Nornickel.

Anonyymi-ap

Kauanko sen annetaan vielä tehdä ruplia venäjän sota kassaan. Jotain teboilia boikotoidaan joka on rahallisesti pikkutekijä sen rinnalla.

9

1153

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tehtaat tuli Harjavaltaan sotaa pakoon Itä-Suomesta ja sitten ruvettiin tekemään rahaa vielä idemmäksi. Ei oikein isänmaallista.

• Anonyymi

Melestäni on järjetöntä poikotoita suomalaisia yrittäjiä ja tuhota suomalaisilta työpaikkoja jonkun CIA:n operaation takia Ukrainassa. Ei oikein isänmaallista.

• Anonyymi

Onko kivaa olla töissä tämmösessä firmassa?

• Anonyymi

On se ihan kivaa neljä 12h työpäivää ja kuusi vapaata kierrolla mennään... Ja luulen ei vaan tiedän että tienaan enempi vuodessa kuin sinä kolmessa... Joten on kivaa olla siellä töissä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On se ihan kivaa neljä 12h työpäivää ja kuusi vapaata kierrolla mennään... Ja luulen ei vaan tiedän että tienaan enempi vuodessa kuin sinä kolmessa... Joten on kivaa olla siellä töissä

Luulet vaan sää ja sun tienaukses.

• Anonyymi

Tiedätkö että Nikkeli tärvelee Harjavallan pohjavedet, on jo tärvellyt.
      Ei sitä voi enää juoda kun se karvastelee kurkussa jo.

• Anonyymi

Harjavallan pohjavesi on saastunutta.

• Anonyymi

Onko tuo ihme. Tehtaan lähettyviltä kaikki yleensä tuulen alapuolella olevat talot on tyhjillään ja asumiskiellossa. Minkähän tähden.
      Yleensä sillä puolen kaupunkia kun tuuli käy, haisee tehtaan savut niin että kurkussa karvastelee.
      Tätä on jatkunut kymmeniä vuosia, joten ei ihme jos on vedet juomakelvottomia.

• Anonyymi

Luulen että hoovallan tärkeä pohjavesialue on niin saastutettu, ettei siitä uskalleta kertoa ihmisille.
      Suuret teollisuuslaitokset maksaa päättäjät hiljaiseksi, kuten on totuttu näkemään viime vuosina.
      Kokemäenjokeen vaan lorahtelee vaarallisia teollisuusmyrkkyjä, eikä siitä tule mitään seurauksia, muuta kuin että kalat ja simpukat kuolee.
      Selitellään että työntekijä veti väärästä vivusta, silkka vahinko.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Puhut olevasi hyvä ja kiltti ihminen

Mutta todellisuudessa oletkin itsekeskeinen ja omahyväinen. Kaiken pitää pyöriä sinun ympärilläsi, kuten esimerkiksi tää
      Ikävä
      176
      2872
    2. Paljonko sinulla nainen on velkaa tai säästöjä?

Sitä tässä mietin jatkoa ajatellen.
      Ikävä
      156
      1907
    3. Hyvä kuolema?

Niin.. minulta taas raskaamman puoleinen aloitus.. Olen kuunnellut äänikirjaa hyvästä kuolemasta keskiajalla ja siinä o
      Sinkut
      125
      1657
    4. Tänään on mun viimeinen päivä kanssas Sun

Tänään on mun viimeinen päivä Kanssas sun, täydellinen Ennenkuin mun mentävä on Kaihtimien välistä valo Tunkeutuu uniisi
      Ikävä
      262
      1499
    5. Mistä kaupungeista ikävöijät olette ?

Mistä kaupungista olet?
      Ikävä
      92
      1331
    6. Miten tämä

Päättyy sitä pohdin
      Ikävä
      95
      1250
    7. Kuhmon pikku s. Matket

Eikö. Osata päivää sanoa / tervehtiä.
      Kuhmo
      29
      1123
    8. Oot nainen mitä ilmeisimmin INFJ-persoona

Käsittelet maailmaa hyvin uniikilla tavalla. Nyt mä sen vasta hokasin. Oot harvinainen timantti ja ehdin jo tituleerata
      Ikävä
      59
      1119
    9. Haluaisin, että oisit jotenkin minun elämässä

Tuntuu, että olet sielunkumppanini.
      Ikävä
      47
      1061
    10. Joko ymmärrät

Ettei ikäväsi kohde ole sinulle oikea
      Ikävä
      85