Naurettaa ne skitsofreenikot

Anonyymi-ap

Naurettaa ne skitsofreenikot jotka eivät uskalla myöntää sairauttansa edea kavereille saatika sitten puoli tutuille. Hirveä häpeä siitä. Mitä sitten jos näkee ja kuulee harhoja tai on harhaluuloja. Sitä varten skitsofreekikko on työkyvyttömyys eläkkeellä koska on sairas mieleltään.

18

812

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sinä se harhainen olet. Luulet tietäväsi toisten ajatukset.

    • Anonyymi

      Itseäni se lähinnä surettaa. Kamalaa on katsoa vierestä kuinka ihminen rakentaa itselleen oman mielen vankilan, tai ne omat tuulimyllyt joita vastaan taistelee.

    • Anonyymi

      Kerroin kaverille ja hän esti mut kaikkialla ja sanoi, et meiän ystävyys on ohi (viestejä pystyy kaiketi Whatsapissa lähettämään, jos on ite estäny toisen). En muuten ole työkyvyttömyyseläkkeellä ja haen ensi yhteishaussa yliopistoon ja amkkiin, nuori kun olen vielä. Amkkiin pääsen kohtalaisen varmasti.

      • Anonyymi

        Tässäkin näkee, ettei skitsofreniakaan aina estä elämistä, sairaus muiden joukossa.
        Sellainen kaveri ei ole hyvä kaveri, joka hylkää tuollaisen takia. Ehkä eri asia, jos on uusi ihminen johon tutustuu, eikä hän sitten haluakaan kaveriksi, jos tietää sairaudesta.

        Aina on myös ihmisiä, jotka hyväksyvät sinut sellaisena kuin olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässäkin näkee, ettei skitsofreniakaan aina estä elämistä, sairaus muiden joukossa.
        Sellainen kaveri ei ole hyvä kaveri, joka hylkää tuollaisen takia. Ehkä eri asia, jos on uusi ihminen johon tutustuu, eikä hän sitten haluakaan kaveriksi, jos tietää sairaudesta.

        Aina on myös ihmisiä, jotka hyväksyvät sinut sellaisena kuin olet.

        Minä jouduin työkyvyttömyyseläkkeelle jo 21 vuotiaana OCD:n takia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässäkin näkee, ettei skitsofreniakaan aina estä elämistä, sairaus muiden joukossa.
        Sellainen kaveri ei ole hyvä kaveri, joka hylkää tuollaisen takia. Ehkä eri asia, jos on uusi ihminen johon tutustuu, eikä hän sitten haluakaan kaveriksi, jos tietää sairaudesta.

        Aina on myös ihmisiä, jotka hyväksyvät sinut sellaisena kuin olet.

        Ei todella ollut aito kaveri ollenkaan .
        Ei nykyisin tällä diagnoosilla pitäisi olla leimaamista , sairaus muiden sairautensa joukossa.
        Eihän ketään joka on katkaissut jalkansa jätetä ulkopuolelle ystävyys suhteista .
        Niin että noin tyhmää kaveria ei edes kaipaa seuraansa .
        Tietämättömyys loistaa selvästi


    • Anonyymi

      Skitsofreenikko on eläkeputkessa vain jos rikollismielinen ryhmittymä tekee jatkuvasti jäyniä mikä estää skitsofreenikon mielen toiminnan. Esim. Pasi ajattelee että menenpä kauppaan. Pahis-Pete toteaa: kauppa on kiinni. Loppu onkin painokelvotonta tekstiä ellei ole joku toinen tietolähde saatavilla. Skitsofreenikolta hyvät tietolähteet yhteiskuntaelämään on loppu. Jäljellä on hoiturikuoron ohjaus pillereihin, tai kuten moni olettaa, rikolliselämään. Nehän toteaa itsekin ihan suoraan, lailliset toimijat Suomessa on mahdollisesti pahempia kuin useammatkin rikolliset. Mutta oikein paha rikollinen voinee ampua heti. Rikollisten pelossa kituuttelen eläkeputkessa, keikkaideaa pitää vähän hioa vielä. Mistä ase. Mistä pakoauto. Jaahas taas on pelattu GTA:aa

    • Anonyymi

      Mitä se naurettaminen tarkoittaa?

