Vieläköhän on Oulaisissa ihmisiä, jotka tunnetaan liika- eli lempinimellä? Haukkumanimiksikin niitä monet sanovat.
Länkiväärä, Keppi-Mikko ja Lakki-Iita tulevat nyt äkkiä mieleen. He kaikki ovat jo kauan olleet poissa joukostamme.
Lempinimiä?
57
4928
Vastaukset
- Anonyymi
Kuka tietää, mutta sen näkee, että niitä, jotka mielellään naureskelevat ja pilkkaavat toisia ihmisiä, näyttää olevan yhä hengissä!
- Anonyymi
Kukka-Maija oli 60-luvulla kiertävä vanha nainen. Hän möi kreppipaperista tehtyjä kukkia ja esiliinoja. Ilmeisesti hän oli Lastumäen eli kunnalisjodin asukas, joka pääsi kesälaitumelle. Hänellä oli vakipaikat, jossa yöpyi. Tuskinpa hänen oikeaa nimeään tiedettiin.
- Anonyymi
Rehti-jorma on paikkakunnan tunnetuin yrittäjä
- Anonyymi
Taitaa kuulua Totuus-Timpan jengiin?
- Anonyymi
Kusipää sopii aika monelle. Huomasin juuri että piipsjärvellä olevasta veneestä joku tämän lempinimen omaava oli varastanut airot. Eikä ensimmäinen kerta kun siellä vahinkoa tehdään. Lieneekö samaa kusipää- yhteisöä kun nämä romuilla mersuilla ja volvoilla eestaas ryskäävät lippispojut joitten pitäis olla jo ainakin iän puolesta täysjärkisiä aikuisia.
- Anonyymi
No kuule, ei pojat tee airoilla yhtään mitään.
Se katkeruus nuorisoa kohtaan on hankala tauti. Siihen ei ole oikein lääkettäkään. - Anonyymi
Miksi kusipää? Onko sellaisilla nestettä päässä, jota voi verrata kuseen? Vai onko muuten ilkeä ihminen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kuule, ei pojat tee airoilla yhtään mitään.
Se katkeruus nuorisoa kohtaan on hankala tauti. Siihen ei ole oikein lääkettäkään.Eihän airoilla eikä muullakaan vahingonteolla nämä mitään tee, kunhan saavat jollakin päteä. Ainahan jollakin pöllityllä voi pari kymppiä saada niin saa taas kiertää kylää vähän aikaa. En oikeen usko että vanhukset/ oikeesti aikuiset rallaa pitkin yötä ja tuhoaa paikkoja!?
- Anonyymi
Pillu- Veikko kyseli ennen torilla, annakko pillua?
- Anonyymi
Turun torillako semmoisia kyseli? Mitä sitten?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turun torillako semmoisia kyseli? Mitä sitten?
Oulaisten torilla ja sitä sitten että aloittaja kysyi lisänimiä, liekö Pillu- Veikko sitten ihan virallinen nimi...
- Anonyymi
Töpseli-Tuijasta oon kuullu puhuttavan.
- Anonyymi
Iso sukeltaja asui aikanaan Halmeperällä ,ajoi mopolla takarengas oli lutussa oli niin valtava paino ukolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Iso sukeltaja asui aikanaan Halmeperällä ,ajoi mopolla takarengas oli lutussa oli niin valtava paino ukolla.
No, onpa "hauskaa"? Teitä sitten oikein moinen nauratti ilmeisesti!? Ihminen jolla oli ylipainoa, niin sitten nauroitte oikein ??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, onpa "hauskaa"? Teitä sitten oikein moinen nauratti ilmeisesti!? Ihminen jolla oli ylipainoa, niin sitten nauroitte oikein ??
Jep. Lihavat ihmiset ovat aina naurattaneet ihmisiä. Sillehän ei mitään voi jos se sulla menee tunteisiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep. Lihavat ihmiset ovat aina naurattaneet ihmisiä. Sillehän ei mitään voi jos se sulla menee tunteisiin
No, normi tunneälyllä varustetuilla ihmisillä on tunteet. Kannattaa muistaa, että lihavuus voi olla myös sairaus. Eli, sua naurattaa sairaat ihmiset ja kaikesta päätellen, se on mielestäsi kovastikin hauskaa!??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, normi tunneälyllä varustetuilla ihmisillä on tunteet. Kannattaa muistaa, että lihavuus voi olla myös sairaus. Eli, sua naurattaa sairaat ihmiset ja kaikesta päätellen, se on mielestäsi kovastikin hauskaa!??
Suurin osa läskeistä ei ole sairaita. Älä siis yleistä, äläkä nillitä toisten mielipiteistä tai me nauretaan sulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suurin osa läskeistä ei ole sairaita. Älä siis yleistä, äläkä nillitä toisten mielipiteistä tai me nauretaan sulle.
Minä en "nillitä" yhtään mistään, en sulle, enkä kenellekään muillekaan!
