Rakas mulla

Anonyymi-ap

On sua ikävä..
Ihana kun katsot ruskeilla silmillä ihanasti.. Siitä on aikaa kun rakasteltiin. Harmi kun oot varattu mut piipahda jos käyt Joensuussa

15

1522

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ruskeasilmäistä koiraasiko kaipaat

• Anonyymi

Joo näitä horoja riittää ketkä toisten avioliittoja sotkee...

• Anonyymi

Toki kun kämmäilee suhteen ukkonsa kanssa on sitten hyvä sorkkia toisten välejä. Sitten oikeen palstoilla huudellaan ja tehdään numeroa. Kyllä tämmöstä on Joensuussa ja ikävä kyllä myös Outokummussa nähty vastaavia tapauksia...
        Epätoivoista roikkumista

• Anonyymi

Mulla on ruskea silmä takana

• Anonyymi

Mullakin ikävä sua.

Iltamme menneisyydessä oli todella kuuma, oravapimppasi nakersi nakkiani todella hanakasti..
      Otammeko joskus uusiksi, onko oravasi vielä kunnossa ??

• Anonyymi

Tää o tosi myötis lanka looool alotaja o vamane

• Anonyymi

Joo tääki johtuu pohjaveesy

• Anonyymi

En koskisi mokomaan naiseen edes pitkällä tikulla

• Anonyymi

Tunsin kerran rouvan Outokummusta tykkäsi ruskea silmäisistä. Oli ukollansa siniset
      Oli pikkusen villi tamma😏
      Pitäisi kyllä miestään kunnioittaa eikä julki halujaan tuoda.
      On jo ottaissa nähnyt silmien värin.
      .. Ei tainna sekään liitto luja olla

• Anonyymi

Samalla harjoitteli useampi ja nuoruuden vei. Oli jokin isompi perheriitakin panemalla parani sekin...

• Anonyymi

Kivasti naiset ihastuu ruskeisiin silmiin..
        Saanut usein

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kivasti naiset ihastuu ruskeisiin silmiin..
        Saanut usein

Siitä kun tulee muoti- ilmiö niin pian kaikille yritetään parittaa ruskeasilmäinen ( mies) ... Minä olisin valinnut mieheksi sinisilmäisen. Vaan en vaalean sinisilmäistä.He eivät ymmärrä miksi pitäisi valita ei sinisilmäinen. Nuoruudessaan muutama sinisilmäinen tyttö oli ihastunut poikiin joilla ei ole siniset silmät. Heistä ei ole tullut pareja. Minä ihastuin mieheen, jolla oli siniharmaat silmät. Mekään emme ole pari. Itse en ole sinisilmäinen vaan oliivinvihreä silmäinen. Yleinen käsitys on, että sinisilmäisen ovat toisilleen sopivia.

• Anonyymi

Lihava lorttana jolla useita varamiehiä silmien väri vaihtuu

• Anonyymi

reikää porataan silmien väri sivu seikka

• Anonyymi

Mulla on yks ruskee silmä

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Nasima löi Jussille luun kurkkuun

Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse
      Maailman menoa
      474
      8481
    2. Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"

jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r
      Maailman menoa
      119
      5820
    3. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      255
      4762
    4. Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa

SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli
      Perussuomalaiset
      58
      4615
    5. Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta

Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s
      Maailman menoa
      65
      4119
    6. Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun

ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta
      Maailman menoa
      160
      3930
    7. SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat

Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha
      Maailman menoa
      171
      3749
    8. Sinun ja kaivatun nimikirjaimet

Mitkä ne on ? Meillä H❤️M 👩‍❤️‍👩
      Ikävä
      90
      1698
    9. Onko sinulla ja kaivatulla

joku yhteinen tärkeä paikka?
      Ikävä
      96