Ron Jeremy, metoo teurastus

Anonyymi-ap

Näin voi helposti käydä kun miehellä on vähän rahaa ja entisiin tyttökavereihin iskee vaihdevuodet. Ron on istuskellut linnassa kohta vuoden odottelemassa "oikeuden"käyntiä. Varhaisin syytelmä on vuodelta 1996 ja haaskalle on sittemmin saapunut 20 muuta vaihdevuosivaivaista https://areena.yle.fi/1-63262816 Syytelmät ovat kyllä hävyttömän lapsellisia mielestäni.

16

110

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Taisivat nuo hänen "me too ongelmansa" kuitenkin saada alkunsa nimenomaan niiden nuorten naisten syytöksistä. Nuoret naiset on kasvatettu toisin ja he eivät enää olleetkaan ok herran puuhien kanssa. Myöhemmin sitten tulivat esiin myös nuo aiemmat sikailut, mutta nuorista naisista tuokin lähti.

• Anonyymi

Varmaan jota kuinkin näin, en tunne aihepiiriä sen tarkemmin, mutta eiköhän se mene kaikissa klassisen musiikin piirejä ym myöten samalla melko lailla. Jeremyn syytöksissä puhutaan raiskauksesta esim vonkaamiseen ja kähmimisen sijaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaan jota kuinkin näin, en tunne aihepiiriä sen tarkemmin, mutta eiköhän se mene kaikissa klassisen musiikin piirejä ym myöten samalla melko lailla. Jeremyn syytöksissä puhutaan raiskauksesta esim vonkaamiseen ja kähmimisen sijaan

En minäkään ole sen kummemmin seurannut. tulipahan eilen katsottua tuon dokkarin molemmat osat ja nuorista naisista ja uudesta naissukupolvesta tuo ainakin sen mukaan lähti liikkeelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minäkään ole sen kummemmin seurannut. tulipahan eilen katsottua tuon dokkarin molemmat osat ja nuorista naisista ja uudesta naissukupolvesta tuo ainakin sen mukaan lähti liikkeelle.

Luulen edelleen että raiskausväitteet tulevat vaihdevuosi-mummeleilta.

Peffanhyväily-, tissinhellimis- yms kitinä "lähti liikkeelle" nuorten tyttöjen toimesta. Tytöt tunkivat tiukasti kiinni Ron:n iholle ja sitten Ron otti kiinni mistä parhaiten sai.

Tai, tytöt saavat tervehtiä miestä kuinka tahansa intiimisti/härnäävästi, mutta mies ei saa vastata sellaiseen tervehdykseen yhtä härnäävästi ???

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Peffanhyväily-, tissinhellimis- yms kitinä "lähti liikkeelle" nuorten tyttöjen toimesta. Tytöt tunkivat tiukasti kiinni Ron:n iholle ja sitten Ron otti kiinni mistä parhaiten sai.

Tai, tytöt saavat tervehtiä miestä kuinka tahansa intiimisti/härnäävästi, mutta mies ei saa vastata sellaiseen tervehdykseen yhtä härnäävästi ???

Noilla naisillahan ei usein ole edes minkäänlaisia alushousuja noissa viihdeteollisuuden seksi-viina-huume-pippaloissa. Tissitkin saattavat olla ihan paljaana. Minihame ja korsetti sukkanauhoineen vain. Joillakin sukkahousut ja alushousut. He ovat itsekin useimmiten aikuisviihdealalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luule ihan vapaasti. Nuorista naisista tuo vyyhti nyt kuitenkin oli lähtenyt liikkeelle. Ei se asia sun luulemisillas muutu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja jep, niinhän se menee. Varkaus se on silti, jos menet toisen rahan nappaamaan, vaikka se kuinka heiluttelis miljoonaa seteleinä nenäs edessä.

• Anonyymi

Syyllinen tuomitaan

• Anonyymi

Ronille pitäisi järjestää pesää myös vankilaan.

• Anonyymi

Mitä meni raiskaileen.

• Anonyymi

Ron käy sääliksi. Toivottavasti oikeus toteutuu ja Ron pääse toteuttamaan itseään.

• Anonyymi

Olikohan Ron Jeremy useankin palstanaisen kaivattu...?

• Anonyymi

No nyt ainakin. Mainetta tulee lisää.

• Anonyymi

Luulis että tuollakin on katsottu sormien läpi isojen tähtien toilailuja, mutta nykyään se ei onneksi mene enää ihan niin helposti läpi, kun asia on helpompi nostaa esille.

• Ei se kärmeksen kokoinen veijari onnellisexi tee.

Ron ois halunnut vakavasti otettavaksi näyttelijäksi, mut sai vain pienen pieniä rooleja.

• Anonyymi

Kohta jo vetää itsensä jojoon vankisellissään, kuten Jeffrey Eipstein. Tuskin jaksaa viettää monia vuosia vankilassa.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      84
      5994
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      311
      5030
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2648
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      46
      2578
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      77
      1794
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      102
      1651
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      17
      1511
    8. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      106
      1427
    9. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      133
      1373
    10. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      118
      1366
    Aihe