Kylmis kuka???

Anonyymi-ap

Mikä tyyppi tää legendaarinen Kylmis olkein on?

13

271

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kylmis eli Kylmät kädet on vaikuttanut palstalla jo vähintään toistakymmentä vuotta. Nimimerkin valitsi jossain vaiheessa siksi, että kertoi käsiensä olevan aina kylmät.

Julkaisee YouTubessa vaikuttavia ja koskettavia videoita käyttäjänä Keijo Keripukki.

• Anonyymi

Kylmis on lahonnut jo pidempään intiöllä.

Korahteli viimeisen kerran krapuloissaan villa puohitien saniteettitiloissa eikä osastolla voitu tehdä enää paljoakaan.

Ei siinä ole paljoa kertomista.

• Anonyymi

Kylmis on Kenttätiellä. Sivukirjaston koneelta kirjoittelee joskus.

• Anonyymi

Kylmiksellä on tämän palstan isoin penis, pituutta 25cm paksuus 14cm. Tämän takia joutunut pidättäytymään seksistä naisten kanssa. Hän masentui asiasta sen verran paljon että alkoi juopottelemaan.

• Anonyymi

Pöyristyttävää panettelua. Sun takia jopa Kylmiksen biologinen tytär kielsi keijon ihan VIDEON VOIMALLA:

https://www.youtube.com/watch?v=3kvJcG4kEyM

Vaikka nainen on kaunis, silti valtavasti yhdennäköisyyttä, jos karsii mielessään Keijon viinaturvotuksen kasvoiltaan. Silloin Kylmikselläkin olisi kauniit isot silmät.

• Anonyymi

Kylmis on siitä harvinainen tapaus, että kärsii yht'aikaa sekä nettikiusaamisesta, että myöskin brutaaleista ovihyökkäyksistä suoraan kotiosoitteeseensa. Oma biologinen tyttärensä kieltää tuntevansa, molempien yhteinen päätös.

• Anonyymi

Paskat se siitä kärsi. Se lyö kirveellä VÄLITTÖMÄSTI, jos murtaudut sen homeluukkuun. Täysin laillista hätävarjelua:

https://aijaa.com/CL0aTg

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paskat se siitä kärsi. Se lyö kirveellä VÄLITTÖMÄSTI, jos murtaudut sen homeluukkuun. Täysin laillista hätävarjelua:

Aivan ilmiselvästi Nea Daniela peri Kylmikseltä nuo silmät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka ihme voisi olla niin idoootti,että murtautuu herra aurinkoisen kämppään?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Stalin on kuollut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joku,joka on aivan silmittömästi rakastunut Kylmiksen hellaan.

• Anonyymi

Kaikki ovat kylmiksiä kun mullan alle päätyvät.
      En ole nykyään nähnyt Maikkulan, Tuiran, Kaukovainion hemmoja jotka istuivat roskiksessa tai puiston penkillä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5299
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3460
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      299
      2870
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      58
      2686
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      173
      2365
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      25
      2157
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      1899
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1865
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1771
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1401
    Aihe