possunaiselle

Olit aika ruma ja minä olin vain ystävällinen. Minulle tuli hyvä olo siitä, että kuvittelit sen oleva jotain ihan muuta. Sain sentään elämääni hetkeksi jotain sisältöä.

t. J-mies

28

915

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tämä selvä.

    • Anonyymi

      Ihana possu

      • Anonyymi

        Joulukinkuksi sinapilla.


    • Anonyymi

      Sitten ratas taas pyörähti ja aivopierusi jatkoi matkaa.

    • Anonyymi

      Sairas kun olet.

      • Anonyymi

        Haista sinä vumm.mttu.


    • Anonyymi

      Sivullisen kommentti.
      Erään testin perusteella tuo tekstisi haiskahtaa psykolta.

    • Anonyymi

      Sanoit ettei sinulla ollut nimimerkkiä täällä mutta taisi sittenkin olla. Kiitos vain t. ruma ja kuvitteleva naispossu.

    • Anonyymi

      Tuliko ap,lle tästäkin aloituksesta hyvä olo?

    • Anonyymi

      HÖLMÖ! Kunhan testasin! Ja menit vipuun! 😂
      Hölmö sika siis.....

    • Anonyymi

      Kyllä minä tästä nyt mielenipahoitin☹️

    • Anonyymi

      Kyllä rumat tietävät oman paikkansa tässä maailmassa. Turhaa sinä heitä koitat kouluttaa.

    • Anonyymi

      Sianpääsyltty on hyvää, ulkonäöstä huolimatta.

    • Anonyymi

      Ystävällisyyden elkeet on kuin heittäisi helmiä sioille.
      Ei ruma almuja kaipaa.

    • Anonyymi

      Minä en ole ruma, enkä possunainen. Mutta olen todella tyrmistynyt aloituksestasi. Jotain käytöstapoja peräänkuuluttaisin. Joskus olisi parempi olla hiljaa, jos ei ole mitään kaunista sanottavaa .

    • Anonyymi

      Possunlihaa voi hauduttaa pitkään ei ole sitkoa ja on läskisen pehmeää ja mureaa. Tarjoaisin muslimillekin, mut ne pitää eläimiä saastaisina, jos ei ole oikein (epäinhimillisesti) teurastettu.

    • Anonyymi

      Jos olisin mies. Kyllä minä ainakin katselisin vaalea-tai tummaverikköjä sen sijaan, että katselisin vuoden Possua. Tämä J-miehelle, PalstaRinssille kuka lienetkin.

      • Minä en ole tuo jmies possu.


    • Anonyymi

      Ai hitsi, sekö jätti sinut ja nyt sitten jurnutat täällä.

    • Anonyymi

      Hahahahaaha voi vi* sää oot kyl ihan ämmä. Mieheksi voi ees kutsua sunlaistas..

    • Anonyymi

      Saitko pakit?

    • Anonyymi

      Kuka J mies? Ei tuu kyllä yhtäkään sellasta mieleen.

    • Anonyymi

      Mun mielestä kukaan ei ole ruma jokaisessa on jotain kaunista. Paitsi sinun kaltaisessa ilkiössä sitäpaitsi possut ovat söpöjä. Luonne ruma sulla kun noin rumasti haukut ja äö pohjalukemissa.

      • Kalikka tais kolahtaa kun rakki älähti?


    • Anonyymi

      Håkanin aivopieruja taas sitä vit potuttaa rankasti. On saanut niin monesti siipeensä.

    • Anonyymi

      Tämä on sitä elokuvista lainattua teini-ikäisten kiusaamista 😂 Hyvä yritys mutta yritä nyt edes jotain parempaa

    • En ole possu.

    • Anonyymi

      Näkyi Jiin kommentti poistuneen. Mitähän siinä oli?

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      111
      1103
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      103
      969
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      822
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      87
      758
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      627
    7. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      178
      558
    8. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      549
    9. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      40
      549
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      515
    Aihe