Ei taija tämä Komatsulla mehtiä hakkaava mies ihan joka pytyllä pyörivän? Millo mitäkin sekoilua illoin/ öisin, seuraavana päivänä kaikki poistettu?! Onko se jatkuvaan kännissä vai muuten vintti pimeenä. Ei muuten tule meijän mehtiin töihin .
Komatsu mies
8
1847
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kenenkään mehtiin!!
Pöpi se on - Anonyymi
Elkää hätäilkö. Mies kyllästyi tämän maailman asioihin ja lähti kotiplaneetalleen KomentajaKapteenin hommiin
- Anonyymi
Ugg namaste.
Korona rokotuksen ottajat poistukaa.
Naton kannattajat poistukaa.
Ugh namaste . Olen komentaja kapteeni.- Anonyymi
varuskunta harakka korkeintaan.
- Anonyymi
Aivan itse tienattua tämä julkisuus hänellä. Vika ei tarvitse olla iso kun se on päässä.
- Anonyymi
Joko on tälle viikonloppua ollu Putinin kaveri juttuja....
- Anonyymi
Mersu❤ , on se vaan Mersu ❤ ❤
- Anonyymi
Ja nyt syksy , alkutalvi on semmoista aikaa. Huidotaan , morjestetaan avaruuteen ja kutsutaan aurinkoa takaisin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50665
- 52657