Uskotko mies jos nähdään

Anonyymi-ap

seuraavan kerran,että ajaudutaan peiton alle?

80

1042

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Riippuu lakanoiden liukkaudesta.

      • Anonyymi

        Toivottavasti sinkkuna tuota harrastatte


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti sinkkuna tuota harrastatte

        Sinkkuna juu. Toki oma sänky ei oo leveä, mutta sohvalle mahtuu toinen nukkumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinkkuna juu. Toki oma sänky ei oo leveä, mutta sohvalle mahtuu toinen nukkumaan.

        Kapiallekin sängylle mahtuu helposti kaksi aikuista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kapiallekin sängylle mahtuu helposti kaksi aikuista

        Tottahan sekin on. Jos nyt oikeestikin vastaan, niin nainen tietää aiemmasta kiinnostuksestani. Jos siis päättää iskeä kiinni, niin oon vielä kyllä varma, mutta itse en enää lähesty häntä.


      • Anonyymi

        Satiinilakanat on parhautta ja liukkaat☺💕


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottahan sekin on. Jos nyt oikeestikin vastaan, niin nainen tietää aiemmasta kiinnostuksestani. Jos siis päättää iskeä kiinni, niin oon vielä kyllä varma, mutta itse en enää lähesty häntä.

        Miksi et lähesty? Olet saanut pakit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottahan sekin on. Jos nyt oikeestikin vastaan, niin nainen tietää aiemmasta kiinnostuksestani. Jos siis päättää iskeä kiinni, niin oon vielä kyllä varma, mutta itse en enää lähesty häntä.

        voin sanoa samat sanat naisena


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et lähesty? Olet saanut pakit?

        Ne juurikin.


    • Anonyymi

      Me ei ajauduta. On vielä pitkä matka siihen että nukumme samoissa lakanoissa. Ikävöin naista kuka oikeasti rakastaa, kenelle mies on ihan oikeasti rakas ja arvokas.

      • Anonyymi

        Miksi ette ole yhdessä, jos rakkautta kerta on molemminpuolin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ette ole yhdessä, jos rakkautta kerta on molemminpuolin.

        En tiedä onko.


      • Anonyymi

        Joopa joo. Vaatimuksia taas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joopa joo. Vaatimuksia taas.

        "Kamala" vaatimus. Pitää oikeasti rakastaa ja välittää. Ihan hirviö olen mieheksi.


      • Anonyymi

        Ihana mies 😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kamala" vaatimus. Pitää oikeasti rakastaa ja välittää. Ihan hirviö olen mieheksi.

        Viestisi on kyllä outo. Puhut täällä rakkaudesta, ja että tie sänkyyn on vielä pitkä. Et ole looginen. Joku tossa on ristiriidassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viestisi on kyllä outo. Puhut täällä rakkaudesta, ja että tie sänkyyn on vielä pitkä. Et ole looginen. Joku tossa on ristiriidassa.

        Mun mielestä tuo viesti ei ole lainkaan outo. Nykyään hypätään sänkyyn samantien joka on huono juttu. Kertoo miehestä sen, että on tosissaan naisen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viestisi on kyllä outo. Puhut täällä rakkaudesta, ja että tie sänkyyn on vielä pitkä. Et ole looginen. Joku tossa on ristiriidassa.

        Sanoin että en tiedä rakastaako. Me valitaan kumppanimme niin kuin ehkäisyä ei olisi tai niin ainakin toivon että hän valitsee minut. Eli hyvin tarkkaan ja harkitusti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana mies 😍

        Pssssst. Olen aina kurkkinut silmien alta suloisuuttasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viestisi on kyllä outo. Puhut täällä rakkaudesta, ja että tie sänkyyn on vielä pitkä. Et ole looginen. Joku tossa on ristiriidassa.

        Joskus aikuiset ihmiset hyppää sänkyyn vaikka samana iltana jos siltä tuntuu.....mun mielestä aikuiset saa jo päättää yhdessä siitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kamala" vaatimus. Pitää oikeasti rakastaa ja välittää. Ihan hirviö olen mieheksi.

        Päinvastoin - voisit olla Hän🥰😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoin että en tiedä rakastaako. Me valitaan kumppanimme niin kuin ehkäisyä ei olisi tai niin ainakin toivon että hän valitsee minut. Eli hyvin tarkkaan ja harkitusti.

        Ei hän rakasta, mutta tykkää kovasti☺


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus aikuiset ihmiset hyppää sänkyyn vaikka samana iltana jos siltä tuntuu.....mun mielestä aikuiset saa jo päättää yhdessä siitä

        Mikä itsestä tuntuu hyvältä ja oikealta


      • Anonyymi

        Ennen kun luovut kukkasestasi?


