Kaikella on tarkoitus..

Anonyymi-ap

En usko tähän..

48

1105

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitään ei tapahdu sattumalta, kaikki on tarkoitettu menevän niinkuin tapahtuu.

      • Anonyymi

        Niihä sitä sanotaan.


      • Anonyymi

        Eli saat sen mikä sulle kuuluu...


    • Anonyymi

      Kaikella on tarkoitus huomata mikä elämässä on tärkeää. Mikä on tärkeintä,aidointa,oikeinta. Jostakin paljon suuremmasta. Tämä elämä on varjo siitä.

    • Anonyymi

      En minäkään usko enää.

      • Anonyymi

        Sanotaan että hyvät ja huonot asiat vievät elämässä eteenpäin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanotaan että hyvät ja huonot asiat vievät elämässä eteenpäin..

        Näin on

        Ollaan tärkeitä toisillemme


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on

        Ollaan tärkeitä toisillemme

        Kliseeltä kuulostaa välillä nää jutut..


      • Anonyymi

        Mikset muka usko? Kumminkin uskot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kliseeltä kuulostaa välillä nää jutut..

        Jaa nää nämä trollaukset vai? No ihme


    • Anonyymi

      Kaikella on tarkoitus-ajattelu on ansa.

      • Anonyymi

        Ainut tarkotus on syntyä ja kuolla..Muu on harhaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainut tarkotus on syntyä ja kuolla..Muu on harhaa...

        Siinä välissä vaan hengaillaan ja odotetaan kuolemaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainut tarkotus on syntyä ja kuolla..Muu on harhaa...

        Siinä välissä pitäs yrittää elääkkin eikä velloasiinä vitun itsesäälissä voi kun ei mikään onnistu kaikki on niin kurjaa mikähän on omaosuus siihi kurjuuteen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä välissä pitäs yrittää elääkkin eikä velloasiinä vitun itsesäälissä voi kun ei mikään onnistu kaikki on niin kurjaa mikähän on omaosuus siihi kurjuuteen

        Tässäpä kaikkien aikojen preppauspuhe🤭🤣


    • Anonyymi

      Ajattele hiuskaan ei päästäsi katkea,jos Jumala ei
      sitä ole sinulle sallinut.

      • Anonyymi

        Minä olen sitten varmaan lempilapsi, hiukset suorastaan tippuu päästä.


      • Anonyymi

        Jumala on siis kiduttaja.


    • Anonyymi

      Kaikella on tarkoitus, se vain on ihmisen järjelle ja tunteille tavoittamattomissa, Jumalan luona. Eikä ihmisen ole aina tarkoitus ymmärtääkään mikä tarkoitus asioilla on. Jeesus ei kertonut opetuslapsilleen, niin että he olisivat sen ymmärtäneet, että hän uhraisi itsensä syntien sovittamiseksi ja hän ei sallinut heidän ymmärtää että hän oikeasti heräisi kuolleista. Hän piti sen salassa heiltä. Tunteiden ja järjen varassa he menettivät toivonsa. Kaikki mikä tapahtuu on tarkoitettua mutta kaikki mikä tapahtuu ei ole hyvää, oikein tai kaunista. Ilman Jeesusta ihminen on tunteen ja järjen varassa. Tarkoitus tulee Jumalalta. Sen hän myös tahtoo antaa. Ja se, lopullinen tarkoitus, on rakkaus, Jeesus Kristus, kuka tuomitsee pahat ja armahtaa ne ketkä uskovat. Hän on Jumala. Pahuutta on Jumalan silmissä sekin ettei hänen hyvyyteensä uskota. Moni ateisti on loukkaantunut Jumalaan. Pitävät häntä vastuullisena siitä minkä Raamattu sanoo paholaisen ja ihmisten syyksi. Kuten Aadam syytti Jumalaa kun tämä teki hänelle vaimon. Samaa vastuun pakoilua.

      • Anonyymi

        Jeesus oli puoliksi ufomies.


      • Anonyymi

        ...
        Tämä yksittäisten asioiden tarkoituksesta. Miksi Jumala sitten vain katsoo kun saatana ja ihmiskunta aiheuttavat tuhoa ja kärsimystä synneillään? Armahtaakseen niitä ihmisiä ketkä häneen Jeesuksessa uskovat. Hän itse on kaiken kuoleman ja kärsimyksen vastaanottanut osapuoli ristilllä. Koska jos me ihmiset emme olisi olleet pahantekijöitä saatanan kanssa ja valehtelijoita, ei uhriakaan meidän synneistä olisi tarvittu. Kaikki on tehty syylisiksi ja armoa tarvitseviksi Jumalan edessä.


