Minä olin suhun mies niin ihastunut, että olisin tehnyt mitä tahansa, jos olisin voinut olla sun kanssa. En tietenkään voinut. Outoa on se, että vaikka en saanut sua, oon nyt ihan valtavan onnellinen kaikesta muusta hyvästä mun elämässäni. Sitä hyvää on paljon, oon onnekas.
Mä toivon, että myös sä olet onnellinen. Ajattelen sua joka päivä, mutta pystyn elämään ilmankin. En usko, että pääsen susta yli pitkään aikaan, ehkä ikinä.
Onnellinen
Anonyymi-ap
4
568
Vastaukset
- Anonyymi
Oliko se kertarysäysihastus? Paremminkin voisi mennä täällä päässä. Uin nykyään syvässä päässä. Olisipa taikasauva jolla taikoa asiat paremmiksi.
- Anonyymi
Ei ollut. Ihastuin ihmiseen, jonka tunsin jo aiemmin.
- Anonyymi
Ei ihastumiselta kuulosta. Rakkautta tuo on.
- Anonyymi
Mikset voinut? Sun teksti vaikuttaa huijaukselta. Ei kenelläkään ole tarvetta kirjoittaa tähän tyyliin omia ajatuksiaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984