Porin TE-toimisto.

Anonyymi-ap

Miksi Porin TE-toimisto on tarkoitettu asiakkaiden kiusaamiseksi, ei opastus ja palvelipisteeksi. Monet arat ja hiljaiset henkilöt alistuvat Porin TE-toimiston henkilökunnan mielivaltaisiin päätöksiin joissa pilkun paikka voi merkitä pitkää karenssia tai päätöksen valituksen hylkäämistä. Miten on vielä 2000-luvulla mahdollista että TE-toimistoon palkataan töihin tälläisiä henkisesti sairaita psykopaatteja jotka nauttivat työttömien kiusaamisesta, ei tukemisesta sekä auttamisesta. Terveisin Ville.

22

93

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihan normaalia te-käytäntöö ympäri maan. Mulla on porilaisille nöyrä pyyntö: ottakaa toi demariämmä tirehtööriks ittellenne, pliiiiiis.

• Anonyymi

Sama asia koko suomessa olit sitten etelässä tai pohjoisessa. Meneppä sanomaan että lähet ruotsiin töihin niin siitähän net suuttuu helvetisti. Seuraavan kerran kun päädyt vaikka lomauttamisen takia TE tomiston kanssa tekemisiin niin silloin varmasti kostavat.

• Anonyymi

Sama homma vantaalla te toimiston virkailijat aivan hirveitä ylimielisiä jos on jostakin erimieltä niin heti viisastellaan kyllä minä tiedän

• Anonyymi

Vaarallisten viranomaisrikollisten suojatyöpaikkoja.

• Anonyymi

Sitten laiitavat johkin tinkiin. Kun ei muuta työtä ole tarjolla.
      Jotain on vaan näköjään pakko tehdä kotiin ei saisi jäädä.

Kuitenkin työpaikoista päätöksen tekee työnataja palkkaako hän työttömän töihin vai ei. Yleensä ei. Jokus saattaa vähäksi aikaa johkin homman saada josta jonain pääivänä loppuu työsopimus ja jatkoa ei enää saa vaikka kuinka yrität. Näihin kaikkiin työnatajan päätöksiin laitetaan sitten syyllisiksi työttömät!!! Vakityötä ei vaan ole kaikille tarjolla. Turha siitä työttömiä on syyllistää.

• Anonyymi

Sama homma täällä pohjois-karjalas monta henkilöä uhkailee karenssia eivät auta tekee mitään ukaaseja kyllä osataan kertoa. saavat varmaan boonuksia jos karenssia päälle saavat.

• Anonyymi

Perustulo käyttöön, irtissanomissuoja höllemmäksi ja palkkauksen sivukulut pienemmiksi niin lähtisi työllisyys nousuun. Demarien byrokratiakoneisto ei kiusaisi työttömiä, työntekijöitä eikä työnantajia.

• Anonyymi

Missä demokratia, sillä byrokratia. Demareiden lisäksi kokkareet haluavat ensisijaiseksi työsuhteeksi orjatyön 9€/pv muille paitsi yrittäjille.

Pitäisi säätää työnantajille työllistämisvelvollisuus TES:n mukaisiin työsuhteisiin avoimilla työmarkkinoilla - ei korruptioilla.

• Anonyymi

TE toimiston väkeä pitäs alkaa pahoinpiteleen. Otakaa selvää missä kukin asuu ja menkää näin yön pimeydessä ja tehkää ilkivaltaa.

• Anonyymi

Viikkari vaari on jättänyt taas rauhoittavat ottamatta. Ei kai se te-keskuksen vika ole?

• Anonyymi

"Viikkarin vaari on jättänyt taas rauhoittavat ottamatta.........." . Röijyjeeno, miten sinä yhdistät minun lääkkeeni ja TE-toimiston. Olen ollut jo 10 vuotta eläkkeellä, TE-toimistolla sekä eläkkeelläni sekä lääkkeilläni ei ole mitään tekemistä keskenään. Nuku välillä, sinulla on taas aivoripuli. Terveisin Viikkarin vaari.

• Anonyymi

En tahdo töitä, tahdon maata kotona. Ja raha tulee seinästä, joka kuussa. Ni

• Anonyymi

myö täällä laphissa männään mieluusti poroerotuksiin mukhan

• Anonyymi

Nimimerkki Viikkarin vaari kirjoittelee tälle palstalle mielipiteitään koska ei osaa samaistua meihin työhaluttomiin luusereihin.

• Anonyymi

Ei tarvi samaistua koska on jo työhaluton ja kyvytön luuseri!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tarvi samaistua koska on jo työhaluton ja kyvytön luuseri!

Tiedoksi vaaria arvosteleville emäskoinareille. Aika moni kaltaiseni 50 vuoden työuran tehnyt on eläkeijässä hieman jo työhaluton. Menenkää luuserit töihin edes hiukaksi ajaksi niin saate joskus hieman työeläkettä, ette pelkkää takuueläkettä. Terveisin Viikkarin vaari.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedoksi vaaria arvosteleville emäskoinareille. Aika moni kaltaiseni 50 vuoden työuran tehnyt on eläkeijässä hieman jo työhaluton. Menenkää luuserit töihin edes hiukaksi ajaksi niin saate joskus hieman työeläkettä, ette pelkkää takuueläkettä. Terveisin Viikkarin vaari.

Takuueläkettä ei saa, jos on kertynyt edes jonkin verran työeläkettä (Kela).

• Anonyymi

Kun suostuu kaikkiin toimenpiteisiin niin ei ongelmaa. Kun en suostunut niin tuli 5 vuoden karenssi.

• Anonyymi

Sama kaiku hallituksen toimenpiteissä; pakkolakia joka hallituksessa vuodesta 2010

• Anonyymi

Kyllä tuo sama kiusaaminen on täällä uudellamaallakin voimissaan. Jos haluaa jostain kysyä jotain niin kukaan ei vastaa eikä neuvo ja kun kasvokkain ollaan niin syyllistetään joka halvatun pienestäkin asiasta. En ole herkkä mutta usein olen itkien lähtenyt kotiin. Aina pelottaa uusi tapaaminen. Otan rauhoittavia aina ennen niiden tapaamista että selviän. Ovat tehneet minusta aivan zombin.

• Anonyymi

Työttömien ry veera luoto on sitä varten jos joku asia askarruttaa asiallinen osaava ihminen

• Anonyymi

Kaikki liha tottelee kipua

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      29
      2350
    2. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      2293
    3. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      158
      2054
    4. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      35
      1650
    5. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      20
      1648
    6. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      51
      1037
    7. Mitä sanoisit mulle?

Niin, mitä sanoisit mulle! Sille ainoalle, jota rakastat..
      Ikävä
      86
      995
    8. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      18
      939
    9. Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."

Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To
      Tanssii tähtien kanssa
      24
      932
    10. Onneksi meidän välillä ei ole mitään negatiivista

Olen tosi iloinen siitä.
      Ikävä
      114
      904
    Aihe