      • Anonyymi

        ” Kuten Aadam syytti Jumalaa kun tämä teki hänelle vaimon. Samaa vastuun pakoilua.” Justiinsa😵


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ” Kuten Aadam syytti Jumalaa kun tämä teki hänelle vaimon. Samaa vastuun pakoilua.” Justiinsa😵

        1 Mooseksen kirja 3:12
        "Vaimo, jonka annoit olemaan minun kanssani, antoi minulle siitä puusta, ja minä söin."

        Sama kuin "maailma jonka sinä olet luonut on paha, minussa ei mitään vikaa ole".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        1 Mooseksen kirja 3:12
        "Vaimo, jonka annoit olemaan minun kanssani, antoi minulle siitä puusta, ja minä söin."

        Sama kuin "maailma jonka sinä olet luonut on paha, minussa ei mitään vikaa ole".

        Nyt ei kyllä auennut tämä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus oli puoliksi ufomies.

        Pakollinen q-anon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus oli puoliksi ufomies.

        Vain koska me ihmiset olemme turmeltuneet Jumala näyttää muukalaiselta. Jumalan kuva ei enää ole meissä täydellisenä. Tekoäly ei ole nykyaikainen keksintö. Se on Raamatun ensimmäisessä kirjassa:"Jumala loi ihmisen omaksi kuvakseen". Jumala loi ihmisen kaltaisekseen, tekoälyksi itsestään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain koska me ihmiset olemme turmeltuneet Jumala näyttää muukalaiselta. Jumalan kuva ei enää ole meissä täydellisenä. Tekoäly ei ole nykyaikainen keksintö. Se on Raamatun ensimmäisessä kirjassa:"Jumala loi ihmisen omaksi kuvakseen". Jumala loi ihmisen kaltaisekseen, tekoälyksi itsestään.

        Jumala loi ihmisen jotta ei itse tarvitse tehdä ruumiilista työtä. Omena oli ansa jotta voi syyllistää virheestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumala loi ihmisen jotta ei itse tarvitse tehdä ruumiilista työtä. Omena oli ansa jotta voi syyllistää virheestä.

        Jumalalla on kiduttajan luonne joka nauttii tappamisesta ja henkisen kärsimyksen aiheuttamisesta. Onhan tämä maailmakin metsästäjille suumniteltu.


    • Anonyymi

      Kaikella on tarkoitus oivaltaa ettemme ole tästä maailmasta. Emme ole kertakäyttö sieluja vaan ikuisia,ajattomia ja iättömiä. Että ymmärtäisimme jo nyt täällä maan päällä olevamme jumalallisia,emmekä alentaisi iteämme ihmisporsaiksi jota just nyt teemme.

    • Anonyymi

      Minä en usko tällaisiin aloittajan kaltaisten trollien vedätysyrityksiin.

    • Anonyymi

      äidin oomme porsaita,

      ja, vieläpä täysin kiittämättömiä ja jumalaa rienaavia ja herjaavia,


      Suomi laulun voisi tehdä, tuosta, niin, koko maailma näkee, suomen sellaisena,

      kuin, se on,

      N

    • Anonyymi

      Kaivoin nenää ja rapsutin pakaraa. Nyt pohdin näiden asioiden tarkoitusta.

      • Anonyymi

        No hyvä se on jostakin järjelliseen ponkaista. Hiemoa.💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No hyvä se on jostakin järjelliseen ponkaista. Hiemoa.💩

        Se korkki kiinni nytten


      • Anonyymi

        Se tarkoittaa että voi halpenee;)))


    • Anonyymi

      siinähän SINÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!,

      olet mestari, kaivamaan omaa, nenää,

      kuten, 99,99 suomalaisista,

      ;)

      terveisin, N, eli PAKSU PEKKA,

      • Anonyymi

        Jokaisella jumaluuskipinä sisällä

        Mielen tuolla puolen

        Omatuntosi kertoo oikean tien


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokaisella jumaluuskipinä sisällä

        Mielen tuolla puolen

        Omatuntosi kertoo oikean tien

        Niin se justiin, kun se ns jumaluuskipinä saattaa näyttäytyä joillain sen ns toisen ääripään kautta, ei lainkaan hyvä juttu


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ei kaikella ole tarkoitusta. Ei ainakaan sellaisella mikä saa voimaan huonosti vuosien ajan. Elämän kauheimmat vuodet.

      • Anonyymi

        Tohon kun ois juu vastaus.


    • Anonyymi

      Se on totta. Paljon turhaa tapahtuu. Ei kaikella ole tarkoitusta.

    • Anonyymi

      Pakko olla. Muutenhan missään ei olis mitään järkeä.

    • Anonyymi

      Onko esimerkiksi vauvojen tai eläinten rääkkäämisellä tarkoitus. Vitut. Se on ihmisen vapaavalintaista pahuutta. Valintoja valintoja

    • Anonyymi

      No ainakin Lauri Tähkä on sitä mieltä että kaikella on tarkoitus! Kaunis biisi kuunnelkaa rakkaat ystävät!!

