Hei,
Olisko kellään antaa linkkiä mistä Heleniuksen ottelu näkyisi suorana ilmaiseksi?
Kun 25€ yhdestä noin kymmenen minuutin ottelusta on liikaa.
Heleniuksen ottelu suorana, mistä?
6
97
Vastaukset
- Anonyymi
No joku laittaa sen ihan varmasti jo seuraavana tai sitä seuraavana päivänä YouTubeen. Voi olla ihan samalla kuvanlaadulla kuin telkkarissakin. Joskus tosin vain parhaat palat ottelusta, mutta todennäköisesti ihan koko ottelu.
Tietysti toivoisin, että joku Suomalainenkin laittaisi sen sinne, että saisi suomeksi selostettuna.
Älä seuraa urheilu-uutisia sitten, ettet saa selville heti miten siinä kävi. Säilyy jännitys, kun katsot sen myöhemmin. :)- Anonyymi
Löytyy yleensä muutamam miinuutin jälkeen kun ottelu on lopput jollakin huonohkolla laadulla eli su aamuna tulee ottelu varmasti youtubeen sillon su aamusin katson aina itse noi lauantain amerikan ottelut jotka tulee livenä su aamuyöllä.
- Anonyymi
Täytyy sit katsoa YouTubesta, sieltä olen aikaisemminkin katsonut ottelun jälkeen.
25 ois varmaan jo halpa? Mihin nuo yli korkeat hinnat perustuu. Jos vertaa että jo kanavapaketteja saa melkein samalla rahalla.
- Anonyymi
Ei kannata maksaa, ei kestä matsi kuin 3-5 erää, kun Wilder pääsee lämpeneen ja tähtäimen kohalleen tulee noutaja ja maataan katsomassa led-valoja. Wilder ei jännitä yhtään isoissa otteluissa kokemuksensa turvin, mutta Helenius taitaa jännittää kun on itse päämatsissa.
- Anonyymi
Amerikassa tuo maksaa 75 dollaria.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932109Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671550YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741319Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2381211- 731170
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881096Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511041Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava248991Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51926Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88891