possunaiselle

en kadu mitään että pyöritin useampaa tipusta samaan aikaan

j-miäs

54

189

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja lopputulos on mikä ?

    • Anonyymi

      Jiihaa, itket kuitenkin iltaisin itsesi uneen.

      M-nainen.

    • Anonyymi

      Sehän on sinuun häpeäsi ja itse vastaat omista teoistasi.

    • Tämä possu on olevinaan joku miesten mies.

      • Ai oot semmone? Vaikutatkin joltain fabulta joka tykkää pojista.


      • Anonyymi

        Sinun joku osapuolesi persoonasi ym ym siis? ;)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinun joku osapuolesi persoonasi ym ym siis? ;)

        Edelleen, en ole tuo possu nikillä kirjoitteleva törkimys.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Edelleen, en ole tuo possu nikillä kirjoitteleva törkimys.

        itse olet törkimys


    • Anonyymi

      Mitähän minä teen tällä tiedolla? Ei mitään uutisarvoa jo ennestään tiedossa olevalla asialla.

    • Anonyymi

      😂😂😂

      • nii.


      • Olin just tulossa pistämään "🤣🤣🤣".

        Kukakohan olet? :o


    • Anonyymi

      Mitäs sen pitäis haitata. Onhan siitä jo niin kauan, kauan.Toisien kanssa kun kuljet niin aina levy silloin soi, kauan..kauan.

      • Sekoitat henkilön. Olen harrastanut tätä jo vuosikymmenen. Päämotiivina kaikille ratakanoille ja tinderhoroille on se, että he itse tekevät tätä samaa.


      • Anonyymi
        possu kirjoitti:

        Sekoitat henkilön. Olen harrastanut tätä jo vuosikymmenen. Päämotiivina kaikille ratakanoille ja tinderhoroille on se, että he itse tekevät tätä samaa.

        Sivusta: Tässä sen näkee, että akkarin lukeminen ja palstan lukeminen on hyödyllistä kun sanavarasto karttuu. Tuon tinder jutun jotenkin ymmärrän, mutta mikä on ratakana?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta: Tässä sen näkee, että akkarin lukeminen ja palstan lukeminen on hyödyllistä kun sanavarasto karttuu. Tuon tinder jutun jotenkin ymmärrän, mutta mikä on ratakana?

        Ratakana on yleensä hieman ylipainoinen baareissa laukkaava naisoletettu. Tunnistaa usein alkavasta nasaalista viskiäänestä. Tästä seuraava vaihe on pubiruusu.


      • Anonyymi
        possu kirjoitti:

        Ratakana on yleensä hieman ylipainoinen baareissa laukkaava naisoletettu. Tunnistaa usein alkavasta nasaalista viskiäänestä. Tästä seuraava vaihe on pubiruusu.

        Mihin väliin siiderivalas sitten sijoittuu?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mihin väliin siiderivalas sitten sijoittuu?

        Siiderivalaat tissuttelevat pääsääntöisesti kotona tai burger kingissä.


      • Anonyymi
        possu kirjoitti:

        Sekoitat henkilön. Olen harrastanut tätä jo vuosikymmenen. Päämotiivina kaikille ratakanoille ja tinderhoroille on se, että he itse tekevät tätä samaa.

        Eli kehno on ollu laksi?


      • Anonyymi
        possu kirjoitti:

        Ratakana on yleensä hieman ylipainoinen baareissa laukkaava naisoletettu. Tunnistaa usein alkavasta nasaalista viskiäänestä. Tästä seuraava vaihe on pubiruusu.

        Okei, myytkö jotai koulutuspaketteja?


      • Anonyymi
        possu kirjoitti:

        Siiderivalaat tissuttelevat pääsääntöisesti kotona tai burger kingissä.

        Jos salaa ottaa sillai nätisti nii miksei burgerilla kingissä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos salaa ottaa sillai nätisti nii miksei burgerilla kingissä

        ne myy jo olut olutta


    • Anonyymi

      Jukka herää jo

      • Ville herää. Harri älä, ei.


      • Anonyymi
        possu kirjoitti:

        Ville herää. Harri älä, ei.

        Niin justiin


    • Anonyymi

      Miksi pitäisi katuakkaan jos toinen teki sinulle samoin

      • nii


      • Anonyymi

        valheessa eläminen ei ole tervettä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        valheessa eläminen ei ole tervettä

        Aina hyvä aika ja paikka muistuttaa tällaisista asioista, pidä lippu korkealla! Sivusta


    • Anonyymi

      EVVK....

      • nollapostaus


    • Anonyymi

      Veitset on terotettu possu kulta

      • Syökää kanaa.


      • Anonyymi
        possu kirjoitti:

        Syökää kanaa.

        Joulu lähestyy ja sinappihuntu, sinua


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joulu lähestyy ja sinappihuntu, sinua

        Joulukalkkuna kasvaa jo tuossa pihalla.


      • Anonyymi

        No nii lohi on ojossa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nii lohi on ojossa

        Piirtää piirtää, on laihat ajat kun kahvikin jatketaan vedellä ym


    • Anonyymi

      Ai jaa, no vissiin sitte pelkässä tervassa ku höyhenet niillä on jo

    • Anonyymi

      Joku on vaatinut näköjään katumaan.
      Mikä tietoarvo sen julkistamisella oikein on?

    • Anonyymi

      Omatuntoko siellä soimaa, kun pitää tänne tulla todistelemaan.

    • Anonyymi

      Et kadu vielä, mutta tulet katumaan jossakin kohtaa elämää. Niin se yleensä menee.Omat on valintasi. Täytyy kyllä sanoa, että tuo elämäntyylisi on lähinnä sääliä herättävä.

      • Anonyymi

        Joo niin tuunki ihan v*tusti.


    • Anonyymi

      Kuulepas lökäperse. Minähän se lähdin ja oletkos ihan varma ettei mulla ollut peliä muiden kanssa? Sitä sietää miettiä. Ja tuo possu- kuvaus sopii kyllä sinulle paremmin, sillä olet pöhöttynyt sitten viime näkemän aika paljon, minä taas laihtunut.

      • huora mikä huora. tunnisteletko useinkin tuntemattomia netissä?


      • Anonyymi
        possu kirjoitti:

        huora mikä huora. tunnisteletko useinkin tuntemattomia netissä?

        Aiai nyt osu possulia saparoon kipiästi, jätetty läskihän se on 😆


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aiai nyt osu possulia saparoon kipiästi, jätetty läskihän se on 😆

        ok, femakko.


      • Anonyymi

        No jos nälässä olo sopii sinulle ja tuottaa iloa..


      • Anonyymi kirjoitti:

        No jos nälässä olo sopii sinulle ja tuottaa iloa..

        nollapostaus


    • Anonyymi

      Lopeta nyt Juha kiltti! Mua hävettää sun puolesta!

      • Anonyymi

        Se mitään kilttiä oo nähnytkää eikä sellainen ole.


      • Mua hävettää ne jotka tunnistelee tuntemattomia täällä.


    • Anonyymi

      Kiitos possu kulta. Sinun ansiosta ymmärsin ettei minun tarvitse enää käydä täällä. 🤗👍

      • työni on tehty. sirkustirehtööri pyöriköön karsinassaan


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1725
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      89
      849
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      673
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      513
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe