Miten helppoa on tuonne päästä ja entä jos ei ole minkäänlaista teknistä tietämystä. Mitä tehtäviä siellä on ja kertokaa kaikkea muutakin sieltä jos joku on käynyt.
Vastaukset 8
- Res ups, HämJP, III/89
Parolan Panssariprikaatissa toimii nykyään tietääkseni mm.:
-Panssarivaunupataljoona,
-Hämeen Jääkäripataljoona,
-Jääkäritykistörykmentti,
-Panssarikoulu,
sekä myös mm. pioneeri-, ilmatorjunta- ja huoltoyksiköt.
Kaikkiin näihin otetaan alokkaita siviilikoulutuksesta ja aik. työkokemuksesta riippumatta. Kyseisien alokasyksiköiden alokkaista valitaan heti alokasajan jälkeen koulutukseltaan soveltuvimmat erityisempiin tehtäviin, kuten esim. eri kuljettaja/ajajat, sotilaspoliisit, tulenjohtajat, jne., jotka sitten saavat tuon koulutuksensa joko Parolassa tai muualla.
Koulutus/kouluttamattomuus ei ole este pääsyksi mihinkään yksikköön, esim. HämJP on tavanomainen jääkärijoukko-yksikkö, jolla on kuitenkin kevyesti panssaroitu telakalusto käytössään.
Myös tykistössä on Parolassa siirrytty telakalustoon, enkä osaa sanoa, koulutetaanko enää tavallista kenttätykistöä siellä lainkaan.
Voin sanoa, että Parola on monipuolinen ja erilainen joukko-osasto, joka tarjoaa hyvin monenlaisia tehtäviä varusmiehilleen aina tavallisesta tykkimiehestä panssarivaunujoukkueen johtajaan saakka.
Tervemenoa Panssariprikaatiin, ja onnea matkaan!
(Ai niin, lue lisää http://www.mil.fi ja selaa joukko-osastojen kohdalta Panssariprikaati) - Anonyymi00004
Minä olin Parolan Panssariprikaatissa Jääkäritykistörykmentin Tulenjohto- ja viestipatterissa 2004-2005 ja mielestäni se oli täysin paska paikka. Todella paljon kiusaamista ja häirintää johon ei kantahenkilökunta puuttunut.
- Anonyymi00005
Yksikön pääkäskijäkin joku helvetin ...
- Anonyymi00006
Siellä oli myös eräs Sampuli..
- Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
Siellä oli myös eräs Sampuli..
Seta-Sämpäle.
- Anonyymi00010
Cavalier Finocchio..
- Anonyymi00008
1998 tapahtui jotain Tampereella sen pojan jalalle..
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831789
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109923Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo113831En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209684- 135646
- 56621
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51572- 38568