Kuule rakas, ollaan rakkaita

Anonyymi-ap

En tiedä mikä on, mutta minulta lähtee kohta taju näin tunteisiin. Ota minuun yhteys tai rauhoitu ja odotan.

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sinun pitää hillitä itsesi, joku tekee kunnolla kiusaa. Anna tehdä, me selviämme. Mutta näiden päivien jälkeen pyörryn ihan pian. Rauhoitu jooko. Minua pelottaa ihan tosi paljon tämmöinen olotila, ei hätää, olen yksin mutta en oikeasti pysy kunnolla pystyssä. Meidän suhde kestää, mutta jos minä menen alas niin se kiusa lisääntyy. Minun pitää vahvistua, sinun pitää rauhoittua. Suukko poskelle. Luota minuun ja meihin. Kaikki järjestyy. Se on vaan sitä henkistä kiusaa, vedät minut alas niin en pysty yhtään kieltämään niitä. Rauhoitu, saat minut pyörtymään pian. Et voi sitä tietää, et tee pahaa. Mutta meidän vahvuusero on suuri. Varsinkin nyt.

      • Anonyymi

        Miehet ei kuulemma pyörry, vaan niillä lähtee taju, että ktyllä oot AP aika hen


    • Anonyymi

      Kuule rakas, nyt ei voi enää odotella.

      • Anonyymi

        Hyvinhän se odotus näyttää onnistuvan ! Ja rakaskin on kuka vaan !


    • Anonyymi

      On tämäkin, että kummatkin olemme taju pois keskenämme, vaikka voisimme…no jaa lähtisi mulla taju siitäkin, mutta olisimme sentään yhdessä.

    • Anonyymi

      Ollaan ollaan.

      Tuun 20.00 siun pihalle. Tännään. Su. 16.10.

    • Anonyymi

      Unohdit laittaa yhteystiedot näkyviin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      61
      5814
    2. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      62
      3004
    3. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      57
      2476
    4. Kuumat päivät

      Hyvää huomenta. 🌞🌼☕😊🙌 Sinkkukesä 2024
      Ikävä
      347
      1123
    5. Tietääkö kukaan millaisesta perheestä murhaaja on?

      Onko siis rikkaiden lellipentu, joka luulee, että kaikkea saa tehdä, vai köyhien kakara, jolla ei ole mitään vastuuta ku
      Valkeakoski
      37
      1085
    6. Nainen, olet jollakin tavalla pelottava

      Tunne sinun suhteen on ehkä verrattavissa ruusupensaaseen, hurmaavan kaunis kukka, upea tuoksu, mutta jos yrittää lähell
      Ikävä
      57
      1084
    7. Valkeakosken surmaaja oli koeajalla edellisestä tuomiosta

      Tässä osoitus, että rangaistukset Suomessa ovat liian löysiä ja se maksoi tämän tytön hengen https://yle.fi/a/74-2009067
      Maailman menoa
      4
      907
    8. Haaveilen sinusta

      Läheisyydestäsi, kosketuksestasi. Siitä että saisin koskettaa sinua. Pitää sinua lähellä. En tiedä mistä tämä tuli. Tied
      Ikävä
      22
      813
    9. Ohimenevältä

      Tilalta tämä alkaa jo vaikuttamaan. Arjen pieni piristys olimme toisillemme.
      Ikävä
      29
      793
    10. Enpä usko että olisit valmis jättämään kaiken

      Vaikka tulisin ja kosisin sinua.
      Ikävä
      48
      791
    Aihe