Usko jo meni kaaliin!

Anonyymi-ap

Jätin jo rauhaan. Jätä sinäkin minut rauhaan, kiitos. Älä uhkaile enää! Älä pilaa elämääni, en halua susta enää mitään usko jo!

22

120

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voi kuule, Tino laittaa vielä.

      • Anonyymi

        Sano hep.


    • Anonyymi

      Miten uhkailee? Vai uhkaileeko sittenkään? Itse tullut tällaisista aloituksista enemmän epäileväksi vain. Provoileva aloitus, jossa ei ole yhtään totuuden siementä? Ja tarkoitus on mikä? Putinin tapa on samanlainen, sillä haluaa vain sotkea pakkaa. Arvaamaton toimii näin, nauttiiko siitä, että saa muut hetkeksi hämilleen.

      • Anonyymi

        Millä tapaa arvaamaton?


      • Anonyymi

        Mistä oikein puhut? Tulkitset provoja? Miksi?


      • Anonyymi

        Että oikeen arvaamaton, no mut jos trollaukseksi kerran tiiät, niin mitähän sitte palpatat ja anaaaalysoit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä oikein puhut? Tulkitset provoja? Miksi?

        Tätä selostamissävyä minäki hieman ihmettelen...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä tapaa arvaamaton?

        En tiedä, hän on mahdollisesti jotenkin hysteerisessä tilassa- etsii netistä uhkaa jota ei ole


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä tapaa arvaamaton?

        Esimerkkinä. Sekoittaa pakkaa valheilla. Mustamaalaajat ovat arvaamattomia, manipuloivat omilla tarinoilla uskomaan valheita. Toisen maineella ei ole merkitystä, pääasia on että saa toisen vakuuttuneeksi omalla tarinalla, joka on valheita täynnä ja kärjistetty. Ansat voivat olla monenlaisia, johon toisen on helppo langeta hyvä uskoisena.

        Tällainen on Putinin tapa toimia, ja monet ottavat oppia tällaisesta valitettavasti. Tämä manipuloinnin onnistuminen näkyy monissa mm. Venäläisissä urheilijoissa, jotka ovat hyvin voideltuja Venäläisen valtakoneiston myötämielisinä lahjomisina. Mielikuvilla kaikki harhat voi tuntua todellisilta, valheetkin (petollisuus).Hyväuskoinen uskoo hyvään, vaikka valheilla saatu paha näyttämään hyvältä (vastuullinen/vastuuton totuuden puhuja "Niinistö/Putin").

        Korruptio on myös hyvä esimerkki siitä, miten häikäilemätön toiminta ruokkii toimintaa, avainhenkilöt lahjotaan aluksi, jonka jälkeen voidaan kiristää heitä erilaisilla paljastuksilla, johon ovat langenneet aiemmin. Lahjonta voi olla hyvin verhottua, jota ei heti itsekään tajua. Pirkka-Pekka myös tajusi tai halusi tajuta tämän vasta myöhemmin, kun oli jo paljastunut.


    • Oot ruma.

      • Anonyymi

        Itsereflektiota mies, itse aloituksesi provokaatioarvo on aika nolla tai luulisi, koska vastaavia trollauksia on pilvin pimein, älykkäät ihmiset varmaankin pyörittelee siitä huolimatta, etä sisäistävät provoksi kaikkee shaibaa.


    • Anonyymi

      Aina uhkailen kaikkia

      • Anonyymi

        Mä opin jo ala-astella että uhkauksia harvemmin edes kukaan toteuttaa tänä päivänä tuo sekakäyttö on tosin kasvattanut sitäkin riskiä että pitää hieman ehkä enempi olla varpaillaan mu onko se ny si elämää jos omaa varjoaankin alkaa pelkäämään


    • Anonyymi

      Ja jotku nettiuhkailijat sydämistyy tästä provosta, no onpahan jotain tulkittavaa muillekin nääs

    • Anonyymi

      Olisi kannattanut opetella valitsemaan seuransa paremmin

      • Anonyymi

        Koetko sinä nyt halventasi jotain ihmistä (lukekaa naista) jonkin alkeellisen keski-ikäisen käppäukon fraasin avulla? Sinä elät niin illuusiossa täällä netin keskustelupalstalla, mene vaikka iltiksen sivuille vänkäämään tai jaakaamaan itsestäänselvyyksiä, vai olisiko SE rahvaanomaista, mutta ei tää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koetko sinä nyt halventasi jotain ihmistä (lukekaa naista) jonkin alkeellisen keski-ikäisen käppäukon fraasin avulla? Sinä elät niin illuusiossa täällä netin keskustelupalstalla, mene vaikka iltiksen sivuille vänkäämään tai jaakaamaan itsestäänselvyyksiä, vai olisiko SE rahvaanomaista, mutta ei tää

        Ja sivusta toki tämä edellinen tässäpä osallisuus tähän provoon kiitos tack adjö on universaali, eli käyttökelpoinen kaikkeen myös sukupuolisidonnaisuudesta vapaaseen käppäukkoiluun


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sivusta toki tämä edellinen tässäpä osallisuus tähän provoon kiitos tack adjö on universaali, eli käyttökelpoinen kaikkeen myös sukupuolisidonnaisuudesta vapaaseen käppäukkoiluun

        Sitäpaitsi ei taaskaa käppämän sisäistäny tämän provon kerronnan tasoa, mikä tulee ilmi tyyliin ensimmäisessä lauseessa kun yritti poskuttaa köykäisessä victim blaming- asetelmassaan, sillä sama stanssi olisikin vasta kummallinen jos


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koetko sinä nyt halventasi jotain ihmistä (lukekaa naista) jonkin alkeellisen keski-ikäisen käppäukon fraasin avulla? Sinä elät niin illuusiossa täällä netin keskustelupalstalla, mene vaikka iltiksen sivuille vänkäämään tai jaakaamaan itsestäänselvyyksiä, vai olisiko SE rahvaanomaista, mutta ei tää

        Veditkö porkkanan perseesee vai herneen palkoineen nenuun kävikö noi kovi itsetunnolle ku pitäs osata iha ihte kahtoa seura jossa liikkuu


    • Anonyymi

      En jätä sinua ikinä rauhaan. Ikinä.
      Jos jostain voit olla varma niin siitä että minä en tule koskaan jättämään sinua rauhaan.
      En koskaan.

      T: Naamio Kostaja

      • Anonyymi

        No sitä vastoin on onneksi tuo poliisi jolle voi aina tarvittaessa ilmoittaa ja pitää muistaa kai myöskin se että mahdollisestikin on olet itse töpännyt jo jos toinen haluaa sinun jättävän hänet rauhaan


      • Anonyymi

        Tätäkin voi kai pitää jonkin sortin uhkauksena ja niistäkin on jonkin lainen tuomio noista laittomista uhkauksista määrätty suomen laissa ja edelleen puhelimen imei koodi on sama kui tietokoneen ip-osoite jonka pystyy siis jäljittämään ja si vielä siinä on kai vitusti muitakin tapoja noihin jäljityksiin et iha hyvä olisi opetella olemaan uhkailematta ainakin jos minkään muun opettelu tuntuu mahdottomalta


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1725
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      89
      849
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      673
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      513
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe