Muutto edessä ja pitäisi siis löytää hyvä (tarkoittaen että paitsi asiantunteva ja osaava, myös mukava ja hellakätinen, ei missään tapauksessa kovakourainen) gyne jostain Pirkanmaalta päin (Tampereelta tai lähikunnista). Mielellään koko lääkäriasemalla (tmv) myös hyvä palvelu.
Suosituksia ottaisin kovasti mielelläni vastaan.
Myös huonot kokemukset tervetulleita, jotta tietää minne ei ainakaan kannata mennä ;)
Kiitos! :)
Hyvä gyne Tampereella/Pirkanmaalla?
7
9808
Vastaukset
- Anna
Anna-Maija Antila, Operonilla. Ensimmäinen Gyne, joka otti endometrioosi epäilyt tosissaan ja vihdoinkin sain hoitoa noin 3 vuoden tappelun ja mieliala-lääkityksen ja millon minkäkin teorioiden jälkeen.
Viime syksynä kävin laparoskopiassa ja vatsasta poistettiin jotain kiinnikkeitä, "mitä ei kuulemma pitänyt olla"..
Suosittelen. Mukava ihminen.. kallis kyllä :)- gynis
Komppaan.
- nainen
Itse käyn Jukka Uotilalla Pirkanmaan Syöpäyhdistyksellä. Hän on ihmisläheinen, rauhallinen, hyvä ja huolehtivainen. Toimii osastonlääkärinä TAYS:ssa ja en ole parempaa gyneä tavannut! Eikä edes hirmuisen kallis. Olen ( jo työnikin puolesta - hoitaja ) tavannut aika monta naistentautienlääkäriä ja Uotila on paras.
- tosi tyytyväinen asiakas
Leena Vasara Koskiklinikalla. KUUNTELEE asiakasta, ottaa asiakkaan havainnot ja tuntemukset tosissaan. Helläkätinen ja kaikin puolin mukava. Olen käynyt nyt viitisen vuotta enkä aio vaihtaa pois! On hyvin perillä myös uusista jutuista. Itselleni on ollut TODELLA hankalaa löytää toimivaa ehkäisyä (takana 6 vuoden sivuoirehelvetti), mutta Vasaran avulla sopiva löytyi.
Toinen yllä kehutuista laittoi mulle, silloin synnyttämättömälle 23-vuotiaalle, hormonikierukan ilman mitään puudutusta. Voin kertoa, että se SATTUI! Ei tarvinnut pariin päivään kävellä sen jälkeen...- Taijis
Kiitos vastauksista!
Et vielä viitsis vinkata, kumpi yllä kehutuista (minä kun ehdin jo toiselle varata ajan :/, mutta se olisi vielä tarpeen vaatiessa peruttavissa). Jos et julkisesti halua, niin [email protected]
- olisin kovasti, kovasti kiitollinen. - ksa
Taijis kirjoitti:
Kiitos vastauksista!
Et vielä viitsis vinkata, kumpi yllä kehutuista (minä kun ehdin jo toiselle varata ajan :/, mutta se olisi vielä tarpeen vaatiessa peruttavissa). Jos et julkisesti halua, niin [email protected]
- olisin kovasti, kovasti kiitollinen.En epäile, etteikö kierukan laittaminen sattunut. Mutta puudutteen käyttö kierukan laiton yhteydessä on myös hieman epävarmaa - limakalvopinnan puutuminen vaihtelee, ja aineen aiheuttama kudosturvotus voi olla niin "suurta", että kohdunkaulakanavan suuaukko liki muurautuu umpeen! Ja silloin kierukkaa ei saa laitettua ollenkaan! Aina tuo kierukan laitto hieman tuntuu, synnyttämättömällä enemmän ja jos se laitetaan kk. väärässä kohdassa.
Eli ulkopuolisena uskoisin tässä asiassa kivun, joka kuuluu asiaan, saaneen asiakkaan tyytymättömäksi lääkäriä kohtaan! ( toivottavasti näin, minä ainakin aion jatkaa toisella näistä käymistä ).
- Marja10
Kävin juuri Leena Vasaran vastaanotolla. Erittäin asiantunteva, mukava, empaattinen ja helläkätien lääkäri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1862690Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482407Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061122- 84954
- 64921
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait239819Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20810Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka285775Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies89774Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22708