Tuomittuna hiljaisuuteen?

Anonyymi-ap

Tuli tässä mieleen, että onko muita naisia täällä jotka haluaisi välillä vaan tavata jonkun tuntemattoman naisen jossain ja touhuta? Ei mitään kummempia kahvitteluita / kysymys patteristoa sitä ennen. Musta tuntuu että täällä Suomessa on jotenkin harvinaista tehdä noin. Tuntuu että nyt kun muutin Suomeen niin kaikki tuo jännitys ja kiihko on jäänyt ihan kokonaan ja mulla on hiton tylsää. Ei mitään extempore yöllisiä settejä enää. Ja jos tätä on niin missä? MISSÄ OLETTE? Tinderissäkin joutuu kertomaan lempiväristä lähtien kaiken.

53

869

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itsestä tuntuisi lähinnä oudolta touhuta ihan ventovieraan kanssa, eikä ole mun juttu ollenkaan. Tosin olen jo keski-ikäinen, enkä kaipaa mitään extremeä, olisko toi enemmän nuorten juttu?
      Tässä iässä kaipaan vaan tuttua ja turvallista kumppania 😍

    • Anonyymi

      Niin mäkin luulin kunnes kokeilin. Jäin koukkuun ja pahasti. Mä oon pölyn verran alle 35v. Eli lähes teini vielä :D. Jotenkin tuntuu ikävältä että en voi enää ruokkia tätä mun harrastusta, toisaalla se oli liiankin helppoa ja parasta kun kukaan ei todellakaan tunne sua. En suostu hyväksymään että kaikki suomalaiset naiset on vain rakkauden perään! Turhauttaa.

    • Anonyymi

      Ei mitn kevyitä juttuja vastaan, harvemmin ne naiset on viehättäviä omaan silmään jotka ehdottelee suorasukaisesti. Enkä tykkää junteista. Tunnelma vois laskea nopeasti kun naikkonen avais suunsa.:D ett parempi olis käydä tsekkaa kahvitreffeillä mitä on vastas.

      • Anonyymi

        Ei kaikkien kanssa olekaan homma edennyt mihinkää sitten kun on tavattu. Vaikka ulkoisesti olisikin ollut omaan silmään. Tapaaminen ei ole vielä ostopäätös xD. Etelä-Euroopassa tälläinen vaaleasilmäinen suomalainen on aika haluttu. Täällä taas ei erotu massasta ja joutuu sulkakynällä kirjeitä kirjoittelemaan ennen kun mitään äksöniä tiedossa. Huoh.


      • Anonyymi

        no treffaile ihan rauhassa niitä vetävän näköisiä naisia sitten jotka eivät ole suorasukaisia. Kun kaikki suorasukaiset ehdottelijathan on sun mielestä rumia.

        👍👍


    • Itselle jäis kyllä henkisesti aika tyhjä olo moisesta ja oma turvallisuus ennen kaikkee esim sukupuoli taudit, saatikka sattuis kohdalle jännä nainen🤭. No ehkä mä olen sitten tylsä.

      • Anonyymi

        Ymmärrän pointtisi, ei se tarkoita että oot tylsä, mä oon varmaan vaan vähän hullu. Kai mulla on joku adrenaliinisyndrooma.


    • Anonyymi

      Suosittelen seksibileitä! Niissä on mukava touhuta ilman turhia lätinöitä ja kaikki osallistujat tietää kyllä homman nimen. Aloitin itse käymään pari vuotta sitten ja tykkään!
      Mikä tapahtuu siellä, jää sinne, ei tarvitse huolehtia peräänsoittelijoista jne.

      • Anonyymi

        Missähän noita bileitä mahtaa olla


      • Anonyymi

        Sinänsä ihan jees idea, mut en todellakaan halua touhuta muiden edessä ja ett ulkopuoliset tsiigailee.onks nois bileis mitään yksityisyyden mahdollisuutta.


