Olit aika ruma ja minä olin vain ystävällinen. Minulle tuli hyvä olo siitä, että kuvittelit sen oleva  jotain ihan muuta. Sain sentään elämääni hetkeksi jotain sisältöä.
t. J-mies
possunaiselle
28
844
Vastaukset
- AnonyymiTämä selvä. 
- AnonyymiIhana possu - AnonyymiJoulukinkuksi sinapilla. 

- AnonyymiSitten ratas taas pyörähti ja aivopierusi jatkoi matkaa. 
- AnonyymiSairas kun olet. - AnonyymiHaista sinä vumm.mttu. 

- AnonyymiSivullisen kommentti. 
 Erään testin perusteella tuo tekstisi haiskahtaa psykolta.
- AnonyymiSanoit ettei sinulla ollut nimimerkkiä täällä mutta taisi sittenkin olla. Kiitos vain t. ruma ja kuvitteleva naispossu. 
- AnonyymiTuliko ap,lle tästäkin aloituksesta hyvä olo? 
- AnonyymiHÖLMÖ! Kunhan testasin! Ja menit vipuun! 😂 
 Hölmö sika siis.....
- AnonyymiKyllä minä tästä nyt mielenipahoitin☹️ 
- AnonyymiKyllä rumat tietävät oman paikkansa tässä maailmassa. Turhaa sinä heitä koitat kouluttaa. 
- AnonyymiSianpääsyltty on hyvää, ulkonäöstä huolimatta. 
- AnonyymiYstävällisyyden elkeet on kuin heittäisi helmiä sioille. 
 Ei ruma almuja kaipaa.
- AnonyymiMinä en ole ruma, enkä possunainen. Mutta olen todella tyrmistynyt aloituksestasi. Jotain käytöstapoja peräänkuuluttaisin. Joskus olisi parempi olla hiljaa, jos ei ole mitään kaunista sanottavaa . 
- AnonyymiPossunlihaa voi hauduttaa pitkään ei ole sitkoa ja on läskisen pehmeää ja mureaa. Tarjoaisin muslimillekin, mut ne pitää eläimiä saastaisina, jos ei ole oikein (epäinhimillisesti) teurastettu. 
- AnonyymiJos olisin mies. Kyllä minä ainakin katselisin vaalea-tai tummaverikköjä sen sijaan, että katselisin vuoden Possua. Tämä J-miehelle, PalstaRinssille kuka lienetkin. 
- AnonyymiAi hitsi, sekö jätti sinut ja nyt sitten jurnutat täällä. 
- AnonyymiHahahahaaha voi vi* sää oot kyl ihan ämmä. Mieheksi voi ees kutsua sunlaistas.. 
- AnonyymiSaitko pakit? 
- AnonyymiKuka J mies? Ei tuu kyllä yhtäkään sellasta mieleen. 
- AnonyymiMun mielestä kukaan ei ole ruma jokaisessa on jotain kaunista. Paitsi sinun kaltaisessa ilkiössä sitäpaitsi possut ovat söpöjä. Luonne ruma sulla kun noin rumasti haukut ja äö pohjalukemissa. 
- AnonyymiHåkanin aivopieruja taas sitä vit potuttaa rankasti. On saanut niin monesti siipeensä. 
- AnonyymiTämä on sitä elokuvista lainattua teini-ikäisten kiusaamista 😂 Hyvä yritys mutta yritä nyt edes jotain parempaa 
- En ole possu. 
- AnonyymiNäkyi Jiin kommentti poistuneen. Mitähän siinä oli? 
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset727467
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti845684
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut393816
- Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessäänmutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät163120
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1112945
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral962785
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k422760
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa132111
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161836
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2431713