Olit aika ruma ja minä olin vain ystävällinen. Minulle tuli hyvä olo siitä, että kuvittelit sen oleva jotain ihan muuta. Sain sentään elämääni hetkeksi jotain sisältöä.
t. J-mies
possunaiselle
28
898
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä selvä.
- Anonyymi
Ihana possu
- Anonyymi
Joulukinkuksi sinapilla.
- Anonyymi
Sitten ratas taas pyörähti ja aivopierusi jatkoi matkaa.
- Anonyymi
Sairas kun olet.
- Anonyymi
Haista sinä vumm.mttu.
- Anonyymi
Sivullisen kommentti.
Erään testin perusteella tuo tekstisi haiskahtaa psykolta. - Anonyymi
Sanoit ettei sinulla ollut nimimerkkiä täällä mutta taisi sittenkin olla. Kiitos vain t. ruma ja kuvitteleva naispossu.
- Anonyymi
Tuliko ap,lle tästäkin aloituksesta hyvä olo?
- Anonyymi
HÖLMÖ! Kunhan testasin! Ja menit vipuun! 😂
Hölmö sika siis..... - Anonyymi
Kyllä minä tästä nyt mielenipahoitin☹️
- Anonyymi
Kyllä rumat tietävät oman paikkansa tässä maailmassa. Turhaa sinä heitä koitat kouluttaa.
- Anonyymi
Sianpääsyltty on hyvää, ulkonäöstä huolimatta.
- Anonyymi
Ystävällisyyden elkeet on kuin heittäisi helmiä sioille.
Ei ruma almuja kaipaa. - Anonyymi
Minä en ole ruma, enkä possunainen. Mutta olen todella tyrmistynyt aloituksestasi. Jotain käytöstapoja peräänkuuluttaisin. Joskus olisi parempi olla hiljaa, jos ei ole mitään kaunista sanottavaa .
- Anonyymi
Possunlihaa voi hauduttaa pitkään ei ole sitkoa ja on läskisen pehmeää ja mureaa. Tarjoaisin muslimillekin, mut ne pitää eläimiä saastaisina, jos ei ole oikein (epäinhimillisesti) teurastettu.
- Anonyymi
Jos olisin mies. Kyllä minä ainakin katselisin vaalea-tai tummaverikköjä sen sijaan, että katselisin vuoden Possua. Tämä J-miehelle, PalstaRinssille kuka lienetkin.
- Anonyymi
Ai hitsi, sekö jätti sinut ja nyt sitten jurnutat täällä.
- Anonyymi
Hahahahaaha voi vi* sää oot kyl ihan ämmä. Mieheksi voi ees kutsua sunlaistas..
- Anonyymi
Saitko pakit?
- Anonyymi
Kuka J mies? Ei tuu kyllä yhtäkään sellasta mieleen.
- Anonyymi
Mun mielestä kukaan ei ole ruma jokaisessa on jotain kaunista. Paitsi sinun kaltaisessa ilkiössä sitäpaitsi possut ovat söpöjä. Luonne ruma sulla kun noin rumasti haukut ja äö pohjalukemissa.
- Anonyymi
Håkanin aivopieruja taas sitä vit potuttaa rankasti. On saanut niin monesti siipeensä.
- Anonyymi
Tämä on sitä elokuvista lainattua teini-ikäisten kiusaamista 😂 Hyvä yritys mutta yritä nyt edes jotain parempaa
En ole possu.
- Anonyymi
Näkyi Jiin kommentti poistuneen. Mitähän siinä oli?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta
Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk1204319Pride-rautu korvaamaan kirjolohi
Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n312374Purran aikaisemmat kannattajat siirtyneet Lindtmanin leiriin
Melkoinen muutos on käynnissä Suomen politiikan kentällä. Tulevista häviäjistä on hirmuinen kiire päästä ajoissa voittaj972243Olen parasta a-luokkaa
Kerron nyt teille, että olen äärimmäisen utelias, ja iitserakas ihminen. Teen paljon aloituksia itseäni koskien ja tunge371720Se mua jotenkin harmittaa
Et ko sulla ollu näin paljon selvästi mielenpäällä ollut kaikkea, kysymyksiä, neuvoteltavia asioita ja huolenaiheita, et111383- 371305
Järkyttävä hetki - Ellen Jokikunnas pöyristyy italialaisen lääkärin työstä
Unelmia Italiassa -sarjassa ollaan Ellen Jokikunnaksen perheen kanssa Italiassa. Jokikunnas ja Rask ovat rempanneet kakk181279Oot tosi epätavallinen
ja erikoinen nainen. Tykästyä ikihyviksi sun kaltaiseen naiseen, mitä tästä pitäis edes ajatella.481139Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta
Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o301119Shakki ja matti
Toivoisin, että olisit läsnä ja tukena arjessani. Et edes tietäisi, että se olen minä tässä ja täällä vain. Olisi asioit801054