    • Anonyymi

      No ei huono idea sinänsä, jos läheisyyttä kaipaa, mutta jos osallistujiin vois jo ennalta vähän tutustua. En halua mitään 100kg ihmisen kanssa, sori. Iällä ei sinänsä olen merkitystä, koska vanhempikin voi olla kuosissa ja vetävän näköinen.

      • Anonyymi

        Pitäiskö sun jo päästä yli tosta jatkuvasta ulkönäön tärkeydestä jankkaamisesta? Kaikki täällä tietää jo että sä oot vaan kauniiden ja hoikkien femmejen kanssa koska oot ite niin viehättävä. Alkaa vähän jo ärsyttää kun kaikkeen pitää vetää toi sama saaga.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäiskö sun jo päästä yli tosta jatkuvasta ulkönäön tärkeydestä jankkaamisesta? Kaikki täällä tietää jo että sä oot vaan kauniiden ja hoikkien femmejen kanssa koska oot ite niin viehättävä. Alkaa vähän jo ärsyttää kun kaikkeen pitää vetää toi sama saaga.

        Osui ja uppos. Turha väittää, ettei monellekkaan ulkonäöllä olis merkitystä, kun sillä vaan on. Tietty lihavat ja rumat vetävät nyt porot sieraimiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osui ja uppos. Turha väittää, ettei monellekkaan ulkonäöllä olis merkitystä, kun sillä vaan on. Tietty lihavat ja rumat vetävät nyt porot sieraimiin.

        On sillä varmasti jokaiselle merkitystä ja jokaisella omat kriteerit. On vaan tosi luotaantyöntävää jatkuvasti ottaa se puheeksi ja jotenkin pönkittää omaa jumalaista olemusta. Vaikutat sellaiselta pikku kovis lesbolta jolla on oikeesti sairaan huono itsetunto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On sillä varmasti jokaiselle merkitystä ja jokaisella omat kriteerit. On vaan tosi luotaantyöntävää jatkuvasti ottaa se puheeksi ja jotenkin pönkittää omaa jumalaista olemusta. Vaikutat sellaiselta pikku kovis lesbolta jolla on oikeesti sairaan huono itsetunto.

        Kovis en ole ollenkaan, eikä itsetuntokaan ole huono, päinvastoin erittäin hyvä ja olen sinut itseni kanssa😊. Mene vaikka lenkille, niin helpottaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäiskö sun jo päästä yli tosta jatkuvasta ulkönäön tärkeydestä jankkaamisesta? Kaikki täällä tietää jo että sä oot vaan kauniiden ja hoikkien femmejen kanssa koska oot ite niin viehättävä. Alkaa vähän jo ärsyttää kun kaikkeen pitää vetää toi sama saaga.

        Tuskin itse on niin viehättävä, ehkä hoikka, mutta ei viehättävä, puoleensavetävä tai edes yhtään seksikäs. Muutenhan hän olisi jo löytänyt tasoisensa eikä jankkaisi täällä tai sittenhän hän katsoo eri tasoisia naisia kuin itse eikä koskaan sen takia matchaa. Varmasti äärettömän huono itsetunto kun pitää pullistella. Se jos mikä karkottaa kaikki naiset ympäriltä pois. Itsekehu, huono itsetunto, itsesäälissä rypeminen ja tietysti vielä se puhumattomuus, ei ihme jos ei ole naista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin itse on niin viehättävä, ehkä hoikka, mutta ei viehättävä, puoleensavetävä tai edes yhtään seksikäs. Muutenhan hän olisi jo löytänyt tasoisensa eikä jankkaisi täällä tai sittenhän hän katsoo eri tasoisia naisia kuin itse eikä koskaan sen takia matchaa. Varmasti äärettömän huono itsetunto kun pitää pullistella. Se jos mikä karkottaa kaikki naiset ympäriltä pois. Itsekehu, huono itsetunto, itsesäälissä rypeminen ja tietysti vielä se puhumattomuus, ei ihme jos ei ole naista.