      • Anonyymi

        Tietääkö nainen että ikävöit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä itsestä tuntuu hyvältä ja oikealta

        Murhaajasta murha tuntuu hyvältä ja oikealta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Murhaajasta murha tuntuu hyvältä ja oikealta.

        Olet sairas, miten rakkaudesta tulee mieleen noin kamala asia - sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Murhaajasta murha tuntuu hyvältä ja oikealta.

        Siitä on tietääkseni seurauksena elinkautinen oman harkinnan mukaan siellä kai ainakin saa olla rauhassa kun osaa pitää huolen omista asioistaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet sairas, miten rakkaudesta tulee mieleen noin kamala asia - sivusta

        Sairas on jokainen joka antaa oikean ja väärän ihmisen päätettäväksi.


    • Anonyymi

      Lakanoissa on jo toinen.

      • Anonyymi

        Lakanoissa voi olla kuka vaan, mutta jos palstalla yöt läpeensä kuvittelee vastailevansa kaivatulleen samalla kun joku on jo niissä lakanoissa, niin se vasta onkin jotain


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lakanoissa voi olla kuka vaan, mutta jos palstalla yöt läpeensä kuvittelee vastailevansa kaivatulleen samalla kun joku on jo niissä lakanoissa, niin se vasta onkin jotain

        Päättämätön ihminen ehkä kenties kyvytön sitoutumaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päättämätön ihminen ehkä kenties kyvytön sitoutumaan

        Ai sekö joka yötä myöten riahuu tulkittemassa muita ihmisiä palstalla? Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai sekö joka yötä myöten riahuu tulkittemassa muita ihmisiä palstalla? Sivusta

        Ei kun se joka hyppää lakanoista toisiin edellisistä ylös päästyään täällä ny kai kuitee suurin osa kuluttaa aikaansa kun saattaisi muutoin olla tylsää


    • En tiedä uskallanko ihan sitä ajatella. Olisi vaan silti mukava nähdä ja kokea vieläkö tuntuu samalta.

    • Anonyymi

      Tsiisus, nii joo kännissä ehkä, eli ei oo mahdollista.

      • Anonyymi

        onpas :)


    • Anonyymi

      Peiton päälle ajaudutaan tai keittiön pöydälle?

      • Anonyymi

        Keittiönpöytä on kyllä aamulla paras. Ihan sivusta vaan😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keittiönpöytä on kyllä aamulla paras. Ihan sivusta vaan😍

        Omaatko vielä minifarkkuja? Asetetaan keittiönpöydälle ne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keittiönpöytä on kyllä aamulla paras. Ihan sivusta vaan😍

        Pitää olla tukeva keittiön pöytä ettei hajoa alta riippu tietty myös vähä kuinka sitä käyttää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää olla tukeva keittiön pöytä ettei hajoa alta riippu tietty myös vähä kuinka sitä käyttää

        Vähän villimpi, pikkutuhma mieli tänään, niin..silleen et istuu reunalla jalat nostettuna sivuille ja mies edessä työstäen. Että Näin, nam!💋🔥


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän villimpi, pikkutuhma mieli tänään, niin..silleen et istuu reunalla jalat nostettuna sivuille ja mies edessä työstäen. Että Näin, nam!💋🔥

        Tuon kestänee vie vähä heikompikin pöytä jos ei työnnöt ole liian kovia jopa tullu joskus kokeiltua mu ei ihan kuitee aamu tuimaan siihin aikaan taisin olla opiskelees harjoittelees Siemensin ohjelmoitavaa logiikkaa aikuiskoulutus keskuksella Karhulassa lähellä huttusen nestettä ja kyseinen naisystävä oli hieman yli yksitoista vuotta itseäni vanhempi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuon kestänee vie vähä heikompikin pöytä jos ei työnnöt ole liian kovia jopa tullu joskus kokeiltua mu ei ihan kuitee aamu tuimaan siihin aikaan taisin olla opiskelees harjoittelees Siemensin ohjelmoitavaa logiikkaa aikuiskoulutus keskuksella Karhulassa lähellä huttusen nestettä ja kyseinen naisystävä oli hieman yli yksitoista vuotta itseäni vanhempi

        Kahvia keitellessä hoitelis samalla..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kahvia keitellessä hoitelis samalla..

        lentelis kahvipurut ja kahvikupit,luulen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        lentelis kahvipurut ja kahvikupit,luulen

        en nyt viiti ruveta enempää miettimään siitäkin mielikuvia....tai en koko iltana pysty keskittymään mihinkään muuhun tärkeään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        en nyt viiti ruveta enempää miettimään siitäkin mielikuvia....tai en koko iltana pysty keskittymään mihinkään muuhun tärkeään

        Mitä tärkeämpää voi olla?😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tärkeämpää voi olla?😉

        no jos sulla ei ole sitä ihmistä siinä sillä hetkellä,niin sitähän tekee ne seuraavat tärkeät asiat sitten ;)


    • Anonyymi

      En ole silloin elossa.

