Tupakointi maksaa monta sataa kuukaudessa. Ryhmästä päästä saa kärsiä lompakko
Kalliiksi tulee tupakointi
10
177
Vastaukset
- Anonyymi
Tarkoitit tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.juuri näin.
Toisaalta, nikotinisti keksii kyllä keinot saada halpaa tupakkaa, muistini mukaan entinen työkaveri osti tutultaan joka taas osti isoja eriä suoraan salakuljettajalta.
Eli, tupakkaa salakuljetetaan rajan yli , tullin läpi. Jos tuntee oikeat ihmiset, voi saada poikkeavan halpaan hintaan savukkeita. Ovat kuitenkin lähes mitä tahansa sisältäviä, kukaan niitä tutki, mitä myrkkyjä ne sisältävät.
Onneksi lopetin ajoissa kessuttelun. - Anonyymi
Ei se tupakka mikään nautinto ole vaan se että pääsee kiusaamaan naapureita ilman mitään rikossyytteitä.
- Anonyymi
Joillekin voi edustaa kumpaakin.
Pääsääntöisesti paha riippuvuus, vaikka toki riippuuvuuttahan voi tyydyttää myös muualla kuin parvekkeella tai kotona, kyse lienee puhtaasta LAISKUUDESTA JA VELTTOUDESTA. Välinpitämättömyydestä ja joissain tapauksissa luonnehäiriöisten harrastamasta ikäväksi koettujen naapurien kiusaamisesta. Kaikkea löytyy.
- Anonyymi
Hintavuus on paljolti kiinni siitä, minkä verran savukkeita päivässä polttelee.
Joillekin kallista, joillekin ei.- Anonyymi
Ja aina voi poltella sitä salakuljetettua.
- Anonyymi
Kukin tyylillään, toiset polttaa ja toiset ei.
Jokainen tietää haittavaikutukset joten turha pitää saarnoja.
Ja varmaan jokainen polttaja suunnittelen koko ajan että pääsis irti riesasta .
Mutta sekään ei ole helppo juttu, kaikkinen vieroitusoireineen. Joten en usko että tupakoititsija lukee edes sitä mitä ihmiset kirjoittaa rahan menosta ja terveysriskeistä sillä he ovat tietoisia niistä.
Mutta kirjoitukset netissä eivät saa ketään lopettamaan tupakointia, päätös lopettamiseen pitäisi tulla omasta itsestä.
Joten sitä voi todeta että meitä ihmisiä on monenlaisia- Anonyymi
Jokainen voi kuitenkin valita, polttaako naapureitaan häiriten vai ei.
Kyse ei siis ole enää siitä, saako polttaa.
Jokaisella tuntemallani tupakoivalla naapurillani on kaksi tervettä jalkaa ja kaksi tervettä kättä ja siti he polttavat parvekkeella vaikka tietävät
HUOM, TIETÄVÄT, että savut tulevat asuntooni ja silti polttavat siellä.
Kysymys kuuluu: MIKSI HE SEN TEKEVÄT.?
Selitykseksi ei riitä se, ettei juuri nyt jakseta lähteä ulos.
Jos minä tietäisn että savut tulevat toisen aduntoon ja tietäisin että juuri siksi kyseinen henkilön halunneen taloybtiöön tupakointikiellon NIIN TOTTA HELVETISSÄ MINÄ LÄHTISIN ULOS RÖÖKILLE. EIKÖ SE OLE ITSSTÄÄNSELVYYS, JUMALAUTA MITENYKSINKERTAISIA IHMISET OVAT?
Vai ovatko vain saatanallisuuttaan sellaisia?
- Anonyymi
Vihaan tupakointia. Sitä järkyttävää, pistävää myrkyn hajua mikä tunkeutuu huoneistooni sisälle. Samalla kaikki kielteiset tunteet, viha ja agressio sitä tahoa kohtaan joka sen myrkynhajun hengitettäväkseni tuottaa kohdistuu ua henkilöityy siihen tupakoivaan. Valitettavasti en voi mitään asialle.
En voi erottaa ihmistä joka tuottaa sen ällöttävän löyhkän itse tupakasta koska minulle se on yksi ja sama asia. Jos ihminen ei polttaisi, ei minun tarvitsisi kärsiä tupakansavustakaan.
Valitettavasti tupakoivia ei kiinnosta muiden ajatukset, mielipiteet, tuntemukset ja kokemukset juuri heidän tupakoinnistaan, he elävät vain itseään varten.
Ihan sama kuin huumeidenkäyttäjä laiminlyö itsensä hoitamisen, asunnon siivoukset, lastensa hoitamiset ja elää vain huumeilleen ja huumeita varten. Siksi huumeet ja tupakka ovat yksi ja sama asia. - Anonyymi
Lopetin tupakoinnin, kaljan kittaamisen ja kahvin juonnin.
Olin suunnitellut tätä paluuta aikaan ennen murrosikää jo pitkään, samoin entiset harrastukset palasivat. - Anonyymi
Ylös…
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894220
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032373Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?332337Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell972114Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281907- 321885
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91577- 291538
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881370- 751234