Uimaan kaikki

Anonyymi-ap

Kannuksen Kitinvaparin uimahalli on tosi hieno ja monipuolinen. Syysloman aukiolot on laajat ja siellä on mahtavaa viettää lomapäivä koko perheen kanssa.

18

1218

Vastaukset 18

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eii en uskalla mennä sinne ei en mene

• Anonyymi

Kyllä uskaltaa. Siisti halli ja lämmin vesi!

• Anonyymi

Viimeksi käytiin perheen kanssa niin mustalaiset olivat myös paikalla. Miehet ajoivat parrat suihkutiloissa höylällä ja sotkivat paikat. Pukuhuoneessa suihkuttivat dödöä ja partavettä ettei henkeä meinannut saada. Naisten puolella akat menivät pesemättä altaaseen ja pitivät kamalaa meteliä. Lähtiessään jättivät pukuhuoneeseen kauhean siivon ja hajusteita käytettiin niin paljon että henkeä ahdisti astmaatikolla.

• Anonyymi

Tämä on niin tuttua siellä. Ei ole mukava olla samaan aikaan, kun kuvaavat pukuhuoneessa ja pesutiloissa. Epämiellyttävä sotku jätetään ja suihkussa seisotaan niin kauan, että lämmintä vettä ei tule kunnolla muista suihkuista. Pukuhuoneen lattiat likomärkiä, kun eivät käytä pyyhkeitä. Jos eivät noudata sääntöjä, miksi sinne päästetään? Tai ainakin valvontaa enemmän, että käyttäytyvät kuin muutkin!!!

• Anonyymi

Onko mustalaisilla syysloma?

• Anonyymi

Mistä ne voi ottaa lomaa? Mutta paljon niitä näyttää olevan hoodeilla taas.

• Anonyymi

Tuulimyllyt tuo rahaa ja mustalaiset haistaa sen. Tietysti kaupunki edesauttaa asuntoja tarjoamalla ja näitä loisia on vaikea saada lähtemään.

• Anonyymi

Taisin olla paikalla samaa aikaa, olivat muualta ehkä Toholampilta.

• Anonyymi

Tuo hajusteitten käyttö on totta kaikissa halleissa. Kannuksen hallissa olen kohdannut todella harvoin. Enemmän muualla. Ja Kannuksen halli on muuten kaikkein siistein.

• Anonyymi

Harvoin uimahallissa kohtaa voimakkaita hajuja. Ihmiset osaavat nykyään käyttäytyä hyvin uimahallissa lukuun ottamatta pojanviikareita jotka joskus siellä villiintyvät. Valvojat puuttuvat poikain toimintaan yleensä ripeästi.

• Anonyymi

Kokkolalaiset kehuu Kannuksen hallia siistiksi ja hyväksi.

• Anonyymi

Paljon oli tyytyväisiä uimareita jälleen. Lämmin vesi ja saunat edelleen.

• Anonyymi

Mustalaisia ei siis ollut paikalla. Jyväskylässä on ählämi emännille oma vuoro uida kaapu päällä. Voisiko Kannuksessa olla oma vuoro mustalaisille?

• Anonyymi

Tuossa edellä kirjoitetussa ei ole mitään ideaa. Se kertoo surullisen paljon siitä asenteellisuudesta, joka on niin lähellä muutamien ajattelussa. Erilaisuus on voimavara eikä pois keneltäkään.

• Anonyymi

Onhan näille muillekkin roduille järjestetty omia vuoroja uimahalleista. Kyllä meille romaneillekkin pitäisi saada omat vuorot ja autolla pääsisi oven eteen kun ei olisi ruuhkaa eikä invaliitteja esteenä.

• Anonyymi

Ai onko? Kerro yksi esimerkki.

• Anonyymi

Ei mene siihen paikkaan ikinä eihän sieltä saa edes olutta ostaa eikä ranslalaisia makkaralla siis ei en mene

• Anonyymi

Kokkolan hallissa toinen sauna kiinni ja kylmät vedet. Kannuksessa saunat toimii ja lämpimät vedet.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      176
      1632
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      106
      842
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      735
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      618
    5. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      131
      594
    6. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      556
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      538
    8. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      68
      536
    9. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      526
    10. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      510
    Aihe