Nyt varakkaat kertokaa

Anonyymi-ap

Onko vaurastuminen reilusti mahdollista? Vai vaatiiko se mielestänne huijaamista tai esim ilmaista/ alipalkattua työvoimaa tai tuottajaa? Tai oletteko koskaan liiotelleet työnne määriä vain koska olette vaan saaneet suoritukseen nähden ylisuurta korvausta?

23

308

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vaikka ei tarvitse omaksua suoraan talousliberaalia ajattelumallia, suosittelen luopumaan vasemmistolaisesta ajattelutavasta. Sillä ei pääse mihinkään.
      Itse olen todella varakas. Huom, En rikas, vaan varakas. Ei tarvitse kuin oppia miten pörssi toimii ja alkaa sijoittamaan. Oppimiseen menee vuosi-pari, sitten vaan hankkimaan "ilmaista rahaa" vähällä vaivalla.

• Anonyymi

Mitä tarvitaan alkupanokseksi? Olen siis 20 v ja vanhemmat eivät todellakaan tallentaneet lapsilisiä minulle. Palkkani päälle saan toimeentulotukea. Voisin sijoittaa aluksi vitosen verran?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä tarvitaan alkupanokseksi? Olen siis 20 v ja vanhemmat eivät todellakaan tallentaneet lapsilisiä minulle. Palkkani päälle saan toimeentulotukea. Voisin sijoittaa aluksi vitosen verran?

Onko vanhempasi käyttäneet lapsilisäsi? Näin ei kai ole luvallista tehdä. Tee rikosilmoitus. Lapsilisät saa lapsi itse käsittääkseni säästää eiköhän niillä ensi asunto irtoa tai sijoitusasunto jos ei pelaa tai tuhlaa. Ainakin mulla.

• Anonyymi

Huijaamalla ja alipalkkaamalla rikastuu helpoiten!.

• Anonyymi

Kieltämättä tottahan tuo on. Siivousyrittäjänä olen ollut ja ainoa joka ei hae toimeentulotukea olen minä.

• Anonyymi

Kaikki omat käyttötavarat kannattaa ostaa kirpputoreilta ja uloste kannattaa syödä uudelleen.

• Anonyymi

1. Aika. Mitä aikaisemmin aloitat, sen parempi.
      2. Pienistä puroista syntyy suuret virrat. Tärkeintä on se, että aloitat.
      2. Korkoa korolle. Eli sijoita tuotot aina uudestaan.

Nyt alkaa taas olla se aika, jolloin aloittaneista tulee tulevaisuudessa vauraita keski-ikäisiä ja eläkeläisiä.

• Anonyymi

Esimerkiksi, "haluatko miljonääriksi" ohjelmassa pääsee miljonäärien kerhoon taidolla ja osaamisella. Miljoonat tulevat mainostajilta, jotka haluavat myös miljonääreiksi. Mainostajien miljoonat tulevat kuluttajilta eli taviksilta. Lopulta tavikset rahoittavat miljonaarien rikkaudet.

Siksi Marx kehotti "Kaikkien maiden proletaarit, liittykää yhteen!". Sellaista on sosiaalisuus.

• Anonyymi

Ei siis koske "temareita", jotka haluavat työläis-miljonääreiksi, mutta ajavat maailman inflaatiokierteeseen.

• Anonyymi

Ryhdy politiikoksi. Massit kävelevät luoksesi ja jos ei niin voit aina venytellä kokouksia. Aina kuitenkin yleensä joku lahjoo.

• Anonyymi

Ihmiskauppaa se vaatii, ilmaista työvoimaa siis, joka tekee työt ja itse korjaat työn hedelmät.

• Anonyymi

Hyväveli-korruptio on varma tie menestykseen ja rikkauksiin.

• Anonyymi

Minulle riittäisi kun nyt edes taulutelkkarin saisi.

