Rölli, kirjoittelet usein jonkun muikkelis kaa unista täällä?

Anonyymi-ap

Et kai sä pässi usko enneuniin? Näin yöllä unta jonka muistan vieläkin!

Ajattelin alkuun että en jaa sitä, vaan pidän sen omana tietonani, koska se ei todellakaan ollu mikään enneuni, vaan heijastuma menneestä. Heijastelee menneisyyteni haamuja, pelkoja joita mulla on, jotka estää haluni edestä tietynlaisissa parisuhteissa, vaan johtaa mun perääntymiseen.

( välihuomio kun alkoi turhauttaa: mä en tienny että läppärissäkin on joku sanojen korjaukseen liittyvä asetus. Löin tohon "perääntymiseen" sanaan vahingossa R:n sijaan T:n joka viereinen näppäin ja kun yritin korjata niin tietokone korjasi koko sanan "etääntymiseen")

Sitten takas asiaan, siis painajaisuneeni. Näin siis unta mun menneisyydestäni. Pelottavista miehistä parisuhteissa. Mustasukkaisuudesta ja kontrolloinnista.

En muista unestani kuin pienen pätkän ja se on tavallaan myös muisto. Eli tapahtunut myös oikeasti. Uni meni näin:

Heräsin yöllä seurustelukumppanini (molemmilla omat asunnot) puhelinsoittoon jossa hän tivasi miksi en vastaa viesteihin ja onko mulla asunnossani joku toinen mies, kun vastaaminen kestää ja oon niin hiljaa, enkä oo pitänyt muutamaan tuntiin mitään yhteyttä häneen. Puhelussa oli vihainen ja uhkaava sävy. Puhelun loputtua katsoin puhelintani. Kello oli 3.20 yöllä ja 3 aikasempaa puhelua ja 10 viestiä, kaikki mieheltä. Niissä huoriteltiin, syyteltiin pettämisestä, haukuttiin. Oloni oli hyvin ahdistunut ja tunteissani liikkui epämiellyttävä uhan tunne ja halu päättää suhde heti ja juosta pakoon ko. miestä.

Unesta herätessäni aamulla mietin ettei tuo uni ollu mielikuvitusta vaan suora muisto ja jäin miettiin miksi näin sen nyt. Mua kai pelottavaa alottaa suhteita, koska tuo tilanne kummittelee muistoissani.pelkään tuon toistuvan.

Miksi päätin jakaa henk.kohtaisen asian?

Koska haluan ihmisten ajattelevan millaisia tuhoja mustasukkaisuus aiheuttaa ja miten se jopa vie täydellisesti toisen halun alottaa uusia suhteita sellasen suhteen jälkeen. Mustasukkaisuus on todella tuhoisaa ja haavottavaa sille mustasukkaisuuden kohteelle.

Mäkin näen siitä kylmä hiki otsalla painajaisia eli se on jättänyt syviä haavoja. uhan tunteit, ahdistuneisuutta muhun vaikka on kaukana menneessä jo.

7

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minäpä olen oikea enkeli sillä vaikka näin viime yönä unta eräästä miellyttävästä aikuisviihdeteollisuuden tähdestä, niin en edes koskenutkaan häneen. Mielestäni se on henkisen vahvuuden merkki ettei edes unissaan antaudu himojensa orjaksi. Tarpeeksi puutteessa ollessaan niille kuitenkin antautuu. Nyt se stara pyörii kuitenkin koko ajan tajunnassani. Unien lisäksi toinen mielenkiintoinen ilmiö on deja vu. En tiedä miksi kohtasin deja vuita paljon lapsuudessani mutta nykyään en kohtaa niitä enää yhtään.

• Anonyymi

Toi oli muuten hyvä muistutus.

Mustasukkaiset on myös aina niitä joiden suunnalta se pahin yllätys yleensä tulee. He itse on hyppineen vieraisiin ja taustalla oleva syy on mustasukkaisuus ja halu jotenkin saada sama tunne toiselle tai kostaa kuviteltu uskottomuus. Tms.

Repivimpiä suhteita olla syytettynä pettämisistä ja koko ajan haukuttuna ja toistuvasti sitten myös tiedottaa itse tai jää kiinni muuta kautta et itse onkin se pettäjä.

Vähemmästäkin vuoristoradasta väsyy niin et haluu ulos koko suhteesta eikä haluu uutta suhdetta

• Anonyymi kirjoitti:

Toi oli muuten hyvä muistutus.

Mustasukkaiset on myös aina niitä joiden suunnalta se pahin yllätys yleensä tulee. He itse on hyppineen vieraisiin ja taustalla oleva syy on mustasukkaisuus ja halu jotenkin saada sama tunne toiselle tai kostaa kuviteltu uskottomuus. Tms.

Repivimpiä suhteita olla syytettynä pettämisistä ja koko ajan haukuttuna ja toistuvasti sitten myös tiedottaa itse tai jää kiinni muuta kautta et itse onkin se pettäjä.

Vähemmästäkin vuoristoradasta väsyy niin et haluu ulos koko suhteesta eikä haluu uutta suhdetta

mustasukkaisuus on tervettä pelkoa, eri asia sitten miten sen tuo ulos

• Anonyymi
        possu kirjoitti:

Harvinaisen viisaita sanoja, noin niinku sorkkaeläimeltä joka poikasena villiintyy välillä palstalla riiviöksi!

• Anonyymi
        possu kirjoitti:

Mä en näe mustasukkaisuutta oikeastaan yhtään normaalina. Jos toinen ei vapaaehtoisesti pysy nii sitten ei pysy! Maailma on houkutuksia täynnä, saa sitä olla jokaisesta mustasukkainen, jos haluaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      66
      3005
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      25
      2093
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      67
      1688
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      24
      1540
    5. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1291
    6. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1287
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1196
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      28
      1160
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1117
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      62
      1001
    Aihe