Saan ilmoituksia Suoratoistoon ei ole lupaa
Valitettavasti ilmeni toistovirhe. Yritä uudelleen.
Koetin katsoa siis Doomia ja Seal Teamin jaksoa. Jälkimmäisestä on näemmä oikein ensimmäinen tuotantokausi. . .
Toimiiko Skyshowtime/Paramount+ ?
4
2147
Vastaukset
- Anonyymi
SEAL Team:n kohdalla palvelu alkoi toimia, mutta DOOM:n kohdalla ei. Ongelma kenties johtuu Brave-selaimesta, Firefoxilla katselu onnistui.
Muut suoratoistopalvelut ovat toimineet ongelmitta Bravella. - Anonyymi
Tuossa olisi ainakin yksi varteenotettava sarja eli Kevin Costnerin tähdittämä Yellowstone. Itse katsonut nyt Skyshowtimesta ensimmäisen tuotantokauden ja todellakin rokkaa!!!
Eli minulla kyllä toimii
https://www.haehinta.fi/artikkeli/skyshowtime-suoratoistopalvelussa-kevin-costner-yellowstone-sarjan-paeaeosassa-kaikki-5-tuotantokautta - Anonyymi
Valikoima on parantunut aikain saatossa. Tosin joukossa on paljon kaikkea carsin vanhaakin. Galacticasta taitaa olla uudet ja vanhat versiot. Star trekin vanhoja ja uudempiakin . .
- Anonyymi
Kuvan koko ei tosin päätä huimaa, edes koko näytössä. Säästetään, säästetään..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 18711448
- 585449
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462717- 402365
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131851Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,441805Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut291554Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta411450Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61406Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v371379