• Anonyymi

Vaurastuminen ei ole käytännössä mahdollista reilusti. Paitsi loton avulla. Silloinkin voitot on kerätty peliongelmaisilta joiden avulla taas vaurastuvat veikkauksen hyvätuloiset sekä kaikenlaiset huijarit joille veikkaus jakaa rahaa. Petelius voi kertoa aiheesta lisää. Olen tehnyt paljon eri juttuja miten rahaa voidaan tehdä lisää. Nyt olen uskossa ja varakas. Lahjoittelen pois mutta kuitenkin pidän elintasoa. Ihminen on ahne mulkku.

• Anonyymi

Vielä yksi esimerkki tähän ahneudesta jonka tein itse. God bless me! Oli työkkäristä yksi ilmainen työkokeilija jolle lupasin palkkatyötä jos on sen arvoinen. Sillä oli joku polkupyörä mitä halusi antaa/myydä tarpeettomana sekin sai jotain TTT tukea kelasta ja eli sillä. Vedin nyyhkytarinan köyhästä jolta oli viety fillari ja tämähän toi omansa tilalle. Myin sen 150 eurolla.

• Anonyymi

Pitää tuntea oikeat ihmiset. Yleensä jakavat ihmiskaupalla saatuja tuottoja keskenään, tosin niitä vuotaa ulkomaille eniten.

• Anonyymi

Ihmiset jotka valittavat työvoimapulaa ovat pahimpia huijareita.

• Anonyymi

Kojamolta voi huijata hyviä urakoita?

• Anonyymi

Tunti työnä koko kesä?

• Anonyymi

Voimmeko enää elää sovussa yhteiskunnassa jossa töissäkäyvien köyhyys on näin suurta?

• Anonyymi

Mene laiska töihin niin saat vastauksen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mene laiska töihin niin saat vastauksen.

Olen töissä mutta niin huonolla palkalla että työttömänä saamani toimeentulotuki nousi.

• Anonyymi

Arvelisin, että työrauha tarvitaan. Mitään suunnittelutyötä ei voi tehdä juosten tai turhien puheiden alaisena. Vain juuri oikeat puheet tarvitaan.

Vaurastuminen edellyttää suunnitelmallisuutta - pörssi ei ole helppo peli vaan mahdollisuus tarkkuutta vaativan suunnittelutyön kautta.

Osinkoajakavat osakkeet ovat etusijalla.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. ALFA TV:N Konkurissi katastrofi media-alalle

ALFA TV:n konkurssi on katastrofi, koska paljon hyviä asiaohjelmia katoaa televisiotarjonnasta ja ALFA:lla ääneen pääsi myös yrittäjiä ja tasapuolises
      Maailman menoa
      579
      1770
    2. Tajuan, että tein virheen

kun pidin sinua hyvänä, mukavana, vaatimattomana, ymmärtäväisenä, oikeudenmukaisena ja älykkäänä ihmisenä. Sitä mielikuvaa ikävöin, en koskaan oikeaa
      Ikävä
      76
      1424
    3. Mulla on ikävä sitä aikaa

kun säkin olit ihastunut minuun mies. Siltä se silloin alussa tuntui. Sekosin susta täysin ja tuntuu että en pääse irti enää.
      Ikävä
      54
      1173
    4. Martinan jorailut

Ai että Martina on jäykän näköinen kun hän joraa muiden naisten kanssa botskilla Dubaissa..Ja onpa hänellä hiirenhäntä ponnariksi🙄 Tämä ei ole provo,
      Kotimaiset julkkisjuorut
      250
      1159
    5. Sano sano todella

Onko sinulla Ikävä minua?
      Ikävä
      68
      840
    6. Arvaapa mies

montako vuotta oon sua ihaillut salaa?
      Ikävä
      71
      815
    7. Miehet hoi!

Kysymys teille Jos näätte ja tapaatte naisen,joka on mielestänne mukava ja haluaisitte jatkaa vaikka siitä mihin jäitte tai haluatte nähdä tämän nais
      Ikävä
      38
      748
    8. Voiko yksi kohtaaminen

jäädä pysyvästi mieleen?
      Ikävä
      49
      707
    9. Hyvää perjantaita haaveisiin

Onko omaa kaivattua löytynyt? Miehelle kysymystä. :)
      Ikävä
      92
      667
    Aihe