Ihan vaan mielenkiinnosta haluaisin tietää vähän valokuvausten hintoja ympäri Suomea...
YO- kuvat
12
1587
Vastaukset
- eräs liike
...veloitti 80€, johon kuului kolme normaalikokoista(12x15) kuvaa mukaan.
Milläs abirukka tuommoista summaa makselee, jos ei vanhemmiltakaan saa avustuksia? Jos jostakin halvemmalla saa, niin kertokaa ihmeessä.
Muuten saakohan ne kuvat ja koevedokset sitten itselleen kuvauksen jälkeen?? tarkoitan tietenkin siis digitaalisessa muodossa, kun ne sellaisina nykyisin otetaan.Mulla itsellä on suunnitelmissa ottaa omalla digikameralla muutama kuva, ja sitten käydä kehittämäsä parhaimmat...kuuluun meinaan siihen abiporukkaan, jonka vanhemmat ei maksa :)
Mutta ihan hyviä kuvia tulee varmaan noinkin, muistoksihan ne ovat.- aBi
En tiiä saako täällä 'mainostaa', mutta missä liikkeessä joensuussa on noin hurjat hinnat?!
Itse olen täällä jo varannut ajan kuvaukseen, mutta emme tajunneet hintaa kysyä.. - liike
aBi kirjoitti:
En tiiä saako täällä 'mainostaa', mutta missä liikkeessä joensuussa on noin hurjat hinnat?!
Itse olen täällä jo varannut ajan kuvaukseen, mutta emme tajunneet hintaa kysyä..kuva-kulmassa on "tarjouspaketti" 80€
- aBi
liike kirjoitti:
kuva-kulmassa on "tarjouspaketti" 80€
KK-kuvassa Joensuussa koevedokset maksavat kuulemma noin 50e.. siihen sitten tietysti kiitoskortit, jos ne haluaa kyseisistä kuvista valmistuttaa.
- hintoja
45e ja 55e mitä olen mainoksista huomannut, riihimäellä ja hyvinkäällä.
Eikös se olisi varteenotettava lahjatoive? =) - apitulientti05
Varasin yhteen kuvaamoon ajan lakkiaisia edeltävälle viikolle eilen. Jälkeen päin huomasin että mitä tuota turhaan sinne menee rahojaan tuhlaamaan - ottaa digikameralla kuvia, niin voi ottaa niin paljon kun lystää ja valita parhaat. Ja mikä parasta, kuvat voi ottaa ulkona. Minä ainakin tahdon monta kertaa enemmän ulko- kuin sisäkiitoskuvia. Jos ennen lakkiaisia sattuu olemaan hyviä ilmoja, niin miksei niitäkin voisi ottaa etukäteen jo, vaikka itse ja kotona ne ottaakin.
Niin noista hinnoista vielä. En kysynyt ajaa varatessani hintaa, mutta ystäväni kävi samassa kuvaamossa viime vuonna ja hänellä maksoi kuvaus ja koevedokset n.50-52e. Ja myös viime vuonna kuten tänäkin vuonna jonkun yhden kuvan olisi saanut kaupan päälle (siis lakkiaisia edeltävällä viikolla ma-pe). Itse kiitoskortit olivat hänellä maksaneet ilman kuoria ja pahveja/reunoja/mitä ne sitte onkaan jotain 45senttiä kappale. Katsoin Ifiltä, niin siellä maksaa kuorineen kiitoskortit (ilmeisesti nämä reunukset tulevat myös) saman verran.
Kyllä kotikuvaus kannattaa :P - FotoLinda
Hei
Olemme Savonlinnalainen valokuvausliike. Meillä yo-kuvaus maksaa 50.00€, ja hintaan sisältyy noin 100 otosta, koevedokset ja 2 kpl 12x15cm kuvia platinapohjukkeissa.
Kuvaamme digitaalisesti, eli kuvista saa värillisiä tai mustavalkoisia, ja niiden muokkaaminen onnistuu myös. (häiritsesvä finni voidaan poistaa ym. ym).
Kiitoskortit studiokuvista alkaen 2.00€/kpl.
Ja Osumakortilla vielä 5% bonusta...
http://www.fotolinda.net
-----------
Kiitoskortit omista kuvista?
http://www.fotolinda.net/kiitoskortitnet.htm
----------- Viivi
Spes Patriae, ylioppilaitten oma vuosikirja EI KELPUUTA muuta kuvaa vuosikirjaan kuin AIDON, valokuvaamossa otetun STUDIOKUVAN.
- paparazz
Viivi kirjoitti:
Spes Patriae, ylioppilaitten oma vuosikirja EI KELPUUTA muuta kuvaa vuosikirjaan kuin AIDON, valokuvaamossa otetun STUDIOKUVAN.
Spes Patriae kyllä ottaa yo kuvat vastaan vaikka ei ole studiossa ole otettu. Moni haluaa miljöössä kuvansa ja olen sinne niitä toimittanut ja kaikki ne on julkaitu.
- Anonyymi
paparazz kirjoitti:
Spes Patriae kyllä ottaa yo kuvat vastaan vaikka ei ole studiossa ole otettu. Moni haluaa miljöössä kuvansa ja olen sinne niitä toimittanut ja kaikki ne on julkaitu.
Saaks tänne linkittää tänne mun Yo kuvan?: https://i.imgur.com/cROpm5D.jpeg
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saaks tänne linkittää tänne mun Yo kuvan?: https://i.imgur.com/cROpm5D.jpeg
Tässä vielä vuodelta 1984 yksi Yo kuva kakkos norssista valmistuneesta ylioppilaasta otettuna ja olin näitä perhekuvia otettaessa valvonut puoli yötä, joten väsymys näkyy kasvoissa raukeana ilmeenä ja alas painuneina silmäluomina. https://i.imgur.com/Pe5a0F1.jpeg
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271904
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001660Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561246Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?521131Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M31988Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47886Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51883Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet42837Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37820Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56798