    • Anonyymi

      Minulla kesti sen myöntämisessä itselleni 5vuotta diagnooosista, se ei ollut helppoa. Lähipiirille meni tieto heti ja hyväksyivät samantien. Vain minä olin ollut ankara itselleni siitä.

      • Anonyymi

        Useimmiten se mielen sairastuminen onkin potilaalle itselleen kovempi paikka kuin lähipiirille.
        Saattaa herätä erilaisia pelkoja, että kaverit ja muut hylkäävät sen takia, voi tulla vihaa tai inhoa itseä kohtaan, ajattelee, että nyt onkin jotenkin tosi viallinen ja syyttelee itseään. Saattaa pelätä, ettei enää hyväksytä mihinkään.

        Aloituksen kirjoittajaa naurattaa skitsofreenikot.
        Enemmänkin kyllä naurattaa he, jotka nauravat skitsofreenikoille.

        Moniin asioihin yhdistyy usein tietämättömyyteen liittyvä pelko ja tunteet. Oudot ja vieraat asiat herättävät juurikin näitä tuntoja.
        Jos ja kun asioista ottaa selvää, oma asenne voi kokea täyden muutoksen, kun ymmärtää paremmin mikä mistäkin johtuu, ja millaista se on, esim. sairaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Useimmiten se mielen sairastuminen onkin potilaalle itselleen kovempi paikka kuin lähipiirille.
        Saattaa herätä erilaisia pelkoja, että kaverit ja muut hylkäävät sen takia, voi tulla vihaa tai inhoa itseä kohtaan, ajattelee, että nyt onkin jotenkin tosi viallinen ja syyttelee itseään. Saattaa pelätä, ettei enää hyväksytä mihinkään.

        Aloituksen kirjoittajaa naurattaa skitsofreenikot.
        Enemmänkin kyllä naurattaa he, jotka nauravat skitsofreenikoille.

        Moniin asioihin yhdistyy usein tietämättömyyteen liittyvä pelko ja tunteet. Oudot ja vieraat asiat herättävät juurikin näitä tuntoja.
        Jos ja kun asioista ottaa selvää, oma asenne voi kokea täyden muutoksen, kun ymmärtää paremmin mikä mistäkin johtuu, ja millaista se on, esim. sairaus.

        Upea sivistynyt ja mukava ihminen olet! Hieno postaus. Monilla ei oo juuri tietoa eri sairauksista ja sitten nauravat tai sitten he nauravat jos ovat tunnekylmiä&ilkeitä. Tyhmää se on nauraa jokatapauksessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Upea sivistynyt ja mukava ihminen olet! Hieno postaus. Monilla ei oo juuri tietoa eri sairauksista ja sitten nauravat tai sitten he nauravat jos ovat tunnekylmiä&ilkeitä. Tyhmää se on nauraa jokatapauksessa.

        Olen tuo kirjoittaja, jota kehut.
        Oma ymmärrykseni johtuu kenties siitä, että olen itse menneinä vuosina sairastellut psyykkisesti, ja sattuneista syistä kohdannut todella paljon mt-ongelmaisia ihmisiä.

        Suoraan sanoen voin väittää, että suurimmalla osalla esim. järkikin toimii aivan hyvin, sairaudet tekevät vain omat mutkansa asioihin.
        Tiedän myös sen, millaista on joutua pilkan ja naureskelun kohteeksi, eihän se ole kenestäkään mukavaa, edes ns. terveistä, jos heille jostain syystä nauretaan tai vinoillaan.

        Naurajillakaan ei aina välttämättä ole tunnekylmyyttä muuta kuin omia tunteitaan kohtaan. Koska heillä ei ole tietoa näistä sairauksista, he ovat tällaisen ihmisen kohdatessaan hämillään, koska eivät oikein osaa kohdata tätä sairasta ihmistä.
        Kenties jopa syyttelevät itseään siitä, kun eivät tiedä, miten tulisi puhua ja olla kohtaamistilanteessa.

