https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005559256.html
Vieläkö tää huijari toimii Kiteellä
Vieläkö huijari Kiteellä
40
4580
Vastaukset
- Anonyymi
En oo nähnyt
- Anonyymi
Onko ne mamut tullu jo Kiteelle !!
- Anonyymi
No onko??
- Anonyymi
Kiteekin on monipuolisten huijarien asuinpaikka.
- Anonyymi
Voihan sen niinkin sanoa
- Anonyymi
Säälittävän hölmö ihminen
- Anonyymi
Mie panisin
- Anonyymi
Suattas tulla kalliiksi
- Anonyymi
Varo valeraskauksia
- Anonyymi
Jos ei oo rima turhan korkealla ....
- Anonyymi
Ihanaa
- Anonyymi
Pahvipöksyjä Kitteelä riittämiin.
- Anonyymi
Pallipöksyistä puhumattakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pallipöksyistä puhumattakaan.
Hui jari, joko pallisi kumahti ?
- Anonyymi
Onhan Kitteelä oikee rehellisten kansalaisten kusettaja.Kankkunen joka häärii pääpäsmärinä PKS:ä sähkön hinnan pitämisenä huippu korkealla.
Ilkee vielä kehuskella että kunnat rikastuu kun kansaa kurjistetaan.
Itse saa sähkön ale hintaan.- Anonyymi
Ei yks kankkunen kesää tee eikä talvea. Mites kehuskelee esim kiteen tekninen puoli ajettuaan pörssisähkön läpi. Kokonaisuus ratkaisee ja pelkän yksilön edun ajajat ensimmäisenä valittaa kaikesta. Etunenässä orpopojan valssin soittajat sekä yksinpurjehtivat vapaat ahkerat muurarit mukanaan suoraselkäiset isänmaalliset evpt.
- Anonyymi
Neljä millii rivatrillii.
- Anonyymi
Ihanaa
- Anonyymi
Anna mulle, tahon hyvän olon saada jouluks 🐷
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anna mulle, tahon hyvän olon saada jouluks 🐷
Kysy potelta
- Anonyymi
Tyhjätaskun on yritettävä jotain
- Anonyymi
Toisten kustannuksella, kunnon pummi
- Anonyymi
Onko Kiteellä vielä
- Anonyymi
Oli taas jostain huijauksesta Kiteellä juttu
- Anonyymi
Onkohan tämä sama huijariakka osallisena?
- Anonyymi
Hummovaarassa asuu ainakin yksi huijari tietääkö kukaan missä siellä??
- Anonyymi
Hui, ei kai meijän jari.
- Anonyymi
J.M vai kuka
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
J.M vai kuka
J. M...NEN
- Anonyymi
T.K
- Anonyymi
Tää on mennyt uskoon kun oli tiiliä laskemassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on aika kallis synakooka tai mikä se nyt onkaan. Viijen tähen raamattuopisto ?
Voisivat opettoo muuroomaan välillä eikä vuan laskemaan tiiliä. Vaikka muuri itärajalle vankityönä. Vois tehä sen verran itälokin kanssa yhteistyötä jotta heijän vangit muurois kilipoo ommoo puolta. H= 4m min. + sähkölanka ylös josta letivalastus kk 10m.
Kakkonen, myös kyösti, saa sartiinipurkin kannen ja voittajat kaks lepän lehvillä.
Tälleen voitaan lopettoo ammattikoulut vai mikä lie nykyjään hieno nimi, joku riveliino.
Koska sama aines nykyään pääosin on raamattuopistossa, työharjoittelu on suoritettu valvottuna. Entiset rosvot/ poliisit toimivat ohjaajina, päällikkönä vuoden poliisi.
Tässä tulevalle sinimusta hallitukselle ilmainen kehitysidea. Osa poliiseistahan on välillä hallituspuolueissa. Eli näkemystä riittää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on aika kallis synakooka tai mikä se nyt onkaan. Viijen tähen raamattuopisto ?
Voisivat opettoo muuroomaan välillä eikä vuan laskemaan tiiliä. Vaikka muuri itärajalle vankityönä. Vois tehä sen verran itälokin kanssa yhteistyötä jotta heijän vangit muurois kilipoo ommoo puolta. H= 4m min. sähkölanka ylös josta letivalastus kk 10m.
Kakkonen, myös kyösti, saa sartiinipurkin kannen ja voittajat kaks lepän lehvillä.
Tälleen voitaan lopettoo ammattikoulut vai mikä lie nykyjään hieno nimi, joku riveliino.
Koska sama aines nykyään pääosin on raamattuopistossa, työharjoittelu on suoritettu valvottuna. Entiset rosvot/ poliisit toimivat ohjaajina, päällikkönä vuoden poliisi.
Tässä tulevalle sinimusta hallitukselle ilmainen kehitysidea. Osa poliiseistahan on välillä hallituspuolueissa. Eli näkemystä riittää.No nyt puhut asioita,täyttä totta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Neljä millii rivatrillii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Neljä millii rivatrillii
Äläpäs ota yliannosta !
- Anonyymi
Vieläkö tämä huijari Kiteellä vai onko päässyt elämässään eteenpäin?
- Anonyymi
Paremmin kuin sinä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paremmin kuin sinä..
No sitten.... ei mene kummosesti.
- Anonyymi
Huijaako muualla
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579