Ei taija tämä Komatsulla mehtiä hakkaava mies ihan joka pytyllä pyörivän? Millo mitäkin sekoilua illoin/ öisin, seuraavana päivänä kaikki poistettu?! Onko se jatkuvaan kännissä vai muuten vintti pimeenä. Ei muuten tule meijän mehtiin töihin .
Komatsu mies
8
1864
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kenenkään mehtiin!!
Pöpi se on - Anonyymi
Elkää hätäilkö. Mies kyllästyi tämän maailman asioihin ja lähti kotiplaneetalleen KomentajaKapteenin hommiin
- Anonyymi
Ugg namaste.
Korona rokotuksen ottajat poistukaa.
Naton kannattajat poistukaa.
Ugh namaste . Olen komentaja kapteeni.- Anonyymi
varuskunta harakka korkeintaan.
- Anonyymi
Aivan itse tienattua tämä julkisuus hänellä. Vika ei tarvitse olla iso kun se on päässä.
- Anonyymi
Joko on tälle viikonloppua ollu Putinin kaveri juttuja....
- Anonyymi
Mersu❤ , on se vaan Mersu ❤ ❤
- Anonyymi
Ja nyt syksy , alkutalvi on semmoista aikaa. Huidotaan , morjestetaan avaruuteen ja kutsutaan aurinkoa takaisin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin33911906IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3607999Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut933253Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?982278Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1562239Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?81666- 1101271
Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin561116Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus26908Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60803