        No ethän sä ede tunne mua, joten turha arvostella. En ryve itsesäälissä ja olen puhelias/sosiaalinen. Mulla on treffit ihanan naisen kanssa ens viikolla, joten sori siitä. Taisit viestissäsi kuvailla itseäsi:D Huoh kaikenlaisia, sitä onkaan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ethän sä ede tunne mua, joten turha arvostella. En ryve itsesäälissä ja olen puhelias/sosiaalinen. Mulla on treffit ihanan naisen kanssa ens viikolla, joten sori siitä. Taisit viestissäsi kuvailla itseäsi:D Huoh kaikenlaisia, sitä onkaan..

        Ethän sinä osaa muuta kuin itseäsi vain ajatella ja luulet olevasi hyväkin ihminen, mutta se luu käteen jää ihan sinulla itselläsi. Ilman treffejä. Ilman ketään. Ilman muita kuin tuota aivan täynnä olevaa itseäsi. Itsesi kanssa varmaan ne treffitkin? Ainakin on siinä tapauksessa hyvää ja arvoistasi seuraa. Riitaakaan ei pitäisi tulla ja on juurikin sinun makuusi oleva valioyksilö freffikumppanina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ethän sinä osaa muuta kuin itseäsi vain ajatella ja luulet olevasi hyväkin ihminen, mutta se luu käteen jää ihan sinulla itselläsi. Ilman treffejä. Ilman ketään. Ilman muita kuin tuota aivan täynnä olevaa itseäsi. Itsesi kanssa varmaan ne treffitkin? Ainakin on siinä tapauksessa hyvää ja arvoistasi seuraa. Riitaakaan ei pitäisi tulla ja on juurikin sinun makuusi oleva valioyksilö freffikumppanina.

        No voi kuule ihan on treffit ihanan naisen kanssa ja mitä sitten vaikka tästä ei suhdetta tulisikaan elämä jatkuu silti. Sinkkuja on muitakin, enkä minä. Mikä sun ongelma on?! Älä pura pettymyksiäsi muhun vaan mene elämässä eteenpäin


    • Anonyymi

      Itse asiassa kaikki asiat eivät ole romanttisia. Asiat myös eivät tapahtuisi jos ei ole kiinnostusta.
      kyllä, on outoa ... mutta joskus menen baariin ihan sillä tarkoituksella.

      • Anonyymi

        Niin ei tarvitsekkaan olla aina romanttisia ajatuksia, mutta baarit ei olis, se mun juttu, jos haluan seksiä, mutta joo kukin tyylillään.


    • Ei hitsi, alkoi naurattaa, kun luin tämän riitaisan kirjeenvaihdon tästä ketjusta läpi. Siis en tarkoita ap:n pohdinnalle nauramista vaan näitä kommentteja, mitä täällä on kirjoitettu :) ihan hyvä ois kyl muuten, mutta tais lähtee "aavistuksen" ohi tuosta itse aiheesta XD kenen napaa se kutittaa, jos joku haluaa pelkästään peuhata ilman että sillä olisi mitään merkitystä jatkossa muuten kuin ehkä hienona/huonona muistona joskus myöhemmin, mikäli ei kenenkään toisen kumppanin kanssa mee peuhaamaan? Onko se keltään pois? Meitä todellakin on moneksi ja vaikken itse harrastakaan irtojuttuja, niin emmä ala niistä tuomitsemaan siltikään ketään, jos se ei satuta ketään millään tavalla tai jos sattuukin, niin omasta tahdosta saakin sattua ;) wirn .. oikeesti en voinut nauramatta lukea loppuun asti kommentointia tähän aloitukseen XD ja kenen napaa se kutittaa, jos joku haluaa touhuta jonkun toisen mielestä ruman ja lihavan ihmisen kanssa, kun eihän se ihminen varmaan ole kovinkaan ällö, ei ainakaan tämän mielestä, joka hänen kanssaan haluu leikkiä, eiks ni? Yritetään ymmärtää ja muistaa ihmisten erilaisuus, sehän on vain rikkaus. Tylsää olisi, jos meistä jokainen olisi kuin samasta puusta veistettyjä toinen toistensa kopioita. Ja oikeesti kun ajatellaan hieman pidemmälle tätä, niin mistä ihmiset saavat nämä ihanteet itselleen omittua .. niitäkin kun näyttää olevan niin montaa erilaista kuin on ihmistäkin. Jostainhan me ollaan opittu ja omittu esimerkiksi nuo ihanteemme ja niiden vastakohdat. Mutta mutta .. kolikolla on tässäkin kaksi puolta: se mikä näyttää toisesta hyvälle, voi näyttää jostain toisesta ei-niin-hyvälle ja se, mikä tuntuu jostain toisesta hyvälle, ei välttämättä tunnu taas toisesta. Riitelyllä ei ainakaan yleensä pääse mihinkään hyvään .. paitsi tänä aamuna naurattamaan minua :) kiitän puheenvuorosta :)

