Olit aika ruma ja minä olin vain ystävällinen. Minulle tuli hyvä olo siitä, että kuvittelit sen oleva jotain ihan muuta. Sain sentään elämääni hetkeksi jotain sisältöä.
t. J-mies
possunaiselle
28
772
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä selvä.
- Anonyymi
Ihana possu
- Anonyymi
Joulukinkuksi sinapilla.
- Anonyymi
Sitten ratas taas pyörähti ja aivopierusi jatkoi matkaa.
- Anonyymi
Sairas kun olet.
- Anonyymi
Haista sinä vumm.mttu.
- Anonyymi
Sivullisen kommentti.
Erään testin perusteella tuo tekstisi haiskahtaa psykolta. - Anonyymi
Sanoit ettei sinulla ollut nimimerkkiä täällä mutta taisi sittenkin olla. Kiitos vain t. ruma ja kuvitteleva naispossu.
- Anonyymi
Tuliko ap,lle tästäkin aloituksesta hyvä olo?
- Anonyymi
HÖLMÖ! Kunhan testasin! Ja menit vipuun! 😂
Hölmö sika siis..... - Anonyymi
Kyllä minä tästä nyt mielenipahoitin☹️
- Anonyymi
Kyllä rumat tietävät oman paikkansa tässä maailmassa. Turhaa sinä heitä koitat kouluttaa.
- Anonyymi
Sianpääsyltty on hyvää, ulkonäöstä huolimatta.
- Anonyymi
Ystävällisyyden elkeet on kuin heittäisi helmiä sioille.
Ei ruma almuja kaipaa. - Anonyymi
Minä en ole ruma, enkä possunainen. Mutta olen todella tyrmistynyt aloituksestasi. Jotain käytöstapoja peräänkuuluttaisin. Joskus olisi parempi olla hiljaa, jos ei ole mitään kaunista sanottavaa .
- Anonyymi
Possunlihaa voi hauduttaa pitkään ei ole sitkoa ja on läskisen pehmeää ja mureaa. Tarjoaisin muslimillekin, mut ne pitää eläimiä saastaisina, jos ei ole oikein (epäinhimillisesti) teurastettu.
- Anonyymi
Jos olisin mies. Kyllä minä ainakin katselisin vaalea-tai tummaverikköjä sen sijaan, että katselisin vuoden Possua. Tämä J-miehelle, PalstaRinssille kuka lienetkin.
- Anonyymi
Ai hitsi, sekö jätti sinut ja nyt sitten jurnutat täällä.
- Anonyymi
Hahahahaaha voi vi* sää oot kyl ihan ämmä. Mieheksi voi ees kutsua sunlaistas..
- Anonyymi
Saitko pakit?
- Anonyymi
Kuka J mies? Ei tuu kyllä yhtäkään sellasta mieleen.
- Anonyymi
Mun mielestä kukaan ei ole ruma jokaisessa on jotain kaunista. Paitsi sinun kaltaisessa ilkiössä sitäpaitsi possut ovat söpöjä. Luonne ruma sulla kun noin rumasti haukut ja äö pohjalukemissa.
- Anonyymi
Håkanin aivopieruja taas sitä vit potuttaa rankasti. On saanut niin monesti siipeensä.
- Anonyymi
Tämä on sitä elokuvista lainattua teini-ikäisten kiusaamista 😂 Hyvä yritys mutta yritä nyt edes jotain parempaa
En ole possu.
- Anonyymi
Näkyi Jiin kommentti poistuneen. Mitähän siinä oli?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458630Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde472459Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja272281- 382092
- 951768
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811747Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai221470Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091167Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik61043- 531015