Vaipasta huomaamaton

Anonyymi-ap

Te jotka joudutte käyttämään vaippoja myös päivisin, niin miten ihmeessä saatte käytettyä niitä huomaamattomasti? Vinkkejä saa jakaa. Tuntuu, että vaikka miten pukeutuisi, niin silti sen huomaa. Alkaa jo epätoivo iskeä, kun muutenkin herkkä asia ja toivon, että voisin joku päivä huoletta taas elää sosiaalista elämääni. Nyt ollut tilanteita, kun olen muutamalle ihmiselle haluamattani joutunut kertomaan vaipoista, koska he huomasivat, vaikka kuvittelin pukeutuneeni peittävästi. Ja vaippojen kokoon en voi vaikuttaa eli käytössä teippi-ja vyövaipat.

11

827

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä vaippoja käytät ja minkälaisia vaatteita?
      Itte käytän tenan vaippoja housu- ja teippivaippoja. Vaatteina ihan normaaleja, ihan tiukimmista housuista oon joutunu luopumaan

      • Anonyymi

        Käytän myös Tenan vaippoja, nyt enimmäkseen ollut vyövaipat käytössä. Ja sama, mitään tiukkoja vaatteita ei tulisi mieleenkään käyttää, mutta en ole aiemminkaan tykännyt kovin tiukoista vaatteista, joten ei ole tarvinnut tyyliä kokonaan muuttaa.


    • Anonyymi

      Tarpeeksi pitkähelmainen pusakka jos haluaa peitellä. Juuri joku päivä sitten olin kassajonossa yhden naisen takana, jolla oli nallekuvioin koristeltu vaippahousu läpikuultavien legginsien alla. Ei häirinnyt, vaan mielessäni peukutin.

      • Anonyymi

        Hän on sitten varmaan halunnutkin, että kaikki hänen vaippansa huomaa, jos noin paljastavasti pukeutuu. Ja ei siinä, jokainen päättää itse.


    • Anonyymi

      Tämä juuri. Ei ihmisiä oikeasti kiinnosta mitä sulla housujen alla on.. Ite yleensä laitan hyvät ja tukevat bokserit niin ei ala vaippa pullottamaan liian epäilyttävästi.. Oletko M vai N? Jos saa kysyä?

      • Anonyymi

        Olen nainen. Ja en ole käyttänyt alushousuja vaipan kanssa, mutta voisin kokeilla, jos se osaltaan auttaisi piilottamaan vaippaa.


    • Tena slippii arjessa tukevilla alkkareilla.
      Hyvin on pysyneet farkuissa jemmassa

    • Anonyymi

      Miehille ja naisille on virtsan karkailuun Tena Housuvaipat ! Kun menet ostaman kaupasta tai markeiteista, apteekit: Tena Housu vaippoja. Niissä lukee erikseen Miehille. Naisille ja eri Koot. Kooton kirjaimin, sama kuin ostat alushousut tai kalsarit. Mitä vaikeaa on koon mukaasi vaipat itsellesi?

    • Anonyymi

      Miksi et osta Tena housuvaippoja? Osta vaikka ensimmäiset apteekista miehenä tai naisena .Naisille ja miehille on eri!Neuvovat oikean kokosi. Sen jälkeen osaat ostaa jo itse halvemmalla K-ketju tai S-ketjun liikkeet ne!

      • Anonyymi

        Tena-housuvaipat sopivat hyvin miehille ja naisille. Miehille on myös omat mallit. S-ryhmä myy caroli-housuvaippoja ja K-ryhmä omia pirkka- housuvaippoja. Nämä viimeksimainitut ovat melkein puolta halvempia Tenaan verrattuna, ja laatutyötä. (Pirkka...n. 1€/kpl)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tena-housuvaipat sopivat hyvin miehille ja naisille. Miehille on myös omat mallit. S-ryhmä myy caroli-housuvaippoja ja K-ryhmä omia pirkka- housuvaippoja. Nämä viimeksimainitut ovat melkein puolta halvempia Tenaan verrattuna, ja laatutyötä. (Pirkka...n. 1€/kpl)

        Jos haluaa, että housuvaipat ovat mahdollisimman huomaamattomat, ovat juuri nuo Pirkka-vaipat parhaat siihen tarkoitukseen. Niissä on se takapuolen päällä oleva osa aika pieni ja ohut


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 154
      4453
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      115
      4040
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2720
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1764
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1659
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      21
      1643
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1571
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1553
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe