Hei kaikki
Miten teillä menee? Onks ollu hyvä päivä?
Hyvää lokakuuta
11
102
Vastaukset
Kiitos, ihan hyvin menee😊Nyt yövuorossa ja redbullia nassuun, että jaksaa valvoo😁
- Anonyymi
No saispa rakastaa ja suudella ihanaa naista. Ja että se toinen olisi valmis antamaan yhtä paljon.
- Anonyymi
haluaisin itsekin suudella ja rakastaa, yksinäisyys vaivaa ja kova hellyydenkaipuu päällä
- Anonyymi
Mulle kelpais jo pelkkä hali ;)
- Anonyymi
Hyvin kai tässä! Eilen olin pitkästä aikaa aamuun asti homobaareilemassa. Ihmeen hyvin jaksoin olla pilkkuun asti ja jopa bailata vaikka en alkoholia enää käytäkään. Tulipa myös pussailtua tuntemattoman kanssa xD. Tulin vissiin jurriin kavereiden kännistä.
- Anonyymi
Kiitos kysymästä, ihan mukava lauantai. Aamusta juostu päivän treeni ja nyt saa vaan oleilla. No siivota pitäisi kyllä..
- Anonyymi
Hei takasin! Just hoidan allergiaa ja kaipailen erästä kauempana elävää. Yö pitkällä eikä uni tuu. Juu just näin vaan kurkkaamaan palstaa ja joku osaa joskus kysyä mitä kuuluu😵 joten juu pakko vastata 😊👍
Omenoita ja lehtiä ollut koko kuun verran. 🍂🍁 vois vähän hillitä harrastusta ettei kaikkien lehtiä lupaa haravoida kun omatkin ois😂 - Anonyymi
Ihana päivä koska eilen oli ihana ilta 😇 Ystävinä kuten ennenkin, mutta mielessä tekisi niin paljon muutakin
- Anonyymi
Työ vie kaikki muut. Muutenhan elämä on kuin utopiassa
- Anonyymi
Hyvä päivä töissä ja kotona hyvää ruokaa. Takkaan tulet ja loppuilta vapaata.
- Anonyymi
Hei tässä tämä kuu kulkee. Ulkona pimeetä ja sateista. Työpaikalla aamukahvi edessä ja työkalut uudessa liivissä työmaalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?6508783Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3603396Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi4652387- 1301405
- 341395
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl151315Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091251- 941167
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h651105Hyvät valeet myllyistä
Tuuliviirit valehtelee myllyjen vaikutusta. Äänet kuuluu jopa kilometrien päähän. Se ei pidä paikkaansa. Eläimet häviää68985