On sua ikävä..
Ihana kun katsot ruskeilla silmillä ihanasti.. Siitä on aikaa kun rakasteltiin. Harmi kun oot varattu mut piipahda jos käyt Joensuussa
Rakas mulla
15
1479
Vastaukset
- Anonyymi
Ruskeasilmäistä koiraasiko kaipaat
- Anonyymi
Joo näitä horoja riittää ketkä toisten avioliittoja sotkee...
- Anonyymi
Toki kun kämmäilee suhteen ukkonsa kanssa on sitten hyvä sorkkia toisten välejä. Sitten oikeen palstoilla huudellaan ja tehdään numeroa. Kyllä tämmöstä on Joensuussa ja ikävä kyllä myös Outokummussa nähty vastaavia tapauksia...
Epätoivoista roikkumista
- Anonyymi
Mulla on ruskea silmä takana
- Anonyymi
Mullakin ikävä sua.
Iltamme menneisyydessä oli todella kuuma, oravapimppasi nakersi nakkiani todella hanakasti..
Otammeko joskus uusiksi, onko oravasi vielä kunnossa ?? - Anonyymi
Tää o tosi myötis lanka looool alotaja o vamane
- Anonyymi
Joo tääki johtuu pohjaveesy
- Anonyymi
En koskisi mokomaan naiseen edes pitkällä tikulla
- Anonyymi
Tunsin kerran rouvan Outokummusta tykkäsi ruskea silmäisistä. Oli ukollansa siniset
Oli pikkusen villi tamma😏
Pitäisi kyllä miestään kunnioittaa eikä julki halujaan tuoda.
On jo ottaissa nähnyt silmien värin.
.. Ei tainna sekään liitto luja olla- Anonyymi
Samalla harjoitteli useampi ja nuoruuden vei. Oli jokin isompi perheriitakin panemalla parani sekin...
- Anonyymi
Kivasti naiset ihastuu ruskeisiin silmiin..
Saanut usein - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kivasti naiset ihastuu ruskeisiin silmiin..
Saanut useinSiitä kun tulee muoti- ilmiö niin pian kaikille yritetään parittaa ruskeasilmäinen ( mies) ... Minä olisin valinnut mieheksi sinisilmäisen. Vaan en vaalean sinisilmäistä.He eivät ymmärrä miksi pitäisi valita ei sinisilmäinen. Nuoruudessaan muutama sinisilmäinen tyttö oli ihastunut poikiin joilla ei ole siniset silmät. Heistä ei ole tullut pareja. Minä ihastuin mieheen, jolla oli siniharmaat silmät. Mekään emme ole pari. Itse en ole sinisilmäinen vaan oliivinvihreä silmäinen. Yleinen käsitys on, että sinisilmäisen ovat toisilleen sopivia.
- Anonyymi
Lihava lorttana jolla useita varamiehiä silmien väri vaihtuu
- Anonyymi
reikää porataan silmien väri sivu seikka
- Anonyymi
Mulla on yks ruskee silmä
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1384330Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3342169Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik32044Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2481871- 1061790
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4561770Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4791604MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar571429Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun4761330Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat441316