Woltti tullu Iisalmeen, Appi on ainakin paljon parempi mitä Foodoran ja näkee missä kuski on tulossa, jos teet tilin niin käytä koodia USYFGPZ niin saat 4e alennusta ekasta kolmesta tilauksesta.
Wolt Iisalmi
20
1983
Vastaukset
- Anonyymi
Niimpä, Woltti toi orjayrittät Iisalmeenkin................
- Anonyymi
No joo, tummahko mies kantoi eilen woltin reppua…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Välikysymyksen paikka!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näille "tummille" polkupyörä läheteille voisi kertoa SUOMEN liikennesäännöt. Aika ylläri kun tulee PIMEÄLLÄ polkupyörällä vastaan kännykkää selaten. Ei ole valoja eikä minkäänlaisia heijastimia...
- Anonyymi
Hyvin tuo palvelu toimi ainakin eilen ja kirjautumalla ilmainen toimistus
- Anonyymi
Milläs se savunahka sitten ellää jos on ilmaset toimitukset, syöpikö puolet annoksesta?
- Anonyymi
Sinun yhteiskunnan tuesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää oli hyvä kommentti!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinku sinä ja muut loiset mut Onnes mulla on rahaa😎😎
- Anonyymi
Mitäs vääristelet kirjoittelemalla tänne rasistisia kunniaaloukkaavia kirjoituksia tuossakin totesit "savunahkaksi" henkilöä. Valuuko ryhmältäsi informaatio gravitaation aikaansaama vihavisva pitkin leukaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää oli hyvä kommentti!
Sinä olet se henkilö joka tykkää kun toiset henkilöt kirjoittelevat rasistisesti mutta nyt et päässyt irkatessasi päämäärääsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enpä ole loisinut enkä kerjännyt. Rahojani ei tiedä kukaan ulkopuolinen ja niistä en tilivelvollinen kenellekään. Mutta työlläni olen joka setelin ansainnut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs vääristelet kirjoittelemalla tänne rasistisia kunniaaloukkaavia kirjoituksia tuossakin totesit "savunahkaksi" henkilöä. Valuuko ryhmältäsi informaatio gravitaation aikaansaama vihavisva pitkin leukaa.
Samallalailla valluu niinku suvakin suupielestä kemalin majoneesit...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan täällä ei tiedä tai tunne sinua näin anonyyminä. Voit ihan hyvin olla varatonkin. Kukaan ei tiedä, ellet kerro vaikka koko nimeäsi..
- Anonyymi
Aijjolit vatkataan matkalla pitsaan
- Anonyymi
Tuolta toripöytien kauttako ne nämä ruoat toimitetaan asiakkaalle? Kamelinpaskarallin erikoiskokeelta
- Anonyymi
41 en käynyt.
- Anonyymi
koodilla U6A6K 4,00 € Wolt-krediittejä jokaista 3 ensimmäistä tilaustasi kohden kannattaa hyödyntää
- Anonyymi
Ei minulla mitään puolesta taikka vastaan, mutta kun pimeällä pyörillä jalkakäytävillä ilman valoja.
- Anonyymi
Lampun kielj ei sua männä kovassa tuulessa siksakille, siihe pittää lamppuun muistoo lisätä valopetroolJ.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 364270
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1344057- 633695
- 873551
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans333527Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe643341- 842906
- 542825
- 252616
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142314