Hei,
Olisko kellään antaa linkkiä mistä Heleniuksen ottelu näkyisi suorana ilmaiseksi?
Kun 25€ yhdestä noin kymmenen minuutin ottelusta on liikaa.
Heleniuksen ottelu suorana, mistä?
6
90
Vastaukset
- Anonyymi
No joku laittaa sen ihan varmasti jo seuraavana tai sitä seuraavana päivänä YouTubeen. Voi olla ihan samalla kuvanlaadulla kuin telkkarissakin. Joskus tosin vain parhaat palat ottelusta, mutta todennäköisesti ihan koko ottelu.
Tietysti toivoisin, että joku Suomalainenkin laittaisi sen sinne, että saisi suomeksi selostettuna.
Älä seuraa urheilu-uutisia sitten, ettet saa selville heti miten siinä kävi. Säilyy jännitys, kun katsot sen myöhemmin. :)- Anonyymi
Löytyy yleensä muutamam miinuutin jälkeen kun ottelu on lopput jollakin huonohkolla laadulla eli su aamuna tulee ottelu varmasti youtubeen sillon su aamusin katson aina itse noi lauantain amerikan ottelut jotka tulee livenä su aamuyöllä.
- Anonyymi
Täytyy sit katsoa YouTubesta, sieltä olen aikaisemminkin katsonut ottelun jälkeen.
25 ois varmaan jo halpa? Mihin nuo yli korkeat hinnat perustuu. Jos vertaa että jo kanavapaketteja saa melkein samalla rahalla.
- Anonyymi
Ei kannata maksaa, ei kestä matsi kuin 3-5 erää, kun Wilder pääsee lämpeneen ja tähtäimen kohalleen tulee noutaja ja maataan katsomassa led-valoja. Wilder ei jännitä yhtään isoissa otteluissa kokemuksensa turvin, mutta Helenius taitaa jännittää kun on itse päämatsissa.
- Anonyymi
Amerikassa tuo maksaa 75 dollaria.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831439Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671225Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2021213Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2191204Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121049Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä104999Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134926Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65913Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123798- 78783