      • Anonyymi

        Kiitos järkevästä puheenvuorosta.:)
        Tämän ketjun äksyily, riitaisuus ja pikkumaisuus sai mut päättää just, että lopetan palstalla käynnin hyväks aikaa. Onneks tosielämässä tapaa hyviä tyyppejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos järkevästä puheenvuorosta.:)
        Tämän ketjun äksyily, riitaisuus ja pikkumaisuus sai mut päättää just, että lopetan palstalla käynnin hyväks aikaa. Onneks tosielämässä tapaa hyviä tyyppejä.

        Tämä on sitä tosielämää. Tämäkin. Sinunkin kommenttisi. Ne kaikki x)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos järkevästä puheenvuorosta.:)
        Tämän ketjun äksyily, riitaisuus ja pikkumaisuus sai mut päättää just, että lopetan palstalla käynnin hyväks aikaa. Onneks tosielämässä tapaa hyviä tyyppejä.

        Niimpä. Todellinen elämä on ihan jotain muuta, kuin joskus tämä riitaisa palsta, mutta on täällä fiksujakin kommentoijia.
        Mulle on se ja sama, kuka tekee mitäkin, mutta mä haluan tuoda oman mielipiteeni/näkökantani asiaan, tietty asiallisesti ja rakentavasti😀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on sitä tosielämää. Tämäkin. Sinunkin kommenttisi. Ne kaikki x)

        Tämä on kuule nettihuutelua, joka tuo useimmiten esiin ihmisten rumimmat puolet.


      • Anonyymi

        Olen pitkälti sun kanssa samoilla linjoilla asioista, mutta jokainen kuitenkin voi sanoa oman mielipiteensä asiaan, tosin rakentavasti, eikä riidellen. Onko se sulta pois, jos jokainen sanoo oman näkökantansa asioihin? Enkä tarkoita tätä millään pahalla. Välillä voi vaan heittää läppää, eikä kaiken tarvitse olla niin vakavaa. Eikös vaan?


      • Anonyymi

        Kaikella rakkaudella, mutta miten se kutittaa sun napaa, jos joku kertoo oman mielipiteensä tiettyyn juttuun? Musta on kiva lukea, miten tuo oman näkökannan esille, kunhan tekee sen tyylillä, eikä loukkaa ketään.


      • Anonyymi

        Et tajunnut tämän asian pointtia, koska jokainen voi kertoa oman mielipiteensä asiaan, tosin silleen nätisti. Mielipiteiden vaihtoa tämä on. Eiks niin??


    • Anonyymi

      Sori kaikille, että töksäytin tuolle ulkonäköjankkaajalle. Mulla on suodatin mennyt rikki kaikelle tuollaiselle toisten ulkonäön arvostelulle. Johtunee työstäni. Anteeksi myös sille henkilölle johon kohdistin palautteeni.