    • Anonyymi

      Benjaminikin tanssii kaikkien tähtienhenkien kanssa tarkoituksella.

    • Anonyymi

      Olen aina pitänyt tota sanontaa sellasena vastuun siirtona itseltään pois.

      Ihminen tekee itselleen tarkoitukset ja jokainen tapahtuma on usein aika looginen seuraus jostain aikaisemmin tapahtuneesta.

      Esim. itse olen sairastanu vakavan masennuksen, ollu koulukiusattu ja huostaanotettu 15 vuotiaana. Loput teinivuosistani asuin perhekodissa jossa mun lisäksi asui 11 muuta huostaanotettua lasta tai nuorta. Nuorin oli 5 vuotias.

      Ajattelin teininä että kaikki vaan tapahtuu ja elämä on ennustamatonta, mutta mitä vanhemmaksi olen tullut sitä selvemmin näen että jokainen tapahtuma elämässä on aika looginen jatko menneille tapahtumille.

      Munkin kohdalla tapahtuneet on oikeestaan vuosien tapahtumaketjujen tulos joka lähtee liikkeelle jo ennen mun olemassa oloa. Mun vanhempien valinnoista.

      Vanhempani valitsi elää yhdessä parisuhteessa joka oli sairaalloisen mustasukkainen, väkivaltainen, myrskyisä, epävakaa ja vaikka heidän suhteensa kesti 15 vuotta yhteensä se oli on/offia ja jopa pettämistä. Hyvin riitainen suhde ja siellä oli alkoholin liiallista käyttöä ja hyvin epävakaa ja tasapainoton kiikkulaudalla keinuva ja heilahteleva suhde.

      Kun me lapset tultiin maailmaan, me oltiin kai lahoavaan suhteeseen suhteen pelastukseksi tehtyjä ja meidän kautta luultiin suhteen paranevan, mutta minun syntymästäni vain 3 vuotta ja 10 kuukautta niin lopullinen ero tuli. Suhde pysyi hädin tuskin kasassa vanhemmillani ennen lapsien tuloa, mutta kun tasapainottomaan eroa koko ajan tekevään riitaisaan suhteeseen tuli 2 lasta vajaan kahden vuoden ikäerolla niin kuormitus kasvoi yli suhteen sietorajojen.

      Oli aika loogista jos vanhempani olisi osanneet ajatella ettei oikeesti sellaiseen suhteeseen lasten tekeminen ainakaan paranna suhdetta. Vaan kaataa sen kokonaan kun ne lapset vie kaiken ajan parisuhteelta, uni on vähäistä ja lasten itku ja uhmat kiristää hermoja. Eikä parisuhdeseksillekään jää aikaa.

      Seuraava looginen jatko ois pitäny tajuta et se väkivalta, mustasukkaisuus, uskottomuus, raivoisa tappelu jne yltyy ja sen seuraukset on vahingollisia isoihinkin lapsiin, joten miten se vaikuttaa vauvaikäisiin?

      Jokainen vanhempieni valinta vain ajoi asioita siihen mikä tuli oleen mun elämäni kohtalo murrosiässä. Minut oli kasvatettu varhaisessa vauvaiässä alistumaan väkivallan alle joten en osannu pitäää puoliani koulussa josta seurasi että olin helppo koulukiusauksen uhri, Alistuva.

      Lisäksi depression alusta alustettiin valmiiksi jo vauvaiässä kun näin ja koin kaltoinkohtelua ja väkivaltaa. Elin turvattomassa ympäristössä ensimmäisen elinvuoteni.

      Huostaanotto oli sitten jo ennen syntymääni käynnistyneen tikittävän aikapommin räjähdys. Kaikkien menneiden valintojen lopputulos.

      Se on aika karua, mutta totta että joskus joku täysin syytön joutuu kärsimään muiden valinnoista ja parisuhde puolen virheistä usein joutuu maksajaksi ne parisuhteeseen syntyneet lapset.

      Kaikki ei ole tarkoitettu, vaan kaikki on tyhmien valintojen summa ja joskus niistä joutuu maksajaksi joku täysin asioihin syytön. Epäreilua..

      mutta... näin ne hommat etenee

    • Anonyymi

      Aina sanotaan niin. Kiinostavaa ettet usko siihen. Joku filosofi pystyy ehkä auttamaan. Jos kaataa kahvit vahingossa niin mikä tarkoitus sillä voi olla. Voi ajatella että korkeampi voima haluaa koetella jotenkin.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      20
      1283
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1272
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1186
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1184
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1163
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1161
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1147
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1144
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1129
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe