyviä perusteluja. Onneksi laki suojelee myös asiakkaita, virkailijoiden mielivallalta.
Toimi oikein ja lakien mukaan! - Anonyymi
Kestä palautetta ja kritiikkiä, jota saat työssäsi. Voit saada myös positiivista palautetta, kun toimit oikein ja käyttäydyt hyvin. Ota palaute vastaan kiitollisin mielin, aina voi tehdä asiat paremmin.
Ole kiitollinen palautteesta, jota saat työssäsi! - Anonyymi
Ole rehellinen itsellesi ja myöskin asiakkaallesi. Valheella on lyhyet jäljet, kannattaa toimia oikein. Myönnä virheesi ja pyri se oikaisemaan. Jos olet aiheuttanut asiakkaalle vahinkoa, olet korvausvelvollinen.
Kanna vastuusi ja ole rehellinen! - Anonyymi
Olette kaupunkilaisten palvelijoita. Toimi asiakkaittesi parhaaksi. Ethän pukkaa asiakkaitasi väärien palvelujen piiriin? Ei saa narrata asiakkaita, vaan aidosti toimit asiakkaiden edun mukaisesti.
Palvelkaa kaupunkilaisia hyvin! - Anonyymi
Ei töitä kannata tehdä
- Anonyymi
Sinähän höpötät joutavia, työn tekeminen kannattaa!
- Anonyymi
Suojatyöpaikkoja on nuo kaupunkin virat, jos toisesta paikasta pannaan pois huonon palautteen takia on uus pesti jo pedattu seuraavaan :D hyvä veli pyörii täsä kyläsä aina.
- Anonyymi
Onko mukavampi olla työttömänä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko mukavampi olla työttömänä?
Sinusta on näköjään mukava höpöttää joutavia.
- Anonyymi
Myös julkisen sektorin henkilökunnan tulee palvella asiakkaita hyvin. Tärkeää, suhtautua asiakkaisiin oikein. Olet velvollinen toimimaan oikein, myös asenteesi pitää olla aidosti kunnossa. Turha käyttäytyä tylysti asiakkaita kohtaan.
Palvelkaa ja suhtautukaa asiakkaisiin nöyrästi! - Anonyymi
Jos asiakkaalla viimeisestä työpestistä aikaa ja jos elämänhallinta ei ole kohdallaan, kuntouttava työtoiminta on ihan ok.
Samoin oli eräs nuori, jolle jo herääminen aamuisin, oli ylitsepääsemättömän vaikeaa, pääsi kuntouttavan työtoiminnan kautta takaisin normaaliin unirytmin.
Kaikesta aina purnataan. - Anonyymi
Joku mervi pääsee kaverien suosioon kun kyykyttää työttömiä, kuultu useasta suusta eli kyllä silloin mätäpaise on tuossa toiminnassa. Ei ole ihminen paikallaan.
- Anonyymi
Asiakkaita, ei saa ohjata väärien palvelujen piiriin mm. kuntouttavaan työtoimintaan. Vaikka asiakkaan työttömyys olisi jatkunut pitkään, se ei oikeuta päättelemään, että asiakkaalla olisi ongelmia elämänhallinnassa. Muistakaa, että työkykyiset eivät kuulu kuntouttavaan työtoimintaan. Jos sinua yritetään väkisten sinne laittaa, niin kantelu eduskunnan oikeusasiamiehelle kannattaa!
Eduskunnan oikeusasiamies ja AVI on puuttunut asiaan. Kannelkaa rohkeasti!
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko841736- 431379
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu1191170Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.831078Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja2551073- 65928
- 55918
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20890- 34844
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!35824