Löytyykö köpiksestä kohtuuhintaisia ruokapaikkoja keskustasta? Ei tartte ola mitään gourmeeta, mut ruoka sais olla hyvää ja ympäristö siisti. Varmaan shoppaillaan Strogetillä ja käydään Tivolissa.
Safkaa Köpiksestä
Ekaa kertaa menossa
1
459
Vastaukset
- niitä
no ainakin köpiksestä löytyy paljon pikaruokapaikkoja, kuten mäkki, burgen king ja KFC.
sit mitä itse voin suositella on norreportin aseman ja pyöreän tornin välissä oleva kiinalainen ravintola. sinne kun menee lounasaikaan (muistaakseni ennen kolmea) niin buffetin hinta on 49dkk. ja jos menee myöhemmin niin hintaa on muistaakseni 69dkk. juomat ei sisälly hintaan että ne on sit aika kalliita mut muuten ihan jees ravintola.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449221
- 785722
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14800Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon414246- 583744
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543492Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme293357- 472578
- 342142
- 401900