Vaipasta huomaamaton

Anonyymi-ap

Te jotka joudutte käyttämään vaippoja myös päivisin, niin miten ihmeessä saatte käytettyä niitä huomaamattomasti? Vinkkejä saa jakaa. Tuntuu, että vaikka miten pukeutuisi, niin silti sen huomaa. Alkaa jo epätoivo iskeä, kun muutenkin herkkä asia ja toivon, että voisin joku päivä huoletta taas elää sosiaalista elämääni. Nyt ollut tilanteita, kun olen muutamalle ihmiselle haluamattani joutunut kertomaan vaipoista, koska he huomasivat, vaikka kuvittelin pukeutuneeni peittävästi. Ja vaippojen kokoon en voi vaikuttaa eli käytössä teippi-ja vyövaipat.

11

917

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitä vaippoja käytät ja minkälaisia vaatteita?
      Itte käytän tenan vaippoja housu- ja teippivaippoja. Vaatteina ihan normaaleja, ihan tiukimmista housuista oon joutunu luopumaan

• Anonyymi

Käytän myös Tenan vaippoja, nyt enimmäkseen ollut vyövaipat käytössä. Ja sama, mitään tiukkoja vaatteita ei tulisi mieleenkään käyttää, mutta en ole aiemminkaan tykännyt kovin tiukoista vaatteista, joten ei ole tarvinnut tyyliä kokonaan muuttaa.

• Anonyymi

Tarpeeksi pitkähelmainen pusakka jos haluaa peitellä. Juuri joku päivä sitten olin kassajonossa yhden naisen takana, jolla oli nallekuvioin koristeltu vaippahousu läpikuultavien legginsien alla. Ei häirinnyt, vaan mielessäni peukutin.

• Anonyymi

Hän on sitten varmaan halunnutkin, että kaikki hänen vaippansa huomaa, jos noin paljastavasti pukeutuu. Ja ei siinä, jokainen päättää itse.

• Anonyymi

Tämä juuri. Ei ihmisiä oikeasti kiinnosta mitä sulla housujen alla on.. Ite yleensä laitan hyvät ja tukevat bokserit niin ei ala vaippa pullottamaan liian epäilyttävästi.. Oletko M vai N? Jos saa kysyä?

• Anonyymi

Olen nainen. Ja en ole käyttänyt alushousuja vaipan kanssa, mutta voisin kokeilla, jos se osaltaan auttaisi piilottamaan vaippaa.

• Tena slippii arjessa tukevilla alkkareilla.
      Hyvin on pysyneet farkuissa jemmassa

• Anonyymi

Miehille ja naisille on virtsan karkailuun Tena Housuvaipat ! Kun menet ostaman kaupasta tai markeiteista, apteekit: Tena Housu vaippoja. Niissä lukee erikseen Miehille. Naisille ja eri Koot. Kooton kirjaimin, sama kuin ostat alushousut tai kalsarit. Mitä vaikeaa on koon mukaasi vaipat itsellesi?

• Anonyymi

Miksi et osta Tena housuvaippoja? Osta vaikka ensimmäiset apteekista miehenä tai naisena .Naisille ja miehille on eri!Neuvovat oikean kokosi. Sen jälkeen osaat ostaa jo itse halvemmalla K-ketju tai S-ketjun liikkeet ne!

• Anonyymi

Tena-housuvaipat sopivat hyvin miehille ja naisille. Miehille on myös omat mallit. S-ryhmä myy caroli-housuvaippoja ja K-ryhmä omia pirkka- housuvaippoja. Nämä viimeksimainitut ovat melkein puolta halvempia Tenaan verrattuna, ja laatutyötä. (Pirkka...n. 1€/kpl)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tena-housuvaipat sopivat hyvin miehille ja naisille. Miehille on myös omat mallit. S-ryhmä myy caroli-housuvaippoja ja K-ryhmä omia pirkka- housuvaippoja. Nämä viimeksimainitut ovat melkein puolta halvempia Tenaan verrattuna, ja laatutyötä. (Pirkka...n. 1€/kpl)

Jos haluaa, että housuvaipat ovat mahdollisimman huomaamattomat, ovat juuri nuo Pirkka-vaipat parhaat siihen tarkoitukseen. Niissä on se takapuolen päällä oleva osa aika pieni ja ohut

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Theermannilla kulkee!

Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän
      Kotimaiset julkkisjuorut
      114
      7467
    2. Näin unta viime yönä

Että tulit nainen istumaan syliini minihame päällä.
      Ikävä
      51
      5609
    3. Esivaihdevuodet, menopaussi

https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa
      Sinkut
      63
      3135
    4. Tänään taas tuli pari-kolme juttua

Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän
      Tunteet
      7
      2613
    5. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1608
    6. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      201
      1467
    7. Olen jälleen pahoillani

Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell
      Ikävä
      93
      1129
    8. Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle

Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai
      NATO
      327
      1097
    9. Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?

Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?
      Maailman menoa
      246
      1075
    10. Oot vaan niin hellä

Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä
      Ikävä
      30
      946
    Aihe