        Tietysti on olemassa myös tunnekylmiä ihmisiä, jotka ovat ilkeitä muita kohtaan. Jos heitä mt-sairaudet naurattavat, niin on vain todettava, että toivottavasti he itse, tai kukaan lähipiirissään, ei tule koskaan sairastumaan psyykkisesti. Se voi muodostua aika isoksi ongelmaksi heidän kohdallaan, vaikka naurut taitanevat siinä vaiheessa hyytyä.


    • Anonyymi

      NAURETTAVA ON PUOSKARI:
      nina lammi,
      joka niitä määräilee ja syö niitten spermaa ja valmistautuu omienkin sanojensa mukaan luksukseen eläkeiässä ja syö vaan ihmistä päivi räsäsen kanssa, joka on johtava tuomari/lääkäri/poliitikko ja kansanedustaja koko Suomessa :-o


      TE KUULUTTE JA JOUDUTTE VANKILAAN, MULLA ON 19 KAMERAA LISÄÄ JA NE MENEE TAMPEREEN SULJETUILLE OSASTOILLE K-KZ-19/4.
      SELVITÄ ITSE.
      JA VAIN OMA PÄÄSI.

      VITTU NE LENTÄÄ SINNE KUIN PIENET SATELLIITIT TAI DRONET :-oo MOOH!

      -John-

    • Anonyymi

      Eihän kaikki terveisikään kutsutut ihmiset myönnä että jollain olisi vaikka masennusta. Sanoo vain että ei sua mikään vaivaa kun ruokakin vielä maistuu.

    • Anonyymi

      Sodassa sairaan ihmisen kohtaaminen yleensä luo sympatiaa. Normaali elämä on sotaa kovempaa. Pitäisi jaksaa vuosia tihkua omaylpeyttä omahoitajan lääkemääräysten kautta. Sodassa yleensä menee vuosi pari. Normaali elo on kuin maratonjuoksu ja niille nauretaan jotka näyttävät jo fyysisesti jääneen jälkeen. Miten nauraa mielisairaalle ellei se puhu levottoman oloisia?

      • Anonyymi

        Miksi pitäisi nauraa ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pitäisi nauraa ?

        Se oli ajatus että hoitaja viihdyttää asiakkaan möhlimisillä (joita se vastaanotolla on kertonut) itseään. Pojalla meni peratsiinit väärään kurkkuun ho ho hoo tyyppi ei tiennyt kenen vastaanotolle oikein tulikaan ha ha haa se ei tiennyt että minä oon 3nnessa persoonassa alien hi hi hihoo ja haudon sille skeidaa tapaamisten välillä jonka takia se lihoo kuin pesusieni Juomalan Teron otsanupissa jahka valeopettaja sai tarpeekseen Deron demppuilusta ennen varsinaista tuntia

        Alakoulu jatkuu aina vaan...Hoitaja lunttasi alakoulun. Fantasioi vain seksistä kauniin skitsofreenikon kanssa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se oli ajatus että hoitaja viihdyttää asiakkaan möhlimisillä (joita se vastaanotolla on kertonut) itseään. Pojalla meni peratsiinit väärään kurkkuun ho ho hoo tyyppi ei tiennyt kenen vastaanotolle oikein tulikaan ha ha haa se ei tiennyt että minä oon 3nnessa persoonassa alien hi hi hihoo ja haudon sille skeidaa tapaamisten välillä jonka takia se lihoo kuin pesusieni Juomalan Teron otsanupissa jahka valeopettaja sai tarpeekseen Deron demppuilusta ennen varsinaista tuntia

        Alakoulu jatkuu aina vaan...Hoitaja lunttasi alakoulun. Fantasioi vain seksistä kauniin skitsofreenikon kanssa...

        Et kai vaan ole itse hoitaja, ja yövuoron kääntyessä aamua kohti kirjoittelet aikasi kuluksi ?
        ...vitsi,vitsi.....


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      136
      5678
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3485
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1893
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1875
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1720
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1566
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1473
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1366
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      17
      1360
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      23
      1308
    Aihe