Ymmärsin vasta nyt

Anonyymi-ap

Et ole kiinnostunut. En tajua miksi joskus käyttäydyit niin kuin käyttäydyit. Luulin että olit ihastunut, mutta taisit nauttia ihailustani. Pysyn poissa maisemista.

54

1732

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joo joo taas näitä höpö höpö viestejä... Jos rakastat otat yhteyttä ja lupaan saat mun rakkauden...

      • Anonyymi

        Et voi luvata toisen puolesta. Mistään höpöstä ei ole kyse. Sinä höpötät omiasi. Minä heräsin syvästä unesta.


    • Anonyymi

      Ohikiitävää on kaikki, myös elämä.

      • Anonyymi

        Älä nyt lannista


      • Anonyymi

        Tiedän sen. Alkaa itsellänikin tunteet viiletä ja siksi heräilen. En ole edes surullinen tästä vaan hämmentynyt miten syvällä olin ihastuksessani.


      • Anonyymi

        Ei hän lannista. Kyse on heräämisestä. Itselläni vaan ihastukset on pitempi kestoisia kuin keskimäärin. Katson 3 leffaa putkeen, kun muut jo vaihtoi leffateatteria ajat sitten ja kävi välissä parilla.


      • Anonyymi

        Lannista ketä ja minkä suhteen?


    • Anonyymi

      Jos on vaikuttanut ihastuneelta ja enää ei vaikuta, niin todennäköisesti olet tehnyt jotakin.

      • Anonyymi

        En ole tehnyt tietääkseni mitään. Mutta aika on ollut pitkä ja ihastuksia tulee ja menee. Ehkä oli ihastunut joskus ja meni jo!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole tehnyt tietääkseni mitään. Mutta aika on ollut pitkä ja ihastuksia tulee ja menee. Ehkä oli ihastunut joskus ja meni jo!

        Jos et ole tehnyt mitään ja aikaa on mennyt on hän voinut ajatella että et ollut kiinnostunut.


    • No hänelle ei jäänyt epäselväksi, että olin häneen ihastunut, koska kävin sen hänelle kertomassa ihan kasvotusten reilu vuosi sitten. Sitten vetosi siihen että on vielä liian nuori. Ja nyt kuitenkin seukkaa kai jonkun äijän kanssa... Jos näin oikein.

      • Mites nuoreen naiseen oikein menit ihastumaan? Jos kyse on alle 18v, ihminen on siinä vaiheessa vielä aika pitkälle lapsi ja vuodessa ihminen kasvaa paljon. Jos hän oli yli 20v, on selitys ollut tapa torjua kohteliaasti.

        Jos olet itse kovin keski-ikäinen, oletko ajatellut, että kovin paljon vanhemman miehen tunteiden osoitukset tai jopa vähän vanhempi flirtti voi nuoresta tytöstä tuntua aika ahdistaviltakin. Olen joskus ollut nuori ja lähipiirissä sen nähnyt monta kertaa. Vielä 25-30v, voi vaikka 40-50v lähestyminen osasta tuntua hyvin kiusalliselta ja joskus hyvin ahdistavalta, jos vanhempi ihailija vielä syyllistyy stalkkaamiseen, painostamiseen tai vihjailtiin. Nuoren näkökulmasta keski-ikäinen on ihan ukko tai mummi, vaikka keski-ikäinen ei itse koe tietenkään itseään ikälopuksi. Kannustan siis hienovaraisuuteen ja nuoren ehdoilla etenemiseen, jos olet jälkiteinien fani.


      • Anonyymi

        Citrinella kirjoittaa asiaa. Monelle parikymppiselle kolmekymppinen on jo keski-ikäinen ukkeli. Niin oli ainakin minulle parikymppisenä. Nuori ei tiedä miten samanlaisia vanhemmat ihmiset loppupeleissä ovat heidän kanssaan. Sen tietää vasta kun itse vanhenee.


    • Anonyymi

      Mistä maisemista?!