    • Anonyymi

      Pitäis varmaan ottaa rohkaisua, ja silloin ei voi ajaa
      naiselta

      • Anonyymi

        Pitäisköhän sun ensin tutustua niin rohkaisua ei tarvii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäisköhän sun ensin tutustua niin rohkaisua ei tarvii

        Ei pysty kun .... En oo tarpeeks rohkee...alkuun..Ei oo sun omaa numeroo


    • Anonyymi

      Ei multa. Tunteet ja tilanteet vievät. Ken tietää, mutta tuskin ihan näin.

    • Anonyymi

      ai panee?

      • Anonyymi

        Ei kun lukemaan Aku ankkoja....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kun lukemaan Aku ankkoja....

        Aku, naku ja nakke lehtiä joo..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aku, naku ja nakke lehtiä joo..

        Niin, luulis että näistä penthouseista ym sais nassikat joskus elämänsä aikana tarpeekseen


      • Anonyymi

        Ja ikää oli?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja ikää oli?

        tarpeeksi


    • Anonyymi

      Tuskin. Ei ole tapahtunut 15 vuoteen vaikka ollaan tavattu.

      Ei intohimoo

    • Anonyymi

      Sitähän moni sisimmässään toivoo, mut harvemmin uskoo. On kuitenkin myös toinen otettava huomioon. Se on se suurin epävarmuustekijä.

    • Anonyymi

      Onko niin tapahtunut ennenkin hänen kanssaan ?

      Siitä voi päätellä voiko seuraavan kerran tapahtua sama

    • Anonyymi

      Tuotahan mä en miehenä voi tietää jos olet nainen ja mahdollisesti itse haluat ajautua kanssani peiton alle ni saattaa ollakkin

    • Anonyymi

      Jos niin käy meille nainen, eihän sillekään mitään voi. Vasten auringon siltaa...

    • Anonyymi

      Tuskinpa ajaudutaan. Varon apinarokkoa huolella.

    • Anonyymi

      Minkäs takia me treffeiltä nukkumaan mentäis? Eikös pitäis seurustella?

      • Anonyymi

        NÄäh, puhe on ihan yliarvostettua - siinähän voisi vaikka selvitä toisesta kaikkea oleellista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        NÄäh, puhe on ihan yliarvostettua - siinähän voisi vaikka selvitä toisesta kaikkea oleellista.

        menee fiilis jos samalla alkaa puhumaan vaikka urheilusta tai mitä töissä tapahtui...näin ainakin itse ajattelen....kerkee myöhemminkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        menee fiilis jos samalla alkaa puhumaan vaikka urheilusta tai mitä töissä tapahtui...näin ainakin itse ajattelen....kerkee myöhemminkin

        pitää keskittyä olennaiseen :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        menee fiilis jos samalla alkaa puhumaan vaikka urheilusta tai mitä töissä tapahtui...näin ainakin itse ajattelen....kerkee myöhemminkin

        Tekeekö joku muka oikeesti noin xD Jtn voi vittu ku jodi loppu tms.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        pitää keskittyä olennaiseen :)

        Mikähän olis olennaista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikähän olis olennaista

        se mitä me tehdää peiton alla tai päällä ;>


    • Anonyymi

      Penalta - Jaskalle.

    • Anonyymi

      Vaihtakaa ajoissa nastat autoihinne. Kuulostaa siltä, että olette holtittomia myös liikenteessä.

      • Anonyymi

        Sinäpä sen sanoit. Vedän myös autolla pelkillä vanteilla, en tykkää kumeista.


    • Anonyymi

      Rupeais tähdet vilkkuun🙃

    • Anonyymi

      Uskon jos olet hän. Sovitaan vaan tapaaminen sille yhdelle paikalle jossa viimeksi nähtiin.

      • Anonyymi

        enemmän vinkkejä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        enemmän vinkkejä

        Tarkoitin pikkareita.


    • Anonyymi

      Koska me nähdään ole yhteydessä

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1877
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1574
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1286
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1224
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1222
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1186
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1170
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1161
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1150
    Aihe