possunaiselle

Olit aika ruma ja minä olin vain ystävällinen. Minulle tuli hyvä olo siitä, että kuvittelit sen oleva jotain ihan muuta. Sain sentään elämääni hetkeksi jotain sisältöä.

t. J-mies

28

781

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tämä selvä.

• Anonyymi

Ihana possu

• Anonyymi

Joulukinkuksi sinapilla.

• Anonyymi

Sitten ratas taas pyörähti ja aivopierusi jatkoi matkaa.

• Anonyymi

Sairas kun olet.

• Anonyymi

Haista sinä vumm.mttu.

• Anonyymi

Sivullisen kommentti.
      Erään testin perusteella tuo tekstisi haiskahtaa psykolta.

• Anonyymi

Sanoit ettei sinulla ollut nimimerkkiä täällä mutta taisi sittenkin olla. Kiitos vain t. ruma ja kuvitteleva naispossu.

• Anonyymi

Tuliko ap,lle tästäkin aloituksesta hyvä olo?

• Anonyymi

HÖLMÖ! Kunhan testasin! Ja menit vipuun! 😂
      Hölmö sika siis.....

• Anonyymi

Kyllä minä tästä nyt mielenipahoitin☹️

• Anonyymi

Kyllä rumat tietävät oman paikkansa tässä maailmassa. Turhaa sinä heitä koitat kouluttaa.

• Anonyymi

Sianpääsyltty on hyvää, ulkonäöstä huolimatta.

• Anonyymi

Ystävällisyyden elkeet on kuin heittäisi helmiä sioille.
      Ei ruma almuja kaipaa.

• Anonyymi

Minä en ole ruma, enkä possunainen. Mutta olen todella tyrmistynyt aloituksestasi. Jotain käytöstapoja peräänkuuluttaisin. Joskus olisi parempi olla hiljaa, jos ei ole mitään kaunista sanottavaa .

• Anonyymi

Possunlihaa voi hauduttaa pitkään ei ole sitkoa ja on läskisen pehmeää ja mureaa. Tarjoaisin muslimillekin, mut ne pitää eläimiä saastaisina, jos ei ole oikein (epäinhimillisesti) teurastettu.

• Anonyymi

Jos olisin mies. Kyllä minä ainakin katselisin vaalea-tai tummaverikköjä sen sijaan, että katselisin vuoden Possua. Tämä J-miehelle, PalstaRinssille kuka lienetkin.

• Minä en ole tuo jmies possu.

• Anonyymi

Ai hitsi, sekö jätti sinut ja nyt sitten jurnutat täällä.

• Anonyymi

Hahahahaaha voi vi* sää oot kyl ihan ämmä. Mieheksi voi ees kutsua sunlaistas..

• Anonyymi

Saitko pakit?

• Anonyymi

Kuka J mies? Ei tuu kyllä yhtäkään sellasta mieleen.

• Anonyymi

Mun mielestä kukaan ei ole ruma jokaisessa on jotain kaunista. Paitsi sinun kaltaisessa ilkiössä sitäpaitsi possut ovat söpöjä. Luonne ruma sulla kun noin rumasti haukut ja äö pohjalukemissa.

• Kalikka tais kolahtaa kun rakki älähti?

• Anonyymi

Håkanin aivopieruja taas sitä vit potuttaa rankasti. On saanut niin monesti siipeensä.

• Anonyymi

Tämä on sitä elokuvista lainattua teini-ikäisten kiusaamista 😂 Hyvä yritys mutta yritä nyt edes jotain parempaa

• PalstaRinssi

En ole possu.

• Anonyymi

Näkyi Jiin kommentti poistuneen. Mitähän siinä oli?

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 532
      8517
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      4
      3652
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      7
      2193
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      157
      1153
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      786
    6. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      722
    7. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      33
      709
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      68
      706
    9. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      42
      676
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      637
    Aihe