Puhun tavasta suhtautua kanssaihmisiin, jotka ovat joutuneet koulu- ja työ ym. kiusaamisien kohteiksi, kärsivät ja sairastuvat mielenterveyden häiriöihin loppuelämäkseen, KALTAISTESI KUSIPÄIDEN ANSIOSTA!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhun tavasta suhtautua kanssaihmisiin, jotka ovat joutuneet koulu- ja työ ym. kiusaamisien kohteiksi, kärsivät ja sairastuvat mielenterveyden häiriöihin loppuelämäkseen, KALTAISTESI KUSIPÄIDEN ANSIOSTA!!Nillität sinä, suorastaan piipität. Oletko syönyt itsesi porsaaksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nillität sinä, suorastaan piipität. Oletko syönyt itsesi porsaaksi?
Toivon kovasti pähkäilemistä tulevaisuudessa, oman aineenvaihduntasi kanssa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhun tavasta suhtautua kanssaihmisiin, jotka ovat joutuneet koulu- ja työ ym. kiusaamisien kohteiksi, kärsivät ja sairastuvat mielenterveyden häiriöihin loppuelämäkseen, KALTAISTESI KUSIPÄIDEN ANSIOSTA!!MÄÄ OON LÄSKI! No minkä sille voi kun suu on isompi ku p…sereikä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MÄÄ OON LÄSKI! No minkä sille voi kun suu on isompi ku p…sereikä!
Jos ongelma on tuon tyyppinen, niin, lääkäriin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivon kovasti pähkäilemistä tulevaisuudessa, oman aineenvaihduntasi kanssa!
Vieläkö ummetuksesi jatkuu?
- Anonyymi
Nokka-Akseli, muistaneeko kukaan enää.
- Anonyymi
Joo kampi- akselin frendi.
- Anonyymi
Ihmisroska johtaa koko kaupunkia
- Anonyymi
Ähky ja Pikku-ähky.
- Anonyymi
Ovatko sukua Valehtelija-Topille kun se luonnistuu heiltä niin hyvin?
- Anonyymi
Sukka eemi ja rukkis matti kuka muistaa, vai kukaan.
- Anonyymi
Runkku Matti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Runkku Matti
Runkku Puutiainen.
- Anonyymi
Nokka matti 15cm nokalla niih
- Anonyymi
Maukka Perusjätkä oli joskus kuvioissa
- Anonyymi
Ei ole ollut täällä tuon nimistä ikinä, mutta Helsingissä oli ja on.
- Anonyymi
Oulaisten irwin ja r-kioskin katto kuka muistaa.
- Anonyymi
Hokkans Bontso
- Anonyymi
He was Hokkas Ohto!!
- Anonyymi
Keppi Mikko pitäs kuria vieläkin.
- Anonyymi
webbilate
- Anonyymi
Onko Maukka perusjätkä kuollut Kun Kaupassa oli ilmoitus Maukasta makkaraa 1.8eur /pak
- Anonyymi
Ai homomaukka?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai homomaukka?
???
- Anonyymi
Citikka-seppo
- Anonyymi
Kuinkahan länkiväärä meni bittiavaruuteen.
- Anonyymi
Onhan täällä, mm. Metri-Mara, Sähläri-Sulo, Romppainen, Mujunen, Vormisto, vain muutamia mainitakseni.
- Anonyymi
Ikinä kuullutkaan!!? itsekö keksit näitä?
- Anonyymi
Manoliitto, parkettien partaveitsi, taisi olla 60-luvulla.
- Anonyymi
Manokka ei ollut vielä syntynytkään, -60 luvulla!
- Anonyymi
Myös monien tuntema Läski-Pekka on joskus näkynyt kylillä.
- Anonyymi
Juu ja otsa -sepi, känni kalle, soppatykki, tupa-uuno, matti ja teppo, sibelius... mitä vielä, omasta päästä keksittäis??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu ja otsa -sepi, känni kalle, soppatykki, tupa-uuno, matti ja teppo, sibelius... mitä vielä, omasta päästä keksittäis??
Kuka on känni kalle?
- Anonyymi
Kyllä Keppi-Mikko oli tunnetuin. Nimi johtui siitä, että hän oli nuorena joutunut käyttämään kävelykeppiä sairauden tai tapaturman vuoksi.
- Anonyymi
oulaistelaiset ovat aina mielellään keksineet pilkkanimiä ihmisistä jotka sairautensa tai vammansa takia erottuvat muista.
toivottavasti te jotka heitä nimittelette ette itse tai lapsenne joudu pilkan kohteeksi.
- Anonyymi
Paksu-Jaska
- Anonyymi
Ihmisroska-Moilanen ainakin nykyään täällä vaikuttaa.
Joskus kuulemma joku sellainen henkilö kuin Kutu-Resse ollut näillämain. Tietääkö kukaan hänestä mittään? - Anonyymi
Utelias Hannu.
- Anonyymi
patruna ja kaasupullo
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1125825Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta323927- 823332
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182946Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2501997Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?871963- 1411758
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui391685Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881529