Minulla murtui jalkapöydästä 3 luuta. Sille on joku hieno nimikin... Murtumat hyväasentoisia, ei tarvita leikkausta. Pitkä kipsihoito 8 vk. Kyynärsauvat. Onko jollain ollut samaa ja kauanko kuntoutuminen kesti? Jäikö pitkäaikaisia kipuja, lihasten surkastumista ym? Saitko fysioterapiaa kipsin poiston jälkeen? Milloin kävely onnistui normaalisti? Kiitos!
Jalkapöydän murtuma
Anonyymi-ap
2
736
Vastaukset
- Anonyymi
Itselläni tuli jalkapöytä kipeäksi viikko sitten tiistaina. Ei tiedä onko siinä hiusmurtuma vai mikä. Röntgenkuvat otettiin, mutta eilen lääkäri sanoi, että hiusmurtuma näkyy vasta kuukauden päästä.
Jotain uraat, lasko ja crp otettiin. Kun tutkitaan jotain kihtiä tai nivelrikkoa tms.
Ihan tyhmää. Kerran hoitajalla ja kerran lääkärillä, eikä tule selvyyttä, mikä jalkaani vaivaa.
Kiinnostaa myös muiden kokemukset jalkapöydän vaivoista.- Anonyymi
Mä kaaduin portaissa ja 3 selkeää murtumaa. Siis tapaturman seurauksena tuli nuo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135233
- 675034
- 904104
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753600Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603188- 432781
- 152287
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521904- 391764
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628