Kaikkonen ansaitseen hyvän työn jälkeen olla ensimmäinen suomalainen, joka saa kunnian osallistua Naton kokoukseen tarkkailijana ja Suomella on jopa oikeus esittää kantansa, poislukien ydinaseisiin liittyvät asiat. Kaikkonen on ollut toiseksi paras ministeri tässä hallituksessa, Sanna Marin on vielä edellä. Kaikkonen on määrätietoisesti tasoittanut tietä Natoon jo pitkään ja myös F-35 hankeen ajo maaliin oli upea suorite. Kaikkosta ei millään uskoisi kepulaiseksi, tosin senkin on iso plussa Kaikkoselle, että Väyrynen vihaa Kaikkosta melkein yhtä paljon, kuin Stubbia tai Sipilää.
Kaikkonen tekee upeaa historiaa osallistumalla Nato kokoukseen tarkkailijana!
17
65
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikkosessa on kyllä valtiomiehen vinkeet, aivan eri kaliberia, kuin patavanhollinen ja suomettunut Väyrynen, joka elää vielä neuvostoajassa.
- Anonyymi
Hyvin kommentoitu!
- Anonyymi
Erikoista, kepussa yksi älykäs, eli Kaikkonen.
- Anonyymi
RitalanPaska kirjoitti:
Kaikkonen VAIKUTTAA älykkäältä, kunnes alkaa puhumaan...
Juuri näin se on!
- Anonyymi
Me kansakoulun käyneet tunnemme käsitteen "Huolellisuus ja tarkkaavaisuus". Se seisoi yhtenä numeroarvosteluna koulutodistuksessa. Suurimmalla osalla arvosana taisi olla 9 eli vain yhtä heikompi kuin "Käytöksestä", jossa normaalina lähtökohtana oli täysi 10. Oletan että Kaikkonenkin kiitettävän arvosanan tarkkaavaisuudestaan Nato-kokouksesta sai. Sotasalaisuus on, oliko ysi tai kymppi.
- Anonyymi
Itse pääsin kouluiässä oppilaaksi oikein tarkkailuluokalle, jota myös "tarkkikseksi" kutsuttiin. Hyvät eväät olisin sieltä saanut noihin Kaikkosen tehtäviin.
- Anonyymi
Kaikkonen ei todellakaan vaikuta kepulaiselta, on nimittäin saanut paljon aikaiseksi ja kova tekemään töitä.
- Anonyymi
Kaikkonen on juuri tuon takia tyypillinen keskustalainen.
- Anonyymi
Ja hyvä tanssimaan,hitaita😊
- Anonyymi
Kaikkonen on kepulaiseksi poikeukksellisen älykäs kaveri.
- Anonyymi
Kaikkonen ei ole lesta, eikä mikään väyrysläinen.
- Anonyymi
Kaikkonen pehmensi myös Turkkia erittäin hyvin ja USA teki saman, kohta tulee positiivisia uutisia Turkista.
- Anonyymi
Nato on vakuutus ja 100% turva ryssiltä.
- Anonyymi
Ei ole Kanki ensimmäinen,minä meinaa olin jo Naton priiffauksessa mukana tarkkailiana 2002 Kosovossa.Sen piti Norjalainen upseeri ja kaikki Natomaat oli mukana sekä minä ja yks toinen kaveri,Nato mitalikin löytyy koska 2v on Natopalvelusta takana.
- Anonyymi
Kaikkonen on luultavasti paras ministeri koko keskustan historiassa, ainoa, joka on todella ajanut koko Suomen etua, ei kapea-alaisesti siltarumpuja sinne tänne ja tuhlannut vähiä varojamme. Kiitos Antti, Kokoomus voisi sopia sinulle hyvin..
- Anonyymi
On hyvä että Suomella on Antti puolustusministerinä. Ei tuo itseään esiin vaan puhuu asioista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 165363
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2212761- 402318
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella422103Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332046Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731717Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme131440- 381300
- 1641292
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o651257