Te jotka joudutte käyttämään vaippoja myös päivisin, niin miten ihmeessä saatte käytettyä niitä huomaamattomasti? Vinkkejä saa jakaa. Tuntuu, että vaikka miten pukeutuisi, niin silti sen huomaa. Alkaa jo epätoivo iskeä, kun muutenkin herkkä asia ja toivon, että voisin joku päivä huoletta taas elää sosiaalista elämääni. Nyt ollut tilanteita, kun olen muutamalle ihmiselle haluamattani joutunut kertomaan vaipoista, koska he huomasivat, vaikka kuvittelin pukeutuneeni peittävästi. Ja vaippojen kokoon en voi vaikuttaa eli käytössä teippi-ja vyövaipat.
Vaipasta huomaamaton
11
917
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä vaippoja käytät ja minkälaisia vaatteita?
Itte käytän tenan vaippoja housu- ja teippivaippoja. Vaatteina ihan normaaleja, ihan tiukimmista housuista oon joutunu luopumaan- Anonyymi
Käytän myös Tenan vaippoja, nyt enimmäkseen ollut vyövaipat käytössä. Ja sama, mitään tiukkoja vaatteita ei tulisi mieleenkään käyttää, mutta en ole aiemminkaan tykännyt kovin tiukoista vaatteista, joten ei ole tarvinnut tyyliä kokonaan muuttaa.
- Anonyymi
Tarpeeksi pitkähelmainen pusakka jos haluaa peitellä. Juuri joku päivä sitten olin kassajonossa yhden naisen takana, jolla oli nallekuvioin koristeltu vaippahousu läpikuultavien legginsien alla. Ei häirinnyt, vaan mielessäni peukutin.
- Anonyymi
Hän on sitten varmaan halunnutkin, että kaikki hänen vaippansa huomaa, jos noin paljastavasti pukeutuu. Ja ei siinä, jokainen päättää itse.
- Anonyymi
Tämä juuri. Ei ihmisiä oikeasti kiinnosta mitä sulla housujen alla on.. Ite yleensä laitan hyvät ja tukevat bokserit niin ei ala vaippa pullottamaan liian epäilyttävästi.. Oletko M vai N? Jos saa kysyä?
- Anonyymi
Olen nainen. Ja en ole käyttänyt alushousuja vaipan kanssa, mutta voisin kokeilla, jos se osaltaan auttaisi piilottamaan vaippaa.
Tena slippii arjessa tukevilla alkkareilla.
Hyvin on pysyneet farkuissa jemmassa- Anonyymi
Miehille ja naisille on virtsan karkailuun Tena Housuvaipat ! Kun menet ostaman kaupasta tai markeiteista, apteekit: Tena Housu vaippoja. Niissä lukee erikseen Miehille. Naisille ja eri Koot. Kooton kirjaimin, sama kuin ostat alushousut tai kalsarit. Mitä vaikeaa on koon mukaasi vaipat itsellesi?
- Anonyymi
Miksi et osta Tena housuvaippoja? Osta vaikka ensimmäiset apteekista miehenä tai naisena .Naisille ja miehille on eri!Neuvovat oikean kokosi. Sen jälkeen osaat ostaa jo itse halvemmalla K-ketju tai S-ketjun liikkeet ne!
- Anonyymi
Tena-housuvaipat sopivat hyvin miehille ja naisille. Miehille on myös omat mallit. S-ryhmä myy caroli-housuvaippoja ja K-ryhmä omia pirkka- housuvaippoja. Nämä viimeksimainitut ovat melkein puolta halvempia Tenaan verrattuna, ja laatutyötä. (Pirkka...n. 1€/kpl)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tena-housuvaipat sopivat hyvin miehille ja naisille. Miehille on myös omat mallit. S-ryhmä myy caroli-housuvaippoja ja K-ryhmä omia pirkka- housuvaippoja. Nämä viimeksimainitut ovat melkein puolta halvempia Tenaan verrattuna, ja laatutyötä. (Pirkka...n. 1€/kpl)
Jos haluaa, että housuvaipat ovat mahdollisimman huomaamattomat, ovat juuri nuo Pirkka-vaipat parhaat siihen tarkoitukseen. Niissä on se takapuolen päällä oleva osa aika pieni ja ohut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1137360- 485450
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa573019Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72533Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101548Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j1951382Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931099Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3171037Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?234996Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30906