Typeryyttä kaikkialla

Anonyymi-ap

Oli hieman ärsyttävä olo, joten päätin mennnä syömään jotain hyvää huonoa oloa helpottamaan. Menin hesburgeriin ja tilasin aterian. Hesburgerissa ei todellakaan myydä mitään lapsille sopivaa ruokaa, mutta paikka oli silti täynnä kiljuvia kakaroita. Tilausta odotellessa piti siis kuunnella tyhmien vanhempien paikalle raahaamia pikkulapsia, jotka koilottivat kuin lastentarhassa. Ei todellakaan parantanut oloa. Mitähän noistakin kasvaa, kun syövät vain roskaruokaa..

Syötyäni join jäljellä olevat colat mukista, röyhtäisin, koska colassa on niin paljon happoa ja viereisessä pöydässä alkoi ihme hirnunta. Oliko täällä hevosiakin? Vai eikö joku ole koskaan elämässään kuullut miehen röyhtäisevän??? Kolme noin teini-ikäistä noita-akkaa käkätti pidellen käsissään ainoita aivojaan, eli älyttömiä puhelimia. Älyä niistä laitteista saa etsiä kauan, sillä ovat vain täynnä vammaisia tiktok -videoita.

Sitten sen tajusin. Ne lapsiparathan olivat kaikki isättömiä. Siksi eivät ole koskaan kuulleet miehen röyhtäisevän. Ja kun katsoin ympärilleni, niiin näin ettei miehiä juuri näkynyt. Vain äitejä ja huutavia lapsia. Surullinen näky, ja kun lapset vielä teini-iässäkin tulevat syömään tätä samaa tekotuotettua roskaruokaa, niin alkoi siinä ympäristön mölinä kuulostamaan aika surkealta. Oli pakko lähteä, ja äkkiä.

Tyhmiä ihmisiä, joka paikka täynnä.

22

782

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hauska tarina itse olisin nauranut tyttelien mukana

    • Anonyymi

      Naisviha made me do it

      • Anonyymi

        Vihaan kyllä enemmän miehiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vihaan kyllä enemmän miehiä.

        Ihteeskö ihan? En olis arwannu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihteeskö ihan? En olis arwannu

        Niin, itseä itseasiassa eniten. Sellainen masentuneella on yleensä tapana. Mutta koko ihmiskuntaa myös. Etkä tietenkään arvannut kun et tunne minua.


    • Anonyymi

      Paradoksaalista tekstiä sinänsä, että siitä paistaa ns. äidittömyys tai huonot välit oman äitiin...

      • Anonyymi

        Väärin tulkittu. Erittäin hyvät välit. Äiti ei roskaa mulle syöttänyt.


      • Anonyymi

        Kyllä on sellaista sävyä, että äiti on ollu ankara


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä on sellaista sävyä, että äiti on ollu ankara

        Päinvastoin. Aika vapaa kasvatus.


    • Anonyymi

      Yksi kysymys: mitä ajattelisit, jos nainen röyhtäisisi julkisella paikalla äänekkäästi?

      🦄

      • Anonyymi

        Aloittajankaltaiset tarvitsevat kunnon mätämunapierun naamalle naiselta joka muistuttaa honey booboon äitiä.


      • Anonyymi

        En mitään. Röyhtäily on luonnollista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittajankaltaiset tarvitsevat kunnon mätämunapierun naamalle naiselta joka muistuttaa honey booboon äitiä.

        No olipas lapsellinen toteamus. Et edes tiedä millainen aloittaja on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mitään. Röyhtäily on luonnollista.

        Hyvä niin. Hyvä ettet pidä röyhtäilyä sukupuoliasiana.

        En itse pidä äänekkäästä röyhtäilystä julkisella paikalla, mutta tärkeintä on, että molemmille sukupuolille on samat säännöt.

        🦄


      • Anonyymi

        Röyhtäsy kuuluu siinä jokapäiväseen elämään kuin paskantaminenkin!
        Elä häpeä empiirisiä toimintoja.


    • Anonyymi

      Aina ihmiset jaksavat valittaa, vaikka itse eivät ole koskaan saaneet mitään merkittävää aikaan, toteaa Jeesus Kristus, maailman sankari ja maailman pelastaja, & mutta, 98% ihmiskunnasta, on, täysin yksinkertaisia, ja, aivo, implantti on siihen ultimaattinen, ratkaisu, N

    • Anonyymi

      Ja sinä tietenkin röyhtäisit malliksi lapsiparkoja ajatellen👍

      • Anonyymi

        Kuten sanoin ylempänä röyhtäily on ihan luonnollista. Koita lukea kaikki viestit ennenkuin vastaat.


    • Anonyymi

      Kyllä, koko Suomi on jo, röyhtäissyt lautaselleni, 40 vuotta, & mutta, se kuuluu suomalaisuuden geeneihin, & nimittäin, valittaminen ja kiusaaminen, N

      • Anonyymi

        Niin ja muille nauraminen. No kuuluuhan se kiusaamiseen toisaalta.


    • Anonyymi

      Sen, suomi myöskin osaa, erittäin vaikeasti sairaille, nauraminen, 🤔🤔🤕🤕🥳🥳 N

    • Anonyymi

      Olisit ruvennut isäksi! Siinähän sinä tekemättömänä ja joutilaana olisit ollut sopiva!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      138
      10080
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2924
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      188
      2727
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      24
      2087
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      16
      1852
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1669
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    8. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1546
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1348
    Aihe