      • Anonyymi

        Pysyn poissa hänen silmistään.


      • Anonyymi

        Miksi et kunnioita hänen rajoja? Miksi viet häneltä äänen ja kontrollin? Miksi tekisit kenellekään niin?


    • Anonyymi

      Kuinka sairas voi ihminen olla. Sinä, aloittaja

      • Anonyymi

        En ole mutta luepa oma kommenttisi!


    • Anonyymi

      joo joo taas näitä bullshit juttuja... Joo painu vaan sinne mihin ei aurinko paista oot niin vatusti mua rakastanu että mun kannattaa nyyhkyttää sun perään niin hitosti...

      Juu ei varsin! Itken sun perään 5vuotta että pitikin käydä näin sekö on tavoitteesi???

      Joo valitan semmoista nyyhkytarinaa et tuu saamaan...

      • Anonyymi

        Et ole hän. Aloitus on naiselta.


    • Anonyymi

      Minulle tämä ei ole, sillä tunteeni olen kyllä ilmaissut selkeästi.

      • Anonyymi

        Yhdelle se vaan onkin. Tuskin lukee kun ei ole edes ihastunut enää.


    • Anonyymi

      Jaa. No, eipähän tässä.

    • Anonyymi

      Niin minäkin, kun tajusin että sulla on ihan oikeasti joku toinen :( :(

      • Anonyymi

        Ei ole toista.


    • Anonyymi

      Miten olet päätynyt johtopäätökseen, ettei olisi ihastunut? Olen suorastaan retkussa häneen, mutta en voi sitä enää näyttää. Yhteys on poikki. Nuolen haavani ja nielen tappioni💔

    • Anonyymi

      Aloittaja, et ole hyvä ihminen

      • Tämä.


    • Anonyymi

      Ei numeroa ei osoitetta,nainen tietää numeroni (löytyy haulla)joten voi se nainenkin ottaa yhteyttä.Jos ei ota niin turha ruikuttaa jos pallo itsellään.

      • Anonyymi

        Ei mitään logiikkaa tässä


    • Anonyymi

      Ehkä hän oli ihastunut, mutta ihastus ei kantanutkaan ja meni ohi. Yleensä tunteet kuolee, jos mitään radikaalia ei tapahdu.

      • Anonyymi

        Juuri näin. Olen täsmälleen samaa mieltä ja pysyn poissa maisemista.


    • Anonyymi

      Samoin olen ymmärtänyt hänestä. Kai he nauttivat meidän ihailusta ja pelailevat pitkillä katseilla ja hymyillä. Vaikka välillä ovat hyvinkin kylmiä. Jos he välittäisivät oikeasti he kertoisivat sen. Minäkin olin rakastunut häneen vuosia ja olin huolissani hänestä ja toivoin hänelle kaikkea hyvää. Ja hän puhui musta pahaa selän takana ja minulle hymyili jne. Paras meille ettei nähdä heitä, muuten me analysoitaisiin vaan kohtaamisia meille positiivisina. Löydät oikean silloin kun vähiten odotat😊

      • Anonyymi

        Samat mietteet kuin sinullakin täällä eräästä miehestä. Julmia ovat.


      • Anonyymi

        9:17 on sivusta. Kommentointi ei toimi.


    • Joo se tappaa täällä keskustelemisen kokonaan, kun ei voi jatkaa kommentoimista kommentteihin...

    • Anonyymi

      Oli silloin vähän rough patch... jos olisin antanut mennä olis saattanut tulla ero. Mutta aikaa kun kuluu, eikä se toinen sitten ollutkaan vakavissaan kiinnostunut, tilanteet muuttuu. Nyt on ollut hidasta paranemista, ihan hyviä hetkiäkin. Ei se perusongelma ole mihinkään kadonnut, mutta näillä mennään tällä hetkellä. En yksin aio jäädä, siinä pitää olla tunnetta mukana, ja mennytkin vaikuttaa. Ehkä me saadaan korjattua tää, niin paljon hyvää kuitenkin ei haluta heittää hukkaan. Yhden asian sulle sanon: korjaa säkin se oma suhteesi, niin ei tarvi kenenkään muun perään haikailla täällä taikka missään, "ystävänäkään".