    • Ap:lle haluan vielä sanoa, etten tuomitse ketään, jos näitä yhden illan juttuja harrastaa ja jokaisen oma asia. Toin vain oman mielipiteeni esille.

    • Anonyymi

      Saattaa olla enemmistönä edustettu tuo kaipaamasi väestö. Siis naiset, jotka kaipaa pelkkää fyysisyyttä. Vähemmistö taas kaipaa fyysistä kanssakäymistä vasta muiden tunteiden myötä. Kummassakaan tavassa ei ole mitään väärää, mutta toimiakseen vaatii kaltaisensa.

      • Anonyymi

        Sit kun vielä löytäisi näitä naisia..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sit kun vielä löytäisi näitä naisia..

        Etköhän löydä vielä. Oon jalomielinen ja annan oman osuuteni sulle. Mulle sopivampi väestö ei oo sun mieleen.


      • Anonyymi

        Aivan. Bi/pantyypit ja heterot tietysti, koska samanlaisia paineita pariutumisessa ei ole samassa mittakaavassa. Ah nuo etuoikeutetut typykät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan. Bi/pantyypit ja heterot tietysti, koska samanlaisia paineita pariutumisessa ei ole samassa mittakaavassa. Ah nuo etuoikeutetut typykät.

        Mitenhän suuntautuminen vaikuttaa pariutumiseen? Veikkaan että on ihan persoonasta kiinni et miten hanakasti haluaa pariutua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitenhän suuntautuminen vaikuttaa pariutumiseen? Veikkaan että on ihan persoonasta kiinni et miten hanakasti haluaa pariutua.

        Lue tarkemmin kommentti äläkä projisoi omia tulkintojasi niin hanakasti.
        Tässä viitattiin siihen, että heterot biit ja panseksuaalit hyötyvät heteronormatiivisen yhteiskunnan pariutumismarkkinoista, koska voivat tapailla miehiä, jotka edustavat normia. Lesbona taas tietää että potentiaaliset mahikset pariutua vakavasti ottaen ja monogamisesti (ja huom, vielä omaan silmään viehättävän naisen kanssa) ovat selkeästi heikommat kuin näillä muilla ryhmillä pariutuminen ylipäänsä. Siksi paineet ovat erilaiset ja tiukemmat eikä tilaisuuksia halua mokata, kun sellaisia tulee.
        Toivottavasti sait ajattelemisen aihetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lue tarkemmin kommentti äläkä projisoi omia tulkintojasi niin hanakasti.
        Tässä viitattiin siihen, että heterot biit ja panseksuaalit hyötyvät heteronormatiivisen yhteiskunnan pariutumismarkkinoista, koska voivat tapailla miehiä, jotka edustavat normia. Lesbona taas tietää että potentiaaliset mahikset pariutua vakavasti ottaen ja monogamisesti (ja huom, vielä omaan silmään viehättävän naisen kanssa) ovat selkeästi heikommat kuin näillä muilla ryhmillä pariutuminen ylipäänsä. Siksi paineet ovat erilaiset ja tiukemmat eikä tilaisuuksia halua mokata, kun sellaisia tulee.
        Toivottavasti sait ajattelemisen aihetta.

        Kyllä ymmärsin sun näkökulman ja tietenkin on haasteellisempaa pariutua suppeammasta tarjonnasta. Taisin ottaa erilaisen näkökulman ja sanoittaa oman näkökulmani aijempaan. Tarkoitin lähinnä, jotta pariutuakseen tuntuu ihminen sukupuolesta riippumatta kulkea näennäiset laput silmillä. Kulkea tavallaan niiden omien pakollisten kriteerien kera, silmät suljettuina kaikelta muulta tarjonnalta. Liika keskittyminen siihen parin valintaan ja saantiin, vie tarjonnan vielä suppeammaksi. Jos nyt siinä olis vuorostaan sulle aihetta mietintään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ymmärsin sun näkökulman ja tietenkin on haasteellisempaa pariutua suppeammasta tarjonnasta. Taisin ottaa erilaisen näkökulman ja sanoittaa oman näkökulmani aijempaan. Tarkoitin lähinnä, jotta pariutuakseen tuntuu ihminen sukupuolesta riippumatta kulkea näennäiset laput silmillä. Kulkea tavallaan niiden omien pakollisten kriteerien kera, silmät suljettuina kaikelta muulta tarjonnalta. Liika keskittyminen siihen parin valintaan ja saantiin, vie tarjonnan vielä suppeammaksi. Jos nyt siinä olis vuorostaan sulle aihetta mietintään.

