Valtorista hyvä tietää

Anonyymi-ap

Valtorissa tietyissä yksiköissä painostetaan jatkuviin ylitöihin ja niitä ei anneta kaikkia kirjata tunteina sisään, että ei näkyisi liikaa teetettyinä tunteina. Ihan OK on tehdä yli tunteja halunsa mukaan aina silloin tällöin. Saahan siitä rahaa, mutta vittumaista hiostamista tekemiseen ja välillä kuulee, että kun ei saa kirjata tunteja työaikajörjestelmään, niin pomot ei anna niistä edes ylimääräistä vapaata.

9

940

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vaaditaan tekemään ilmaista työtä? Tämä on kyllä jo aika paksua. Äkkiä pois sieltä. Laki on työntekijän puolella. Haasta Valtori oikeuteen ja konkkaan koko paska.

    • Anonyymi

      Tuosta en osaa sanoa mitään, mutta oma kokemus ei Valtorista ole sen valoisampi. Hain taannoin yhtä duuni paikkaa sieltä. Parin tunnin verran nettihaun jättämisen jälkeen mun täyskaiman Fb ja Linkeld profiileihin oli alkanut tippumaan Valtorin työntekijöiden katselutetoja. Yksi kaverin Linkeld profiilin tietoja katselleista oli Valtoria avustaneen HR firman edustaja. Tää saattaa kuulostaa hölmöltä, mutta toi on laitonta toimintaa. Työnhakurosessissa työnantaja ei saa käyttää some tietoja hyväksi.
      Jos Valtori ei tunne lakeja niin mitäs siellä julkishallinnon it hommissa lopulta kaikkee tapahtuu?

      • Anonyymi

        :D


      • Anonyymi

        Ei ole varmaan pelkästään Valtoriin tämä liittyvä. Hain Kelasta paikkaa ja mun somen profiileihin ryöpsähti iso rypäs hakukertoja. Jos tuo on kerran laitonta, niin eikö just valtion työntajajajien pitäisi ymmärtää asia?


    • Anonyymi

      Valtorissa on kyllä organisaatio sekaisin ja se vaikuttaa ihmisten jaksamiseen.

    • Anonyymi

      Painostetaan ja ei saa kirjata tunteja ylös = ilmaista työtä??? LAITONTA LAITONTA LAITONTA! Eikö porukat enää kuulu liittoon?? Luottamusmiehet auttaisivat ja liiton lakimiehet. Tuohan on lööppikamaakin! Mitä ihme lampaita siellä ollaan? Ei onnistuis AKT:n tai Paperiliiton jäsenille moinen simputus.

    • Anonyymi

      Tietääkö kukaan mikä Valtorissa on? Laajentaako se vauhdilla koko ajan kun samanlaista tehtävää on koko ajan auki?
      Vai onko siellä niin paska työympäristö, että ihmiset eivät pysy pitkään siellä duunissa ja samoihin paikkoihin joudutaan koko ajan hakemaan uutta työntekijää?

    • Anonyymi

      Kuulitteko viimeisintä huhua Valtorista? Niillä oli viime syksynä laajoja hakuja erityyppisiin tehtäviin. Nyt kuuluukin huhuja, että osa niistä olikin ihan feikki hakuja, että ei ollutkaan oikeasti tarkoitus hakeakaan ihmisiä töihin.
      Osa Valtorin työnhauista olikin oikeasti naamioitua konsultointia. Tarkoitus ei ollut työntekijöiden haku, vaan koko ajatus niissä oli lypsää työnhakijoilta uutta tietoa alasta ja käyttää tietoa organisaation kehittämiseen. Ne haut joissa oli tällaista epäilyä peruttiin yllättäen kesken hakuprosessin ilman selitystä. Just joo Valtori :D

      • Anonyymi

        En ihmettelisi yhtään mikäli noin olisi toimittu. Parhaimmillan noita hakuja oli auki lähes 30 kpl. Ihmettelin sitä töissä parille työkaverille, ja töiden ulkopuolellakin lähti yhden kaverin kanssa puhetta, että mikä juju tässä on. Onko koko pulju laittamassa ns. lautoja ikkunaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 118
      2444
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2257
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2011
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1717
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1638
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1442
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      15
      1393
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1383
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe