Löysin tänään molemmista sääristä mustelmia,vaikken ole loukannut jalkojani mihinkään. Tottakai menin googlaamaan ja sain diagnoosiksi leukemian. Kävin sitten googlaamassa muita leukemian oireita ja moni niistä osui kohdalle(väsymys,turvonnut imusolmuke,päänsärky). Mustelmat voisi olla oire myös maksasairaudesta mutta maksa-arvot olivat 2kk sitten normaalit. Laitoin lääkäriin soittopyynnön mutta oon aivan paniikissa enkä tiedä mitä tehdä. Pelkään sairauksia todella paljon mutta nyt olen melkeimpä 100% varma että mulla on leukemia..
Pelkään leukemiaa
Anonyymi-ap
4
373
Vastaukset
- Anonyymi
Että olisit kemian harjoittaja tietämättäsi. Nyt epäilet että saatat olla kemisti?
Kemia on jännä tietoisuuden alue. - Anonyymi
Anemiassa voi tulla mustelmia ja päänsärkyä mm. Oletko käynyut perusverenkuvassa jossa hemoglobiin esim kertoo onko anemiaa.
- Anonyymi
Toivottavasti olet ylireagoinut. Odota rauhassa lääkärin yhteydenottoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad921489- 541033
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että391885- 160870
- 56733
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 51678
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 57641
- 76632