En tiedä mikä on, mutta minulta lähtee kohta taju näin tunteisiin. Ota minuun yhteys tai rauhoitu ja odotan.
Kuule rakas, ollaan rakkaita
7
89
Vastaukset
- Anonyymi
Sinun pitää hillitä itsesi, joku tekee kunnolla kiusaa. Anna tehdä, me selviämme. Mutta näiden päivien jälkeen pyörryn ihan pian. Rauhoitu jooko. Minua pelottaa ihan tosi paljon tämmöinen olotila, ei hätää, olen yksin mutta en oikeasti pysy kunnolla pystyssä. Meidän suhde kestää, mutta jos minä menen alas niin se kiusa lisääntyy. Minun pitää vahvistua, sinun pitää rauhoittua. Suukko poskelle. Luota minuun ja meihin. Kaikki järjestyy. Se on vaan sitä henkistä kiusaa, vedät minut alas niin en pysty yhtään kieltämään niitä. Rauhoitu, saat minut pyörtymään pian. Et voi sitä tietää, et tee pahaa. Mutta meidän vahvuusero on suuri. Varsinkin nyt.
- Anonyymi
Miehet ei kuulemma pyörry, vaan niillä lähtee taju, että ktyllä oot AP aika hen
- Anonyymi
Kuule rakas, nyt ei voi enää odotella.
- Anonyymi
Hyvinhän se odotus näyttää onnistuvan ! Ja rakaskin on kuka vaan !
- Anonyymi
On tämäkin, että kummatkin olemme taju pois keskenämme, vaikka voisimme…no jaa lähtisi mulla taju siitäkin, mutta olisimme sentään yhdessä.
- Anonyymi
Ollaan ollaan.
Tuun 20.00 siun pihalle. Tännään. Su. 16.10. - Anonyymi
Unohdit laittaa yhteystiedot näkyviin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 265271
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34647- 1451577
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551426Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141260- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211064viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.189946En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61893- 37819