        Sullakin varmasti on kriteerejä, kuten järkevillä ja oman arvon tuntevilla naisilla on. En näe siinä mitään ongelmaa myöskään omalla kohdallani.

        Jos muuten olet ei-lesbo, on helppoa laukoa kommentteja ulkopuolisena miten kannattaisi katsella ympärilleen ilman paineita. Se on etuoikeutettua puhetta, sokea piste.
        Tiedän lukuisia omaan vähemmistöön kuuluvia, joiden mielenterveys prakailee koska sopivaa paria ja tasavertaista suhdetta ei ole saatavilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sullakin varmasti on kriteerejä, kuten järkevillä ja oman arvon tuntevilla naisilla on. En näe siinä mitään ongelmaa myöskään omalla kohdallani.

        Jos muuten olet ei-lesbo, on helppoa laukoa kommentteja ulkopuolisena miten kannattaisi katsella ympärilleen ilman paineita. Se on etuoikeutettua puhetta, sokea piste.
        Tiedän lukuisia omaan vähemmistöön kuuluvia, joiden mielenterveys prakailee koska sopivaa paria ja tasavertaista suhdetta ei ole saatavilla.

        Tietenkin on kriteereitä, kelläpä niitä ei olis. Mutta en olekaan ajatuksella et pakko löytää joku. Pakonomainen hakeminen kun ei oo vastaus mihinkään. Etsien ei löydä, eläen ehkä. Ja jos pää alkaa temppuilla ettei löydy kumppania, on se mielestäni merkki jo liiallisesta hakemisen tarpeesta. Miksi tehdä niin suuri asia lopulta kuitenkin niin toisarvoisesta asiasta. Kun keskittyy välillä muuhunkin, asettaa muitakin tavotteita elämälleen ja elää niille enimmäkseen, niin voisko siinä olla keino lepuuttaa päätä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietenkin on kriteereitä, kelläpä niitä ei olis. Mutta en olekaan ajatuksella et pakko löytää joku. Pakonomainen hakeminen kun ei oo vastaus mihinkään. Etsien ei löydä, eläen ehkä. Ja jos pää alkaa temppuilla ettei löydy kumppania, on se mielestäni merkki jo liiallisesta hakemisen tarpeesta. Miksi tehdä niin suuri asia lopulta kuitenkin niin toisarvoisesta asiasta. Kun keskittyy välillä muuhunkin, asettaa muitakin tavotteita elämälleen ja elää niille enimmäkseen, niin voisko siinä olla keino lepuuttaa päätä?

        Sopinee joillekin, osalle ei. Edelleen, helppo laukoa jos kuulut niihin joille parisuhderakkauden kokeminen on toisarvoista elämässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sopinee joillekin, osalle ei. Edelleen, helppo laukoa jos kuulut niihin joille parisuhderakkauden kokeminen on toisarvoista elämässä.

        Sä tunnut nyt tarttuvan kommentteihini pelkästään omasta näkökulmastas. En väheksy parisuhteen merkitystä mitenkään, mutta olen yhä sitä mieltä, että elämässä on monia muitakin elementtejä, jotka tekee elämän hyväksi. Pakkomielteinen parisuhteen metsästäminen vie ilon kaikesta muustakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä tunnut nyt tarttuvan kommentteihini pelkästään omasta näkökulmastas. En väheksy parisuhteen merkitystä mitenkään, mutta olen yhä sitä mieltä, että elämässä on monia muitakin elementtejä, jotka tekee elämän hyväksi. Pakkomielteinen parisuhteen metsästäminen vie ilon kaikesta muustakin.

