Heleniuksen ottelu suorana, mistä?

Anonyymi-ap

Hei,

Olisko kellään antaa linkkiä mistä Heleniuksen ottelu näkyisi suorana ilmaiseksi?
Kun 25€ yhdestä noin kymmenen minuutin ottelusta on liikaa.

6

150

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No joku laittaa sen ihan varmasti jo seuraavana tai sitä seuraavana päivänä YouTubeen. Voi olla ihan samalla kuvanlaadulla kuin telkkarissakin. Joskus tosin vain parhaat palat ottelusta, mutta todennäköisesti ihan koko ottelu.

Tietysti toivoisin, että joku Suomalainenkin laittaisi sen sinne, että saisi suomeksi selostettuna.

Älä seuraa urheilu-uutisia sitten, ettet saa selville heti miten siinä kävi. Säilyy jännitys, kun katsot sen myöhemmin. :)

• Anonyymi

Löytyy yleensä muutamam miinuutin jälkeen kun ottelu on lopput jollakin huonohkolla laadulla eli su aamuna tulee ottelu varmasti youtubeen sillon su aamusin katson aina itse noi lauantain amerikan ottelut jotka tulee livenä su aamuyöllä.

• Anonyymi

Täytyy sit katsoa YouTubesta, sieltä olen aikaisemminkin katsonut ottelun jälkeen.

• 25 ois varmaan jo halpa? Mihin nuo yli korkeat hinnat perustuu. Jos vertaa että jo kanavapaketteja saa melkein samalla rahalla.

• Anonyymi

Ei kannata maksaa, ei kestä matsi kuin 3-5 erää, kun Wilder pääsee lämpeneen ja tähtäimen kohalleen tulee noutaja ja maataan katsomassa led-valoja. Wilder ei jännitä yhtään isoissa otteluissa kokemuksensa turvin, mutta Helenius taitaa jännittää kun on itse päämatsissa.

• Anonyymi

Amerikassa tuo maksaa 75 dollaria.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      92
      1582
    2. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      83
      1062
    3. Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?

Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su
      Sinkut
      393
      996
    4. Näin kaivattuni viimeksi...

...? Se tuntui kuin... ?
      Ikävä
      68
      985
    5. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      177
      934
    6. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      94
      851
    7. Se ei silloin ollut sattumaa

vaan tarkkaan suunniteltu juttu. 🪤
      Ikävä
      64
      633
    8. Olen pahoillani mies ihan kaikesta

Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on
      Ikävä
      60
      622
    9. Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin

Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta
      Ikävä
      170
      603
    10. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
      Ikävä
      37
      598
    Aihe