      • Anonyymi

        Aloittaja on ollut sinkku jo pitkään. Mitään korjattava suhdetta ei ole.


    • Anonyymi

      Huomannut itsessä sen, että elän vaihetta, jossa parempi olla kenestäkään sillai kiinnostunut. En pysty antamaan toiselle sitä, jota hän ehkä kaipaa eniten. Haluaisin, mutta pelkään samalla, että petyn itseeni. En pysty olemaan toiselle, se jota minusta odottaa.

    • Anonyymi

      Hyvä juttu. Teeppä niin. Vaikka eipä sua ole liikaa tähänkään asti näkynnyt. Luonnollisesti omakin kiinnostus pyöriä näkösällä täsdä vähenee, olemattomiin.

    • Anonyymi

      Niin. Olin.

      • Anonyymi

        Kaikki haluaa olla hän. Tuskinpa hän tätä lukee jos tunteetkin poissa.


    • Juu näin on. Olen jälkiteinien fani ja yritän olla hienovarainen. Kiitos pitkästä ja asiallisesta tekstistäsi. Hän oli tapahtumahetkellä alle 18v. En uskonut sitä siinä vaiheessa... Eikä tarkoitus ollut olla mitenkään ahdistava.
      Vastasin tähän kun en kommenttiin voinut vastata...

    • Anonyymi

      Tiesin, sä tuut vielä vastaan, kauniina päivänä...

      • Anonyymi

        Todennäköistä on .


      • Anonyymi

        Tiesin sen itsekin. Toinen on sivusta.


    • Anonyymi

      jaa, mutta miksei sitä nyt voi ihastua sellaiseen joka näkee itsessä jotain mitä haluaa, toiselle tarjotaan sitä mitä ei ole, haluhan on puutetta

      • Anonyymi

        voi v mikä kommentti. Onneksi käyn enää harvoin, t anonyymi-ap


    • Anonyymi

      En ole nauttinut kenenkään ihailusta, en ole sellainen ihminen joka niin toimisi. En halua romanttista suhdetta kenenkään kanssa, seksiä en siis tarvitse enää.

    • Anonyymi

      Tiedän, että aloitus ei koske minua , mutta kommentoin silti.

      1. Tuskin ihastuksesi on halunnut loukata sinua. Itse en harrasta kenenkään tahallista loukkaamista.

      2. Tunteita ei aina pysty näyttämään, vaikka haluaisi, tilateet voivat olla melkein mahdottomia.

      Luonnollista tapaamista ei järjesty. Tai se jännittää. Mitään sellaista ei ole ollut ikuisuuksiin.

      3. Ihailua en ole huomannut. Mitä se ihailusta nauttiminen on? Pienen mahdollisen kiinnostuksen havaitsin ja se imarteli minua ja ehkä herätti minussa jotakin. Siis todella kiinnostuin.

      Mutta en tiedä, mitä sillä kiinnostuksella teen.
      Kiinnostus/ihastus riuduttaa. Ehkä se että olisi jotain kanssakäymistä tai saisi olla toisen lähellä joskus parantaisi tästä ihastussairaudesta.? Huomaisi toisen olevan vain tavallinen ihminen.?

      En tiedä ihastuksesta lähes mitään muuta faktaa kuin nimen ja ulkonäön.
      Ihastus on tottakai unohtanut minut jo aika päivää sitten, ja ymmärrän sen, enkä ole katkera. Naisia on koko maailma täynnä, nuoria ja kauniita. (mitä itse en)

    • Pysykin poissa. Housuissasi näyttää ja haisee kun sinne oltaisiin tapettu ruostuneilla saksilla rottalauma. Viikko sitten

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      134
      5385
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3337
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1867
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1840
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      72
      1542
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      12
      1443
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1317
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      20
      1288
    Aihe