        Ymmärsin näkökulmasi ja pointtisi, vaikka en sitä suoraan kommentoinut. Itsekin korostat mitenni tse haluat elää, se tuli selväksi kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärsin näkökulmasi ja pointtisi, vaikka en sitä suoraan kommentoinut. Itsekin korostat mitenni tse haluat elää, se tuli selväksi kyllä.

        Miten itse*
        Ja huom, viittasin kyllä muidenkin kokemuksiin. Että luepa säkin tarkasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten itse*
        Ja huom, viittasin kyllä muidenkin kokemuksiin. Että luepa säkin tarkasti.

        Jos nyt annetaan olla. Siitä, miten kukin haluaa elää ja mitä elämältään haluaa on turha kiistellä. Sä elät tavallas, mä tavallani ja muut tavoillaan. Kaikkien tavat on ihan yhtä hyviä. Mukavaa päivää sulle. 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos nyt annetaan olla. Siitä, miten kukin haluaa elää ja mitä elämältään haluaa on turha kiistellä. Sä elät tavallas, mä tavallani ja muut tavoillaan. Kaikkien tavat on ihan yhtä hyviä. Mukavaa päivää sulle. 😊

        Näinhän se on. aloit hiiltyä vähän joten paras lopettaa keskustelu. Mukavaa päivää kuitenki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinhän se on. aloit hiiltyä vähän joten paras lopettaa keskustelu. Mukavaa päivää kuitenki.

        En suinkaan hiilly mielipiteistä. Niitä pitääkin olla, eikä mielistelyllä yleensäkään saavuta mitään. Kunnioitan sun mielipidettä ja näkemystä asiaan. Asiallinen mielipiteiden vaihto on keskustelua parhaimmillaan. Eri asia taas jos menee nälvinnäksi tai lyttäämiseksi. Mitä tässä nyt ei ole tapahtunutkaan. Kiitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En suinkaan hiilly mielipiteistä. Niitä pitääkin olla, eikä mielistelyllä yleensäkään saavuta mitään. Kunnioitan sun mielipidettä ja näkemystä asiaan. Asiallinen mielipiteiden vaihto on keskustelua parhaimmillaan. Eri asia taas jos menee nälvinnäksi tai lyttäämiseksi. Mitä tässä nyt ei ole tapahtunutkaan. Kiitos.

        no aika moni on löytänyt parisuhteen ns etsimällä esim tinderistä. harvoin kadulta törmää toiseen lesboon ja et olis viel molemminpuolista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no aika moni on löytänyt parisuhteen ns etsimällä esim tinderistä. harvoin kadulta törmää toiseen lesboon ja et olis viel molemminpuolista

        Niinhän se on. Ja vaikka törmäisikin, saattaa silti olla montaa mutkaa edessä. Toisinaan tarvitaan varsinainen rallikuski ettei mene mutkissa penkereelle. Mutta mitä siitä, joskus jarruttaminen on erittäin fiksua.


    • Anonyymi

      Kannattaa muistaa, että tää on kuitenkin pieni maa. Koo maassa on ihmisiä vain yhden keskikokoisen suurkaupungin verran.

      • Anonyymi

        Oletko nyt ihan kujalla?? Suomessa on noin reilu 5 miljoonaa asukasta!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko nyt ihan kujalla?? Suomessa on noin reilu 5 miljoonaa asukasta!!!

        Pidätkö sinä viiden miljoonan asukkaan maata isona?


    • Anonyymi

      Autuus ei pysy asumassa toiminnassa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      424
      1839
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      189
      1491
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1411
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      163
      1372
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1046
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      980
    7. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      966
    8. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      119
      923
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      93
      900
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      886
    Aihe